Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8 Next Challenge [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

kiinnostais tämä peli paljonkin varsinkin kun tuo boxi puolen demo vakuutti, sit pari kysymystä olis. Eli kuinka pitkiä nuo mestruus sarjan kisat ovat, saako ihan täysmittaisia 20-30 kierroksen kisoja(en tiedä kuinka pitkiä ne on oikeasti) vai onko ne jotain 5-10 kierroksen pyrähdyksiä. sekä miten tuo ratti pelattavuuden laita, onko ihan pelikelpoista vai kustu kuten ferrari challengessä. ei pysty testaa kun raatti on vaan pleikkarille ja demo boxille, prkl :D kiinostais ostaa mutta nuo 2 asiaa ratkaisee sen omalla kohdallani ostanko vai en.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Nuo kisathan on oikeastikkin jotain 12-14 kierrosta, ja samoin ainakin oli ekassa ssv8:ssakin.

Oikeastikkin tuollaisissa sarjoissa on sunnuntaina kaksi kilpailua, kummatkin noin 10-14 kierroksen mittaisia.

ja esim WTCC sarjassa jota muunmuassa eurosport näyttää, joka on vain maailmanmestaruus sarja, kun taas superstars on italian sarja, niin siinä toiseen lähtöön kärki kahdeksikko käännetään, eli ekan kisan voittaja lähtee sijalta 8 toiseen lähtöön jne...


Ekassa SSV8:ssa ainakin oli muistaakseni 12 kierroksen kisat maximissaan, ja kun oli renkaiden kulumiset päällä niin pari vikaa kierrosta oli niin että auto meni 90%:sti jommalle kummalle sivulle, 8% pyöri ympäri ja 2% ajasta kulki suoraan :D:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

no sitten jos ne oikeastikkin on noin lyhkäsiä niin ei haittaa, tuota DTM sarjaa aika paljon seuraillu ja siinä on vähän pidemmät kisat joten kuvittelin et olis saman verran kun aika paljon samatyylisiä sarjoja ovat. täytyy sit vaan toivoa et pleikkarille tulee demo tällä viikolla tai sit käydä haistelee jostain boxi puolen kokemuksia niiltä jotka on ratilla kokeillu.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Eli kuinka pitkiä nuo mestruus sarjan kisat ovat, saako ihan täysmittaisia 20-30 kierroksen kisoja(en tiedä kuinka pitkiä ne on oikeasti) vai onko ne jotain 5-10 kierroksen pyrähdyksiä.

Mäksä tuossa jo vähän valottikin tilannetta, eli koska tämä seurailee tuota oikeaa SSV8-sarjaa, niin kisat on (ilmeisesti) samaa luokkaa kuin niissä, 12-15 kierrosta. Tässä toisessa osassa on ilmeisesti myös kaksi kisaa kisaviikonlopussa, ensimmäisessä osassa ei ollut kuin yksi. Sen muistan varmaksi, että ainakin 14 kierroksen kisoja oli kaudessa ja taisi olla joku 15 kierroksen kisa. Riippui vähän radan pituudesta, mutta yleisesti kisat olivat noin puolen tunnin mittaisia.

Meillä ei vielä kellään tätä ole, oma on kuitenkin jo lähetetty (veikkaisin, että Kurvin kappale myös), joten joko loppuviikosta tai ensi viikolla pystytään antamaan tarkempaa tietoa pelistä.

sekä miten tuo ratti pelattavuuden laita, onko ihan pelikelpoista vai kustu kuten ferrari challengessä.

Hmm, tämä kommentti tuntui vähän oudolta. Ferrari Challengessa oli toki jotkut yksittäiset autot kustu ratin osalta, mutta ne missä se oli hyvä, niin se oli todella hyvä. Se toki vaati totuttelemista, mutta monet ovat arvostaneet forcet ja ratin kautta välittyneen informatiivisuuden paremmaksi kuin mitä infoa esimerkiksi GT5P antaa. Itse en ainakaan voi yhtyä ollenkaan tuohon kommenttiin, että FC:ssä olisi ratti kustu. Se vaatii kyllä totuttelua, oikeat asetukset, on vaikea, mutta ei missään nimessä kustu (poislukien ne jotkut yksittäiset autot). SSV8:n ensimmäinen osa oli ratilla kylläkin aivan erilainen kuin FC, tästä ei ole vielä tietoa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

SUPERSTARS® Official Website

tuolta oikealta (edit: siis vasemmalta ;)) result kohdasta voi kattoa viimekauden joka kisan pituuden, kun katsoo montako kierrosta voittaja on ajanut..


