Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Superstars V8 Next Challenge [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Jotenki on semmonen olo, ettei toi sovellu mulle ratilla ajettavaksi, mutta edellinen osa oli ja on nannaa pädillä....mites vompatti on, onko mitää saumoja pädi kuskeilla? Alko tekee itekki mieli tilata tää jossain välis jos tommosta nettimeininkiä ois ja pelais ite vaan pädillä

Itse ajan vain ohjaimella ja olen Vompatinkin voittanut ja joskus muunkin rattikuskin joten ohjaimellakin pärjää ihan hyvin jos ei nyt aina tai kaikilla radoilla, mutta mahdollisuuksia on ja paljon paremmat kuin esim. GTP -pelissä.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Mä kävin kans ostamassa tän et otetaan täs joku päivä vähän kisaa. Toi kausi onlinessa kuullostaa kyl ihan loistavalta!

Hienoa nyt meitä tulee sitten varmuudella olemaan jo 5 pelaajaa, ehkä kuusi tai seitsemän :)
Yllättäen kaikki pelin tilanneet tuttuja tähän mennessä.
Kohta saadaan hyvät suomi kisat pystyyn.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Muistin just miks ykkös osa jäi pölyttymään lopulta...

Meni hermo niihin lataus taukoihin jokavälissä ja välil latas jotain viis kertaa putkeen...onko noi ongelmat korjattu jo
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Muistin just miks ykkös osa jäi pölyttymään lopulta...

Meni hermo niihin lataus taukoihin jokavälissä ja välil latas jotain viis kertaa putkeen...onko noi ongelmat korjattu jo

En nyt muista lataako ja tallentaako ihan joka välissä, mutta kun lataa tai tallentaa niin kaksi kertaa peräkkäin joiden välissä pieni viive.
Ainankin single championsihp pelissä free, aika-ajo ja kisan jälkeen aina kaksi kertaa, mutta pitää tarkistaa asia vielä.
Joka tapauksessa tämä ei kauan kestä.
Vai onko kyse siitä että tallentaa ekaksi ja sitten lataa?

Tää latailu on mulle tuttua näiden tekijöiden osalta, kun mulla oli niiden SBK -moottoripyöräpeli, jossa lataili aivan jatkuvasti joka välissä viisi tai seitsämän kertaa ( en enää muista ) ja niiden välissä oli sekunnin jos kahden tauko joka pikkasen otti pannuun ja peli lähti lähes alkuunsa myyntiin.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Tää latailu on mulle tuttua näiden tekijöiden osalta, kun mulla oli niiden SBK -moottoripyöräpeli, jossa lataili aivan jatkuvasti joka välissä viisi tai seitsämän kertaa ( en enää muista ) ja niiden välissä oli sekunnin jos kahden tauko joka pikkasen otti pannuun ja peli lähti lähes alkuunsa myyntiin.

Tollanen just toi eka versio tästäkin pelist oli....eli parannusta on tullut ainakin hieman
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Pitihän peli tilata play.com:sta kun halvalla sai.
Itse pelaan enemmän XO:lla, mutta autopelien ystävänä ja mahdollisen hyvän Suomalaisen peliseuran toivossa otin nyt pleikkaversion.
Joku pitempi sarja kiinnostaa kovasti jos peli vaan on edes lähellä vanhaa loistavaa Toca sarjaa.
Lisäilkää kaverilistoille jos autopeliseura kiinnostaa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Nythän tämä kolahti postilaatikkoon ja muutama kierros on sitten menty. Suurin miinus siitä että joudun ajamaan tätä automaatilla. Johtuen räpylöitteni koosta, en saa nappeja asetettua niin, että manualilla ajaminen olisi mielekästä. Harmi, automaatilla tulen häviämään teille onlinessa rutkasti.

Mutta muuten, tämähän on aivan helmi. Ei mikään supersimu, mutta ei myöskään täysin arcade. Suosittelen vauhdin nälkäiselle konsolikuskille.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Suurin miinus siitä että joudun ajamaan tätä automaatilla. Johtuen räpylöitteni koosta, en saa nappeja asetettua niin, että manualilla ajaminen olisi mielekästä.

No, tuo ongelma onneksi poistuu sitten kun saat ratin ja polkimet käyttöön. Kiva kuulla, että peli maistuu noin muuten, ettei olla Kurvin kanssa ihan läpiä päähämme täällä kertoiltu.

