Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Stardust HD & ULTRA

Vastaus: Super Stardust HD

Ihan mahtavaa. Olen odottanu tätä siitä asti, kun SSDHD julkastiin. Ollu vaan joku jonkun rippaama versio ja nyt saa hyvälaatusena koko soundtrackin, JEH!
 
Vastaus: Super Stardust HD

Missäs muodossa tuo ilmestyy sitten PS3:n kovalevylle? Meinaan että saako siirrettyä helposti muillekin koneille ja vaikka MP3-soittimeen lenkkiä varten? Jos näin on niin pakkohankinta :-D
 
Vastaus: Super Stardust HD

Missäs muodossa tuo ilmestyy sitten PS3:n kovalevylle? Meinaan että saako siirrettyä helposti muillekin koneille ja vaikka MP3-soittimeen lenkkiä varten?
256 kbps VBR mp3, eli voi kopioida minne vaan.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Uuuh <3 Tuota Soundtrackiä on kyllä tullut metsästänyt ja eilen sen näin Storessa. Tuo on kyllä rautaa. Moar Soundtrackei vaan Storeen, niin on hyvä. ^^
 
Vastaus: Super Stardust HD

Jännä oli nähdä Gamescomissa kuinka Sonyn K18-alueella eniten kameramiehiä löytyi Dead Nationin ympäriltä, vaikka vieressä oli suuren budjetin megapläjäyksiä. Ehkä se on tuo Super Stardustin luoma maine, joka kantaa yhä Housemarquen kohdalla. Toivottavasti tämä tuleva zombiemättö jatkaa tällä gloorian tiellä.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Ehkä se on tuo Super Stardustin luoma maine, joka kantaa yhä Housemarquen kohdalla.

Kyllähän 1995-96 vuosien jälkeen on Housemarquelta tullut monia muitakin menestyneitä tekeleitä, kuten Supreme Snowboarding ja Super Stardust HD :p

No joo, toivotaan menestyksen jatkoa tulevillekin peleille, ehkäpä porukka pääsee myöhemmin taas kokeilemaan isomman budjetin tuottamista, jos (ja kun?) Dead Nation räjäyttää jälleen potin. Kyllähän tätä Super Stardust HD:ta jaksaa edelleenkin ajoittain pelailla, vaikka varsin simppeli peli sinänsä onkin.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Mulla lakkas Super Stardust toimimasta. Aina kun yritin käynnistää peliä, se pyysi päivittämään sen 5.0 versioon. Kun aloitin päivityksen, kone sekosi ja buuttasi itsensä. Yritin sitten ratkaista ongelmaa poistamalla pelin, mutta nyt en enää löydä storesta sitä. Tai löytyy se, mutta siellä on vaihtoehtona vain joku preview yms, latauslinkkiä ei ole.

Onko mun kone ihan sekaisin vai missä mättää? Myös kuvagalleria oli näköjään kadottanut kaikki kuvat...
 
Vastaus: Super Stardust HD

On muuten minun taidoillani melkoisen haastava peli. En pääse edes ensimmäistä planeettaa läpi. Lauantaina tuli ennätys ja pääsin neljänteen tasoon. Montakos niitä tasoja on yhdellä planeetalla. Ja vieläkö tämä tästä vaikeutuu muilla planeetoilla. :D
 
Vastaus: Super Stardust HD

Pystyt lataamaan sen pelin uudelleen Käyttäjätietojen kautta ja sieltä Download listasta.

Kiitos vinkistä. Sain pelin ladattua ja asennettua uudelleen, mutta edelleenkään se ei suostu käynnistymään. Vaatii päivityksen 5.0 versioon, mutta päivityksen aloittaminen kaataa koko pleikkarin ja se käynnistyy uudelleen.

Olenko ainoa, jolla on tällainen ongelma???
 
Vastaus: Super Stardust HD

Kun päivitysilmoitus tulee, kannattaa odottaa noin minuutin ennen kuin rämpäyttää ristinappia hyväksymisen merkiksi.

Kokeilin pitkästä aikaa tätä peliä ja koneen vaihtumisen takia päivitys v.5.00 oli lataamatta. Tuo "reboot" bugi tuli vieläkin, vaikka mulla jo v.3.60 PS3:ssa..

Mutta tuo kikka tosiaan toimii, eli ei paina ristinappia ennen kuin alkaa kuulumaan pelin "musaa/ääniefketia" taustalta. Eli tosiaan n. minsan päästä.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Kokeilin pitkästä aikaa tätä peliä ja koneen vaihtumisen takia päivitys v.5.00 oli lataamatta. Tuo "reboot" bugi tuli vieläkin, vaikka mulla jo v.3.60 PS3:ssa..
Se lienee ihan pelin, ei niinkään PS3:n firmiksen bugi.
 
Vastaus: Super Stardust HD

Peliin oli näköjään tullut uusi päivitys eli v.5.01. Liittynee Impact Modeen (jossa ei muuten kuulema ole uusia trophyja - ihan FYI).
 
Vastaus: Super Stardust HD

Tuossa kun USA storesta tuli tämä nyt napattua, niin oli versio niinkin korkea kuin 5.?? ja itse en huomannut mitään eroa pelissä päivityksen jälkeen ja jäi vaivaamaan: Mitä tähän peliin on päivitelty?
 
Ylös Bottom