Onko tuossa next challengessa minkä kauden kuskit? Morbidelli joka on sarjaa hallinnut 3 vuotta, on näköjään viimevuonna loikannut nelivetoaudista bemarille...samaten bemareja on enemmän sarjassa kuin mitä ykkös osan pelissä oli, maseratikin tais puuttua

niin, vompatti, mist tilasit?
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Oho, jopa 20 kierrosta joissain kisoissa. Toivotaan, että sama meininki olisi myös itse pelissä!

Käsittääkseni kauden 2009 autot ja kuljettajat. Ensimmäisessä osassahan oli kauden 2008 kalusto. Tämä(kin) selviää paremmin sitten kun saa omiin käsiin, on ollut niin valitettavan heikkoa informaatio pelistä ennakkoon.

TheHutista pistin tulemaan, kun sieltä olen välillä ennenkin tilaillut niin uskalsi tilata. Hintaakaan ei varsinaisesti voinut pahaksi sanoa, vähän reilu 30 puntaa toimituskuluineen.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Tuli tuossa vähän foorumeita käytyä läpi ja.... Mutta se ah niin tärkeä online, tässä pieni tarkistuslista:

AI:n saa mukaan onlineen [x]
Salasanalliset huoneet [x]
Mestaruussarja mahdollinen onlinessa [x]
Monipuoliset kisojen asetukset (sade, vauriot, renkaiden kuluminen, jne.) [x]
Ajoapujen estäminen muilta [-] :(
Näkee muiden päällä olevat ajoavut [x]
Kisassa chat-liikenne tapahtuu nappia painamalla [x]


Tilaus laitettu vetämään [x] :)

Vaikuttaa todella lupaavalta tuo Online peli, mutta testillä kaikki selviää parhaiten.
Kun mulle kävi niin että, kun Ferrari Challenge pelin jälkeen tuli se uusi SuperCar Challenge ja en tykännyt tosta uudesta oikein ollenkaan jokin alkoi mättämään.
Sillä kirjoitin ton edellisen lauseen, kun ei pidä olla liian innoissaan.

Toivottavasti peli tulisi tälläviikolla, mutta Bussi - ja Kuorma-auto lakko taitaa pukata kehiin huomenna ja kauan se kestää niin miten peli sitten tulee? aika näyttää.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Toivottavasti peli tulisi tälläviikolla, mutta Bussi - ja Kuorma-auto lakko taitaa pukata kehiin huomenna ja kauan se kestää niin miten peli sitten tulee? aika näyttää.

Itella vakuuttaa että posti kulkee normaalisti. Ei tarvitse olla huolissaan. Minäpä odottelen teidän kommenttejanne pelistä ja teen ostopäätöksen sitten.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Itella vakuuttaa että posti kulkee normaalisti. Ei tarvitse olla huolissaan. Minäpä odottelen teidän kommenttejanne pelistä ja teen ostopäätöksen sitten.

Ok.Joo oottele, kun saan kerron testauksien jälkeen kyllä mitä olen mieltä.
Veikkaan ettei mun peli tuu kyllä tällä viikolla jostain syystä tänne kestää pelin tulo paljon kauemmin kuin muille!
On tullut pelattua jo niin paljon eri tekijöiden autopelejä ja moni ollut huonoja tai jatko sarjat menneet melkein päin mäntyä mun makuun että saa nähdä.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Peli tuli perjantaina ja tänään ennätin paremmin testailemaan.
Paljon olisi kaikenlaista asiaa, mutta koitan kirjoittaa aluksi vähemmän.

Muutama asia häiritsee pelissä.
Ohjain asetuksia saa muutettua, mutta rajallisesti eli oikeaan tattiin ei saa kaasua ja jarrua tai niin kuin itse olen pelannut niin vaihteita vaan tällä tatilla voi vain katsoa oikealle tai vasemmalle.
Kuvan yläreunassa on kuuluisat Colin MCrae opaste nuolet joita en ole saanut pois tai sain mutta sitten ei näkynyt muutakaan ( ehkä en nyt vain löytänyt )..
Äänimaailmassa ainankin yksi häiritsevä ääni aina jarrutuksen lopussa laahaava-aaltoileva ääni ainankin BMW M5 millä nyt ajan champoinship peliä ( välillä unohdan kuunnella ).

