Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Stardust HD & ULTRA

Vastaus: Super Stardust HD

TommiR sanoi:
Maksullinen. Myös aloitusviestistä olisi selvinnyt ja voihan itsekkin aina storesta käydä katsomassa.

En oikee oo päässy kattoo ku oon 500km pääs mun ps3:sest sori :p
 
Vastaus: Super Stardust HD

Kyllä tällä pelillä muistuu vanhat Amiga ajat mieleen. Ainut vain että nyt peliä tykitetään HD resoilla ja langattomilla ohjaimilla. Jotenkin tykkään...
 
Vastaus: Super Stardust HD

sloxa sanoi:
ostin tänään aika hyvä mutta ei kyllä hakkaa "edellistä" Superstardustia.

mikä julkaistiin aikoinaa Amigalla (A1200 AGA).
mutta kiva että suomesta myös löytyy taitoja/tekijöitä.
A1200:n Super Stardust ei muuten ole 'edellinen'.. itse muistan ainakin 2 versiota tuon jälkeen.

PC:n versio joka oli kanssa hillittömän hyvä (ja ensimmäinen peli jossa muistan ns. Glow efektin) ja CD32 versio.. jota ikävä kyllä en ikinä nähnyt livenä.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Mitäs kuvakulmaa jengi käyttää? Itse käytän kauempaa, mutta olen miettinyt että näkisikö läheltä paremmin, ettei tule niin paljoa randomkuolemia...
 
Vastaus: Super Stardust HD

Pibe sanoi:
Mitäs kuvakulmaa jengi käyttää? Itse käytän kauempaa, mutta olen miettinyt että näkisikö läheltä paremmin, ettei tule niin paljoa randomkuolemia...
Lähempää käytän ainakin itse.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Kauempaa pelaan ainakin itse, häiritsee kun joskus lähikuvakulmassa kun kamera saattaa ajoittain osoittaa huonosti ylä- tai alareunaa, jolloin ei näe kovin kaukaa mitä päin saattaa olla lentämässä.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Miten porukka jaksaa innostua noin store pelistä? Eikös tämä kuitenkin ns. "minipeli" ole? Ja samantyylinen kuin blast factor? Vasen tatti ohjaa ja oikee ampuu? En sitä kiistä etteikö kyseessä ihan hyvä peli olisi mutta taitaa jo mennä suomalaisten ylistämiseks tämä thredi.
 
Vastaus: Super Stardust HD

TsukkariKettu sanoi:
Miten porukka jaksaa innostua noin store pelistä? Eikös tämä kuitenkin ns. "minipeli" ole? Ja samantyylinen kuin blast factor? Vasen tatti ohjaa ja oikee ampuu? En sitä kiistä etteikö kyseessä ihan hyvä peli olisi mutta taitaa jo mennä suomalaisten ylistämiseks tämä thredi.

Voi tietty olla Suomi hypeäkin, mutta jos olisi huono tekele niin eihän sellaista jaksaisi pelata. Eikähän sitä hypetettäisikään. Varsinkin tässä vaiheessa kun peliä pystyy pelaamaan, niin höpinät täällä todistavat omalta osaltaan että hyvä peli kyseessä.

Ja ainakin minun mielestä paljon parempi kuin blast factor. Itse en meinaan Blast Factorista innostunut kokeilemista enempää. Onhan tämä peli kyllä samanlainen minipeli, että vasen tatti ohjaa ja oikee ampuu. Mutta toteutus on kuitenkin huippu luokkaa kaikin puolin. Ja kait tuokin tekee oman fiiliksen, että päivitetyt aseet pysyvät koko pelin ajan. Ja lisäksi kertoimien kertyminen ja niiden nollaantuminen kun alus jysähtää.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Cyrus1 sanoi:
Tuntuu jenkitkin (no on tuolla kai muitakin) ylistävän suomalaisia:

Click
Jees, en sitä kielläkään ettei kyseessä voisi olla ihan ookoo minipeli. Mutta miten ihmiset voivatkaan ylistää tätä jos eivät ole pelannut generallya?
 
Vastaus: Super Stardust HD

Ei ole demoa. Pelko pois! Jos tykkää vähänkään shmupeista ni 7 euroa kannattaa sijoittaa. EI varmasti pety.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Planeetta mode on muuten loistava sekin. Paljon sopivampi lyhyisiin sessioihin ja haastetta riittää, tulostaan voi parantaa jatkuvasti. Samalla se käy myös todella hyvänä harjoituksena arcadeen ja yleensäkin pelaamisen opetteluun.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Cyrus1 sanoi:
Planeetta mode on muuten loistava sekin. Paljon sopivampi lyhyisiin sessioihin ja haastetta riittää, tulostaan voi parantaa jatkuvasti. Samalla se käy myös todella hyvänä harjoituksena arcadeen ja yleensäkin pelaamisen opetteluun.

En vaan ymmärrä miten ekassa planeetassa saa pisteitä niin paljon, kuin mitä listan kärkipäässä on. Mistä hemmetistä ne Lava kentässä repii ne pisteet :confused:

Vai osaako ne vaan ketjuttaa niin perhanan hyvin nuo piste merkit.
 
Ylös Bottom