Yksinpelissä on ilmeisesti jonkin sortin jäätymisbugi. Vaikuttaa kait ainakin vaikeimmalla tasolla, bugin esiintyminen on vähän epämääräistä. Toisilla tullut silloin kun on ajanut muutetuilla asetuksilla, toisilla tullut normaaleillakin, toiset ovat voineet jatkaa konsolin uudelleen käynnistyksen jälkeen, toisilla taas jumittaa aina samaan kohtaan. "Onneksi" tämä koskee vain yksinpeliä, onlinessa en ole edelleenkään huomannut ongelmia tuon mikin rätisemisen lisäksi. Mutta nyt päästään sitten mittaamaan Black Beanin / Milestonen kantti, tuleeko pätsiä korjaamaan ongelmia vai jätetäänkö peli sellaisekseen. Tätä on kyllä jonkin verran juuri tällainen autopelien "underground" ystäväporukka hankkinut, joten veikkaan, että tätä tullaan myymään enemmän kuin ensimmäistä osaa. Vaikuttaa siltä, että tälle rupeaa pikkuhiljaa kertymään oma uskollinen käyttäjäkunta.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

No, tuo ongelma onneksi poistuu sitten kun saat ratin ja polkimet käyttöön. Kiva kuulla, että peli maistuu noin muuten, ettei olla Kurvin kanssa ihan läpiä päähämme täällä kertoiltu.

"Onneksi" tämä koskee vain yksinpeliä, onlinessa en ole edelleenkään huomannut ongelmia tuon mikin rätisemisen lisäksi. Mutta nyt päästään sitten mittaamaan Black Beanin / Milestonen kantti, tuleeko pätsiä korjaamaan ongelmia vai jätetäänkö peli sellaisekseen.


No. Puolitoista kuukautta pitää tosiaan sitä ratti/poljin-hässäkkää. Kun vaimo lupasi sen synttälahjaksi, niin en viitsi mennä sitä omin päin myt ostamaan.

Mitä olen noita youtube-videoita onlinesta katsonut, niin ainakin rangaistussysteemi kaipaa viilausta oikomisen osalta. Jengihän vetelee imolassa kunnon offroadia eikä vauhti hidastu yhtään. Sinänsä nurmikon ja hiekan "pidon" ongelmiin ei tarvitse koskea, kunhan oikomisesta rangaistaisiin.

Nyt olisi varmaan aika laittaa peliseura-puolelle ketjua tämänkin osalta. Ja tämän sanottuani, olen valmis jos illalla ottamaan muutaman, vaikka 10 kierroksen kisan. Tavataan lähtöviivalla.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Nythän tämä kolahti postilaatikkoon ja muutama kierros on sitten menty. Suurin miinus siitä että joudun ajamaan tätä automaatilla. Johtuen räpylöitteni koosta, en saa nappeja asetettua niin, että manualilla ajaminen olisi mielekästä. Harmi, automaatilla tulen häviämään teille onlinessa rutkasti.

Kokeile seuraavaa:
Mä laitoin isoille käsilleni niin, että kaasu R2, jarru L2, vaihde ylöspäin kolmio ja vaihde alaspäin neliö.
Näin sain pienen totuttelun jälkeen toimimaan manuaali vaihteet.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Kokeile seuraavaa:
Mä laitoin isoille käsilleni niin, että kaasu R2, jarru L2, vaihde ylöspäin kolmio ja vaihde alaspäin neliö.
Näin sain pienen totuttelun jälkeen toimimaan manuaali vaihteet.

Ei toimi. Tulee tajuttomasti missauksia jos vaihteet on x, neliö, kolmio, o-napeissa. Liian iso peukku. Odottelen sitä rattia ja nautin sitten manual-laatikosta.

Legendillähän tuota offlinea pitää ajaa. Muuten tuntuu siltä että huijaa.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Kokeile seuraavaa:
Mä laitoin isoille käsilleni niin, että kaasu R2, jarru L2, vaihde ylöspäin kolmio ja vaihde alaspäin neliö....

Ei toimi. Tulee tajuttomasti missauksia jos vaihteet on x, neliö, kolmio, o-napeissa. Liian iso peukku. Odottelen sitä rattia ja nautin sitten manual-laatikosta.

Legendillähän tuota offlinea pitää ajaa. Muuten tuntuu siltä että huijaa.

Itselläni GT5 Prolossa pädillä oli kaasu R2, jarru L2 ja vaihteet oikeassa tatissa ylös/alas...
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

voi perhana teidän kans pojat, tässä vaa työttömänä jouduin taas tuhlaa rahaa....

VPD:stä kun sai alta 40euroon posteineen, niin pakko se nyt sit oli tilata...jos huomenna lähtis ni varmaan to-pe on täällä et sit pääsee pelaa
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Itselläni GT5 Prolossa pädillä oli kaasu R2, jarru L2 ja vaihteet oikeassa tatissa ylös/alas...

Muuten tekisinkin noin, mutta kun tässä pelissä oikean tatin tomintoa ei voi muuttaa. Se on vain ja ainoastaan sivuille katselemiseen. Sinänsä hölmö aivopieru Black Beanilta.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Nurinaa. Ruudunpäivitys takkuaa muutamalla radalla jos on ruuhkaa. Ei pahasti, mutta kuitenkin.

