Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja *SARJA PÄÄTTYNYT*

Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Sovitaan näin niin ei tarvi sitä sitten miettiä, keksitkö siltin omalle yksityistallille nimen, niin annetaan sul pisteet siltin niinku pitääkin :) Vai ryhdytkö BMW Satellite talliksi :D
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Voin tulla sarjaan mukaan jos vielä pääsee. Peli on vasta postissa tulossa mutta onhan tässä vielä reilu viikko aikaa niin ehtii reenata ja valita auton ajoissa.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Lisään sut listoille :)


Older, jos vaan suinkin käy, niin ottaisit jonkun tallikaveriksi ku ois nyt parillinen määrä?
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Voisin tulla kans ite mukaan. Peli on tilattu 4 päivää sitten. Saattaa tulla huomenna, joten pääsee treenikisaankin osallistumaan.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Sovitaan niin että kaikki halukkaat saa ajaa yksin, mutta muut halukkaat ajaa talleissa ja niille vain jaetaan tallipisteet.

Nyt siis kolme tallia ilmottautunut ja varmaan ainakin pari tallia tulos lisää kunhan nimi ja tallikaveriasiat selviävät?

Eihän tässä siis tarvitse mitään yhteyttä ees pitää tallikaveriin jos ei halua (eihän alonso ja haniltonkaan pitänyt :D) kunhan ajetaan samoista pisteistä henkilökohtasten lisäksi, toki itse ainakin aion hieman miettiä jos oma tallikaveri on takan ja nopeempi niin päästän ohi, ja vastaavasti en painosta omaa kaveria niin paljon jne.

Ja jos toinen on nopea niin voit itse päästä karkuun kun tallikaveri pitää muut nopeat takana :)

Older siis voi ajaa "yksityistallina" jos ei halua kenenkään kanssa ajella kimpassa.

Jos ei tallikavereita löydy niin pistäkää viestiä et kuka haluaa tallikaveriks, sit toinen voi ilmottaa suostuvansa, sit tallin nimi ja lisään listoille, ens viikon keskiviikko iltaan asti aikaa miettiä eli ei hätää :)
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Tulkaas mahdollisimman moni aina kun aikaa on niin irkkiin quakenettiin #varikkosuora kanavalle, googlella löytyy web irkkejäkin joten mitään ohjelmia ei tarvi asentaa jos ei halua

HELP! ei oo tullu pahemmin irkkailtua ja löysin kyllä kanavan, mutta miten helvetissä sinne voi kirjoitella??:D muitten kirjotukset näkyy kyllä...
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Ootko webirkillä vai ohjelmalla? Kyl siel alhaal pitäs laatikko olla johon voit naputella
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Ootko webirkillä vai ohjelmalla? Kyl siel alhaal pitäs laatikko olla johon voit naputella
googletin vaan quakenet ja sitä kautta tulin... ei siinä mihinkään voinu kirjoitella??
Koitan nyt tuota webirkkiä...

Edit: ei ruennu yhdistään toi webirkki, mut koitin uudestaan quakenetin kautta ja homma toimii..?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Tuli sitten eilen testattua tuttujen ulkomaalaisten kanssa ja kyllä se niin menee tälläisellä huonommalla kuskilla ja joka pelaa vielä pädillä, että nopeimmat autot ovat Mersu ja M5 ja nämä ovat ainuat sellaiset joilla saattais olla mahdollisuuksia palkintopalli sijoituksille eli näillä osaan ajaa nopeiten ainankin parilla radalla.
Jos otan muun auton ei ole mitään jakoja palkinto sijoituksille ja todennäköisesti olen aina häntäpäässä, mutta ei oikein huvittaisi ottaa samanlaista kuin muilla on.

Eli tallikaveri on vielä mietinnässä ja jos siihen aijon haluan huippu kuskin ( omien tietojeni mukaan vaihtoehdot vähissä ) eli ykköskuski paikka näillänäkymin tarjolla ja auto tulee olemaan BMW ja ykkös kuskille tiedossa parhaat osat joka kisaan, mutta malli vielä hakusessa M3 ( e90 tai 92 jompi kumpi tais olla jo varattu ) tai 550i.
Mutta tämä on mietinnässä niin kuin tuo halvatun autokin, kun se hiivatin M5 on niin nopea.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Jos Fomoco päättää ettei halua jaguaaria niin itse voisin sen kyllä ottaa, tuo M5 ei nyt viime kisojen perusteella ole ollut alkuunkaan hyvä auto mulle, et siinä mielessä voisin vaihtaa jonkun kanssa paikkaa jos joku välttämättä M5:lla haluaa ajaa...