Hyvää tässä pelissä mitä nyt tulee mieleen:
Autoja sopiva määrä ja sopivaa teholuokkaa.Tulee toca ajat mieleen.
Autoissa hyvät jarrut ja pitoakin tuntuu olevan lähes muille jakaa.
Ajokuvakulmia riittävästi myös kaksi koppi kuvakulmaa.
Ratoja saisi olla vähän enemmänkin, mutta kaikki radat tähän mennessä vaikuttavat hyviltä tai ovat todella kivoja ajaa.
Multiplayer pelissä on champoinship ja siitäkin kolme eri verisota: quick, custom ja create.
Customissa voi valita / säätää lähes kaiken: kierrokset 1-20, kisa määrän 3-11, sääkelin, pelaaja määrän 2-16, rangaistukset, autojen ríkkoutumisen, AL eli konekuskit ja niiden vaikeustason ja privat settings asetukset.
Create eroaa vähemmällä ssäätö määrällä ja taasen tässä saa säädettyä sääkelin myös randomiksi kuten taas customissa ei.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Hyvähän tuo eka osakin oli padillä pelattuna ja hyvältä vaikuttaa tämäkin, mutta mites ratilla? Dirtin ja gt5p:n jälkeen en oo kerran testaamisen jälkeen ykkösosaan koskenu, oisko tää ostamisen arvonen ratille? En saa itsestäni irti et Ferrari tai supercar challengen ostaisin vaik periaattees kait kannattaisi
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Onko verkkopelissä aika-ajoa?
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Onko verkkopelissä aika-ajoa?

Erillinen Time-trial on, mutta jos olen oikein ymmärtänyt, niin kisoihin ei aika-ajo kuulu :( Jos Kurvi kerkiää katsoa, niin voisi tämän varmistaa. Sitä en tiedä millä perusteella lähtöpaikat ensimmäisessä kisassa määräytyy, arvalla? Sitten jos on kisaviikonloppu tai mestaruussarja, niin kahdeksan ensimmäistä ilmeisesti lähtevät seuraavaan kisaan käännetyssä järjestyksessä. Tämä kaikki tosiaan mutuilua, koska oma kopio on vielä matkalla. Toivottavasti tulisi heti maanantaina, niin voitaisiin Kurvin kanssa tehdä kunnon online-testit alkuviikosta.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Hyvähän tuo eka osakin oli padillä pelattuna ja hyvältä vaikuttaa tämäkin, mutta mites ratilla? Dirtin ja gt5p:n jälkeen en oo kerran testaamisen jälkeen ykkösosaan koskenu, oisko tää ostamisen arvonen ratille? En saa itsestäni irti et Ferrari tai supercar challengen ostaisin vaik periaattees kait kannattaisi

Itse en omista rattia tietyn asian vuoksi.Mitä tohon Ferrari ja SC Challengeen kommentoin lyhyesti
Jos meinaat osta SCC helpompi yksinpeli ja onlinessä on jotain elämää, mutta lue ja kysy tuolla http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-ps3-peleista/44411-ferrari-challenge-15.html
tai http://www.konsolifin.net/bbs/yleis...63416-supercar-challenge-playstation-3-a.html

Superstars V( next Challenge ajotuntuma: Tatilla ajettaessa ajotuntuma on hyvä.
Auto ei luisu sladissa mutkissa ajettaessa ja pitoa löytyy kiitettävästi mutta perän saa irtoamaan
jos liikaa kaasua käyttää mutkasta lähdettäessä osaksi tämä johtuu myös vaihteen valinnasta.
Niin muuten itse ajan ilman luistonestoa ym apuja, paitsi ABS on ollut nyt päällä.

Vaikka kaikkia ohjain asetuksia en saanut mieleisekseni, niin ajaminen on alkanut maistua ajotuntuman, autojen ja ratojen vuoksi.
Autoja pääsee lisäksi säätämään aika hyvin.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Tässä hiukan PC-version pelikuvaa. Ei varmaan paljoa poikkea konsoliversioista. Ja hyvältä näyttää.

 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3 Hype]

Onko verkkopelissä aika-ajoa?

Erillinen Time-trial on, mutta jos olen oikein ymmärtänyt, niin kisoihin ei aika-ajo kuulu :( Jos Kurvi kerkiää katsoa, niin voisi tämän varmistaa. Sitä en tiedä millä perusteella lähtöpaikat ensimmäisessä kisassa määräytyy, arvalla?

Toivottavasti tulisi heti maanantaina, niin voitaisiin Kurvin kanssa tehdä kunnon online-testit alkuviikosta.

Ei ole vielä tietoa onko aika-ajoa!
Ainankaan multiplayer champoinship säätö valikossa ei näy.

Nyt taitaa mennä siihen että odotettava että saan kaverini vompatin mukaan pelin testailuun tässä asiassa, kun yksin sitä ei voi testata.
On minulla kyllä pari ulkomaalais kaveria joilla on tämä peli, mutta tuo testailu voi olla hiukan vaikeaa heidän kanssa, etenkin kun mun englantini on todella huonoa.