Yleistä. Alkaa tuo manuaalilaatikkolla ajaminenkin sujua. Vaikkakin yhä tuo kolmiolla ylös ja x:llä alas on epäkäytännöllinen. Mutta silti. Kierrosajat paranee ja ajamisessa on ajamisen tuntua.

Olisin ajanut täydellä kierrosmäärällä mestaruussarjan läpi muuten, mutta kun tahdon radat auki nopeasti, niin mennään nyt ensin hardilla ja 10 kierrosta.

Lopuksi totean uudestaan. Hyvä peli hintaansa nähden. Suosittelen yhä.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Nurinaa. Ruudunpäivitys takkuaa muutamalla radalla jos on ruuhkaa. Ei pahasti, mutta kuitenkin.

Eilen huomasin edellisen osan ainakin valencian radalla samaa, mutta eipä se siinä kerinnyt haittaamaan, kun alta sekunnin pieni tahmaaminen oli välillä.

Olisin ajanut täydellä kierrosmäärällä mestaruussarjan läpi muuten, mutta kun tahdon radat auki nopeasti, niin mennään nyt ensin hardilla ja 10 kierrosta.

onko tässä versiossa lukittu radat? Itse pidän just näistä rata-ajopeleistä (formulat jne) sen takia, kun ei tarvitse murehtia autojen ja ratojen aukomisesta, vaan voi ajella miten haluaa...Ykkös osassa oli kaikki suoraan auki :S
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

voi perhana teidän kans pojat, tässä vaa työttömänä jouduin taas tuhlaa rahaa....

Vihdoin, kyllä siinä kestikin ;)

Olisin ajanut täydellä kierrosmäärällä mestaruussarjan läpi muuten, mutta kun tahdon radat auki nopeasti, niin mennään nyt ensin hardilla ja 10 kierrosta.

Hmm, pitäisi varmaan tehdä itse sama homma. Tuo 20+20 kierrosta on sellainen, että sitä ei koko kautta ihan hetkessä ajeta läpi. Kynnys kisaviikonlopun aloittamiseenkin on jo niin iso, kun tietää, että aikaa menee. Tällä hetkellä olen omassa kaudessani ajanut vasta kaksi kisaviikonloppua..

onko tässä versiossa lukittu radat? Itse pidän just näistä rata-ajopeleistä (formulat jne) sen takia, kun ei tarvitse murehtia autojen ja ratojen aukomisesta, vaan voi ajella miten haluaa...Ykkös osassa oli kaikki suoraan auki :S

Ainoa minkä olen itse huomannut olevan lukittu, on Valencian rata. Ajoin sen "ajokoulun" ensimmäisenä läpi, eli jos sen ajamalla ei saanut jotain auki, niin tuo on ainut mikä on lukittu. Valencian avaamiseen tarvitsee ajaa virallinen Superstars V8-kausi. Eli oikeat radat oikeassa järjestyksessä, muuten ei tainnut asetuksilla olla väliä.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Itselläni GT5 Prolossa pädillä oli kaasu R2, jarru L2 ja vaihteet oikeassa tatissa ylös/alas...

Niin mullakin sen jälkeen kun ajoin sinulla testiä FC pelistä eli minulla myös vaihteet oikeassa tatissa GTP ja myös on FC ja SCC, mutta tähän V8 ei saa oikeaan tattiin mitään toimintoja valittua vaan siinä on kiinteästi katsominen oikealle ja vasemalle.
Näin oli pakko tehdä joku kompromissi ja parhaiten toimii > kaasu R2, jarru L2 ja vaihteet ylös kolmiolla ja alas neliöllä.
Jos laittoi alas vaihtamaan ruksilla alkoi tulla sekoiluja jostain syystä.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

onko tässä versiossa lukittu radat?

Avattavia ratoja on kolme ja nämä saa auki single peleissä:
Rata: Varano ja aukeaa ajamalla Racing school.
Rata: Misano Adriatico ja aukeaa ajamalla Driving school.
Rata: Valencia ja aukeaa ajamalla championship.
 
Vastaus: Superstars V8 Next Challenge [PS3]

Avattavia ratoja on kolme ja nämä saa auki single peleissä:
Rata: Varano ja aukeaa ajamalla Racing school.
Rata: Misano Adriatico ja aukeaa ajamalla Driving school.
Rata: Valencia ja aukeaa ajamalla championship.
jotenkin outo systeemi, luulis et kaik radat ois sit aluks lukittuja :S

Klo 10.40 lähti ahvenanmaalta paketti, et luulis olevan torstai aamupäiväl tääl :)
 
Ylös Bottom