Tiimin nimi kun on BMW Racing Team niin ei raaskeis jaggella ajella :D
Mut ei siinä, hyvä auto toi bemarikin on, et kyl silläk iajella voin
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Noniin, tänään illalla sitten ajetaan ensimmäinen testikisa, ilmolassa.

Minä toimin hostina, ja jotta saadaan kaikki osallistujat myös PSN chättiin, niin lisäilkää mut kaveriksi (Nick: Omenanraato).

Ensin siis ajetaan 2 kierroksen aika-ajo ghostilla, jonka jälkeen suljen servun ja teen sen uusiksi.

sit järjestäytymisajo, käännetysti maaliin verrattuna aika-ajoon, sit 10 kiekan kisa.

sen jälkeen servu katkeaa taas, liitytte uudestaan ja pidetään noin 5minuutin paussi.

Sit ajetaan järjestäytymisajo maaliin samaan järjestykseen kuin eka kisa päättyi, eli jos olit ekassa kisassa vaikkapa kuudes, niin tulet maaliin kuudentena myös järjestäytymisajoon nyt. Sit ajetaan viimeinen 10 kierroksen kisa.

Siksi juuri PSN chätti on tärkeä osa, jotta voidaan neuvoa miten toimitaan missäkin kohdin.


Toivottavasti pystyisit ilmoittamaan jos et pääse osallistumaan, näin ei turhaan odotella kuskeja viivalle...servu pystyssä noin 21.05
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja


Toivottavasti pystyisit ilmoittamaan jos et pääse osallistumaan, näin ei turhaan odotella kuskeja viivalle...servu pystyssä noin 21.05

Mulla loppuu harkat puol 9 ja sit menee puol tuntii et pääsen kotiin, vähän tulee kiire

Voitteko odottaa 20 yli ysiin? ja jos mua ei sitten näy niin alotelkaa
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Hyvä kyllä tuo harjoituskisa, kun itsekään ei netissä ole tullut ajeltua. Pitää palailla vähän myöhemmin tuolla irkkikanavalla ja kysellä neuvoja. Itsellä ollut vähän nettiongelmia (ilmeisesti paska modeemi) mutta katsellaan josko tuo kestäisi kisan ajan pystyssä.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Mulla loppuu harkat puol 9 ja sit menee puol tuntii et pääsen kotiin, vähän tulee kiire

Voitteko odottaa 20 yli ysiin? ja jos mua ei sitten näy niin alotelkaa


Kyl siin varmaan menee väkisinkin 20 yli et radalle päästään, ja jos missaat aika-ajot ni oot järjestäytymisajojen ykkönen ni lähdet kisaan viimisenä, ja testikisahan tää vast o
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Tässä testi ajossa ei kai vielä lopullinen auto valinta täydy olla?
Mikäs se rata on tuossa testissä? ( tietysti Imola ).

BMW 550i on tällä hetkellä autoni, mutta tuntuu vaativan aika kovaa keskittymistä hitaan kiihtyvyyden takia ( toinen olisi BMW M3 e90, mutta se on jo otettu, mutta pääsiskö talliin jos 550i ei kulje ).
Mietin vieläkin talli juttua vai ajaanko yksityis tiimissä, mutta jos tallissa niin huippu kuski on hakusessa ja mun tietojeni mukaan heitä ei ole kuin kaksi jäljellä enää.
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

auto vapaa tänään..

Radaksi ajattelin imolaa ihan siksi, et osa on pelin saanut eilen, ja eka kisa tulee olemaan imolassa, niin turhaan heitä sekoittaa muilla radoilla nyt.

Ja eiköhän kaikki autot ole vapaita, ja olen itse tässä jopa vihastunut M5 bemariin, joten jos joku haluaa tulla tilalleni bemari talliin niin paikka ois periaatteessa vapaa,

voisin ajaa mielummin jaggella tai chryslerillä
 
Vastaus: SuperStars V8 Next Challenge Mestaruussarja

Peliä ei postilaatikosta löytynyt, joten testiajot jää multa väliin. Ei hyvältä näytä tämän tallin tulevaisuus. :D
 
Ylös Bottom