Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja *SARJA PÄÄTTYNYT*

Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Autoakaan en ole vieläkään päättänyt, kun tahtoo olla liian hankalaa päättää minkä ottaa.
Kaikissa tahtoo olla omat huonot puolensa juuri sen verran että valinta menee vaikeaksi.
Edelleen arvontaa M3 ( nyt versio E92 ), M5, uutena 550i ja vielä mietityttää kuitenkin Mersu.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Määkin olen pihalla kuin lintulauta. Ei mitään käsitystä mitä autoja on pelissä ja mitä kaikkea siellä sessioiden välissä pitää tehdä. Keskeytyksiä ilmeisesti ei voi tulla!? Aikalailla nollista lähdetään liikenteeseen.

Onko tietoa kuka siihen keskiviikon lehdistötilaisuuteen on joutumassa!? Oletan, että sarjan perustajat (Omenanraato, OlderSpaceMan68) ja ennakkosuosikit (Larzi, vompatti) ovat median tenttiin menossa, mutta kuka on se viides!?
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Määkin olen pihalla kuin lintulauta. Ei mitään käsitystä mitä autoja on pelissä ja mitä kaikkea siellä sessioiden välissä pitää tehdä. Keskeytyksiä ilmeisesti ei voi tulla!? Aikalailla nollista lähdetään liikenteeseen.

Joo ei mullakaan ole radoista saatikka autoista mitään hajua tai näistä systeemeistä muutenkaan. Irl MB miehenä luonnollisesti täytyy mersu valita joten Mäksä voi sen tuohon listaan päivittää. Imola on kyllä tuttu rata... F1 97 formulapelistä :D

Se on hyvä, että mäkin saan jonkun kenen kanssa kisata, ettei tartte ihan ylhäisessä yksinäisyydessä ajella siellä viimesellä sijalla. Mehän voitas olla tallikavereitakin. Eipähän kaadu kenenkään tallimestaruus tälläseen tumpeloon joka tuskin yhtään pistettä saa koko sarjassa ellei sitten ole tarpeeksi vähän kuskeja kisaamassa :D
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Eiköhän tällä päivämäärällä sovita, että minä ja MYLLI- ajetaan ensi kausi tallikavereina. Sovitaan nyt sitten lähtökohtaisesti niin, että minä olen se tallin ykköstykki. Eli annat tietä tarvittaessa. :D

Nyt täytyis tallille keksiä nimikin. Finlandia Racing?
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Uudemmille kuskeille tiedoksi jos kiinnostaa:

Autovaihtoehdot:
Audi RS4
BMW: 550i, M5, M3 E90, M3 E92
Cadillac CST-V
Chevrolet Lumina CR8
Chrysler 300C SRT8
Jaguar S Type R
Maserati Quattroporte
Mercedes C63 AMG

Autolistan tehopainosuhteineen jne näkee täältä: http://www.omenanraato.1g.fi/ssv8nc/ toisessa kuvien kera.

Sarjan kisaohjelma:
Imola
Mugello
Portimao
Vallelunga
Monza
Kyalami
Valencia
Misano Adriatico


lisäsin tuon myös aloitusviestiin
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Autoissa ei varmaankaan mitään järkyttäviä eroja ole toisiinsa?

Audi DNF-Racing Team alustavasti rekisteröity.:D (auto saattaa vielä muuttua)
ps. tallipaikka vapaana.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Audi on hyvä varsinkin sateella ja kuluneilla renkailla mutta se vaatii niin omanlaisensa ajotyylin ettei esim mulle istu yhtään.

Maserati on auttamatta hidas ja iso ja painava, huippunopeutta riittää ja menee kiskoilla.

Cadillac on selkeästi huonoin auto kaikin puolin.

Chevy on hyvä kunnes renkaat loppuu, sit on oikeasti tuskaa.