Odotan kyllä innolla tuota online champoinship pelimuotoa.Odotukset ovat korkealla, koska ajettavuuskin on ihan kohdallaan ainankin tatilla ajettaessa ( kirjoitin aikaisemmin ).
Kun vaan saa hyviä kuskeja lisää, jotka eivät aja päälle ja oijo liikaa olkoon sitten mun puolesta suomalaisia tai ulkomaalaisia tai sekaisin autopeleissä ei niin väliä, kun ei pakko selvittää tilanteita pelattaessa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

No niin, tänään pärähti postiluukusta. Päivitin ensimmäiseen viestiin autot ja radat (niiltä osin kun tiedän). Paljoa en ole vielä testannut, "ajokoulun" vasta ajanut lävitse. Mutta jo nyt voin huoletta sanoa, että on parempi kuin ensimmäinen osa. Ratillakin parempi kuin ensimmäinen osa. Eihän tämä nyt mikään GT5 ole ratilla, deadzonea on edelleen, nappeja ei pysty vaihtamaan ja forcet on heikohkot edelleen, mutta kun muutaman tunnin päristelee niin noihin tottuu eikä niitä enää huomaa. Tässä pelissä on kuitenkin sitä sellaista aitoa kisailun meininkiä. Illalla varmaan testaillaan tuota onlinea Kurvin kanssa, niin päästään siitä sitten kertomaan vähän enemmän myöhemmin.

Edit: Ai niin, "Colin McRae-nuolet" saa pois videoasetuksista. Sieltä pystyy muutenkin säätämään aika hyvin mitä näkyy hudilla ja mitä ei, sekä myös hudin läpinäkyvyysprosentin.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Eli siis ratti ongelma ei ole enää este? Siis sellainen mitä siin videos sillo näky kun sentti oli ihan max mitä pysty kääntää kun auto kyllä kääntyi vaikka u-käännöksen.

Ykkönen oli jotenkin tosi raskas ratilla ajaa, miten tää eroo sit?
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Aika-ajoissa AL-kuskien tulo varikolta tuottaa oikeastaan huikeita ja yllättäviä tilanteita hyvässä mielessä, kun ei ole tottunut vuos kymmeniin että varikolta joku latasee radalle tai lähes eteen.

Tänään Mugello radalla latasin hana-auki suoraa ja näin että sieltä on tultu radalle, mutta kun AL-kuski vasta kiihdyttänyt varikolta radalle ja itse painan tuhatta ja sataa takaa niin jumankekka kun silti yllättää ja rajusti :D
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Eli siis ratti ongelma ei ole enää este? Siis sellainen mitä siin videos sillo näky kun sentti oli ihan max mitä pysty kääntää kun auto kyllä kääntyi vaikka u-käännöksen.

Ykkönen oli jotenkin tosi raskas ratilla ajaa, miten tää eroo sit?

Se on ihan varmasti joillekin este. Sellaisille, jotka eivät halua antaa pelille edes mahdollisuutta, kun rattituntuma ei ole täydellinen. Mutta ei se sellainen ole kuin siinä videossa, ei nytkään rattia mitään isoja määriä tarvitse kääntää, käytettävissä ei taida olla kuin 180 astetta ja harvoin tarvitsee tuota 90 astetta kääntää.

Hmm, mitä tarkoitat raskaalla? Joka tapauksessa, tämä on paljolti samanlainen rattituntumalta kuin ykkönen, mutta pienemmällä deadzonella ja vahvemmilla forceilla. Deadzonessa tuntuu olevan myös autokohtaisia eroja, mutta kyllä se ihan ajettava deadzonesta huolimatta on. Se vaatii vain totuttelemista, varsinkin muiden autopelien jälkeen kun ei heti tapahdu mitään, niin kääntää herkästi liikaa ja sitten rupeaa auto vetämään siksakkia radalla. Kun sen tiedostaa ja tietää missä se on, niin pystyy sijoittamaan auton radalla siihen mihin haluaa. Mutta missään nimessä tuo ei täydellinen ole, toivotaan patchia. Kisailu on kuitenkin niin hauskaa, että itse pystyn tuon virheen antamaan anteeksi helposti. Juuri tuli vedettyä ensimmäinen kisaviikonloppu mestaruussarjassa. Taso Legend, auto Maserati ja kaikki avut pois, renkaan kuluminen päällä ja 20 kierrosta. Yhdessä viikonlopussa kaksi kisaa ja voin sanoa, että sai tehdä töitä ihan kunnolla. Tuloksena neljäs ja ensimmäinen sija, mutta hauskaa oli!

Se on muuten tässä selkeä ero ensimmäiseen osaan, että kuluneilla renkailla ajaminen on helpompaa, koska se renkaiden kuluminen jää radan pintaan. Eli renkaat kuluvat, mutta radan pito paranee. Tämä myös näkyy kun rata tummuu. Samoin alussa renkaat ovat kylmät ja ulos lipsauttaa todella helposti. 20 kierroksen kisaakaan ei käy tylsäksi, koska rata ja renkaat muuttuvat koko ajan joten huomaat jatkuvasti, että jarrupaikkaa täytyy muuttaa vähän johonkin suuntaan tai mutkassa on enemmän pitoa kuin aiemmin.
 
Ylös Bottom