Bemarit kaikki tasaisia puurtajia, parhaita hallita

mersussa huonot jarrut mut eniten poveria

Jaguar tasapaksu mut osaavia käsis voittaja auto

Chrysler sama ku jagge, ehkä hieman parempi


edit:

DNF-Racing Team on nyt ilmoitettu sarjaan, audi etuliitteellä toistaiseksi :)

ja tosiaan toi auton valinta riippuu siit ihan et mikä sattuu kullekkin sopimaan, on ihan kuskista oikeasti kiinni millä on hyvä ajaa
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Edelleen auto ihan hakusessa ja pitäis testiä ajaa!
ja jos tiimin nimi pitäis keksiä niin sekin hakusessa ( Savo Fi Team, mutta nimi hankalaa keksiä ja jos ton heittäis niin kenties ei ketään ole savosta ) vai ajaa ko yksityis tallissa?
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Huomenna tai tiistaina vois ottaa testiä? Ite ajan siin testin ohella mieluusti samalla jotain vastaan kisaa kun joutuu ajamaan kisa tilanteessa täysin toisin.

Ja kannattaa varmaan sopia tallikaveri ja siitä sitten tallille nimi, fomocon tallin nyt kerkisin lisäämään niin sinne mahtuu yks sit mut mieluusti jatkossa ensin tallikaverukset päätökseen ja sit tallin nimeä, muutoin jokasel lopuilla on oma tiimi :D
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Huomenna tai tiistaina vois ottaa testiä? Ite ajan siin testin ohella mieluusti samalla jotain vastaan kisaa kun joutuu ajamaan kisa tilanteessa täysin toisin.

Tää nyt ei niin tänne kuuluisi, vaan tonne toiseen mutta...
Saatan käydä kohta jo ajaa, mutta jos teen yleisen niin ei ne muut tuntemattomat tajua, kun en vaihda rataa ollenkaan niin tuskin mitään tulee eli taitaa parasta ehkä olla että siirtää huomiseen tai tiistaille mutta aikaa testailuun on jo aika vähän.
Mä taas haluan testata ilman takana tai edessä olevaa, mutta jos ajan single puolella ei se vastaa onlinea.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Hyvin se viimeksikin meni kun me kisattiin ja sä testailit perässä :)

tää ilta menee moto gp:tä seurailles ni ei kerkii, mut jos jaksat toiseen ketjuun heittää jos saatais porukkaa mukaan
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Otan autokseni Jaguarin, kun lupasivat kisabensat koko kaudeksi. Nyt olis tarve pariutua :rolleyes:. Toinen jagge-kuski olisi kiva, mutta jos et aja jaggella saat itse maksaa bensasi :p.

Edit. Olen nyt maailman nopeimman Fomocon tallissa. Nimikin on aika munakas :D .
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Tulkaas mahdollisimman moni aina kun aikaa on niin irkkiin quakenettiin #varikkosuora kanavalle, googlella löytyy web irkkejäkin joten mitään ohjelmia ei tarvi asentaa jos ei halua
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Tosta tallista sen verran että yksi jää yksityis talliin näillä näkymin, kun meitä on pariton määrä tällä hetkellä.
Suoraan sanottuna paska homma ja mä voin vaikka sitten uhrautua ja jos uhraudun otan M5, niin ehkä jossain kisassa saatan sitten pärjätäkkin.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Näinhän se valitettavasti on, mutta tiedä vaikka joku ei haluaisi kuulua mihenkään talliin? Jos sellainen löytyy niin helposti ratkaistu..jos ei niin oma ehdotus olisi, että ekan kisan jälkeen jos on selkeästi huonompi talli joukossa, niin sinne kolmoskuksiksi, ja vain kaksi parasta saa pisteitä.

Minä kuitenkin varmaan ne pisteiden laskut joudun tekemään, niin ei se muilta "pois" sinällään ole :)
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Eiköhän se ole parasta että minä olen se yksinäinen. Kun tämä tallihomma on alun alkaenkin ollut omaan mieleen hiukan turha. ;)
 
Ylös Bottom