Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Surkein DVD-hankintasi

Leipuri Hiiva

New Member
Ostitko sian säkissä? Maksoitko ylihintaa rainasta jota muut ylistivät? Jouduitko maksamaan muille päästäksesi jätteestä eroon? Kerro kokemuksesi.

Itselleni sattui ikävä kämmi reilu vuosi sitten, kun ostaa pätkäytin Pelastakaa Sotamies Ryan -leffan n. 25 eurolla. Ajattelin että "on kait se sitten niin hyvä kun kaikki kehuu."
Pettymys oli kyllä valtaisa. Typerä "Pelastetaan muorin viimeinen elossa oleva poika" -juoni ärsytti eritoten. Muutenkin ainoa mielenkiintoinen kohtaus oli Normandian maihinnousu, sekin valitettavan lyhyt.
En ymmärrä miksen ole aikaisemmin vielä pistänyt tätä myyntiin. Huuto.net odottaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

A Man Apart. Ostin sen Vin Diesel fanina n. 19 eurolla muistaakseni. Hirveetä shittiä koko leffa. Nykyään ei edes useimmiten jaksa pistä myyntiin näitä virheostoksia, olivat ne sitten leffoja, musiikkilevyjä tai pelejä.

The Others on seisonut nyt puolitoista vuotta hyllyssä, kun en ole uskaltanut vieläkään katsoa. Se on kuulemma kuitenkin aika hyvä leffa.

Ostin myös kerran keräilymielessä Jurassic Park DVD:n, mutta myin pois kertaakaan katsomatta, en tiedä miksi. On noita muitakin typeriä osta-älä katso-myy -tapauksia ollut, ei nyt tosin tule mieleen leffojen nimiä.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Vesipäät - Stup!ds tai Blair Witch Project - teidän valinta. Itse nappasin molemmat tekeleet ale-laarista, mutta (osittain)katsottuani ne, tulin siihen tulokseen että sinne ne olisi joutanut jäädäkin. Vesipäät antavat tosin erittäin hyvän kuvan siitä, mitä seuraa sisäsiittoisuudesta. Blair Witch Project, tuo yliarvostettu nollabudjetin leffa, myyttinä ihan mielenkiintoinen, elokuvana lähinnä ahdistavan ankea.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Mad Max 2 Anttilasta, joitain vuosia sitten. Täysin leikelty versio - pikkuisen väkivaltaa ja heti hypättiin seuraavaan tilanteeseen. No onnex Mad Maxeissä ei oo paljon väkivaltaa.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Willennium sanoi:
The Others on seisonut nyt puolitoista vuotta hyllyssä, kun en ole uskaltanut vieläkään katsoa. Se on kuulemma kuitenkin aika hyvä leffa.

Todellakin hyvä leffa kyseessä. Alussa hieman puuduttava, mutta lopussa
onpi jännä ylläri :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Huuto.net on tosiaankin paikka eroon päästävälle jätteelle. Sinne olen minäkin roudannut joitakin virheostoksia ja joskus tulee jopa voittoa. Joitakin virheostoksia löytyy hyllystä nytkin, mutta ei virheostoksia elokuvan takia, vaan hinnan takia. Esimerkiksi Predator SE skandijulkaisu, jonka menin ostamaan täydellä hinnalla viereisestä Maxista hintaan n. 35. Sitten vasta jälkeenpäin huomasin, että äänistä puuttuu potku kokonaan. R1-version DTS:ää on kehuttu ympäri mualimaa, pitäisi varmaan ostaa se tuohon rinnalle.

Edit: Löytyyhän tuolta hyllystä näköjään yksi American Psychokin, joka ei oikein meikämandoliinoon napannut. Olen myös yrittänyt kaupitella sitä Huuto.netissä, mutta huonolla menestyksellä.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Jukka Palmén sanoi:
Edit: Löytyyhän tuolta hyllystä näköjään yksi American Psychokin, joka ei oikein meikämandoliinoon napannut. Olen myös yrittänyt kaupitella sitä Huuto.netissä, mutta huonolla menestyksellä.

Mitä, mitä? Kyseessähän on mitä mainioin elokuva.

Itse tuli ostettua kesällä Veljekset Keskiseltä iso nippu halppis-DVD-leffoja, ja mukaan tuli napattua nostalgiasyistä Naapurissa Kummittelee II. :D Pettymys oli karvas kun raina ei ollutkaan "yhtä hyvä" kuin penskana katsottuna. Katsoin leffan siten että soitin oli päällä koko päivän ja katsoin tunnin välein leffaa 15 minuutin pätkissä. Ei kertakaikkiaan pystynyt katsomaan yhtä kyytiä. :eek: Eikä levy luonnollisesti pitänyt trailerin lisäksi muita extroja sisällään. ;) Täytyy olla kyllä huonoin ostos mitä on tullut tehtyä, mutta eipähän tuo onneksi maksanut kuin 4,95 .
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Spawn, Teisin että paskaa sitä tulee varmaankin ostettua mutta oli pakko nähdä tuo, onneksi hinta taisi olla muutaman euron alle kympin
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Joo The Others on loistava leffa!
Meikäläisen huonoin leffa hankinta on Cradle Of Fear.
En itse todellakaan tykkää musiikista mitä Cradle Of Filth tekee mutta tämä leffa on vielä huonompi kuin mikään heidän biisinsä...
Huh huh mitä sahausta koko pätkä.. ei sitä leffaa voi ottaa ees huumorilla :D
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

The Crow...3? 4? En muista, joku missä se sälli joutu sähkötuoliin alussa. No maksoin siitä kuitenkin euron ja totesin että ei missään tapauksessa ollut sen arvoinen. Päädyin lopulta heittämään kyseisen julkaisun lähimpään roskikseen kun kukaan ei sitä tahtonut pois viedä.

Jossain menee se raja että elokuva on liian huono ollakseen edes hauska. Tämä oli juuri sitä.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Chuck Norrisin vanha "klassikko" Breaker Breaker on kyllä ylivoimaisesti hölmöin dvd-ostokseni. Viisi euroahan tämä uutena maksoi ja parempaan käyttöön rahat olisivat menneet vaikkapa vessapaperina.

- Esa
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Sarine sanoi:
Todellakin hyvä leffa kyseessä. Alussa hieman puuduttava, mutta lopussa onpi jännä ylläri

Sehän siinä onkin, kun tiedän jo, mikä se yllätys on. :/

Lapatossu sanoi:
Itse tuli ostettua kesällä Veljekset Keskiseltä iso nippu halppis-DVD-leffoja, ja mukaan tuli napattua nostalgiasyistä Naapurissa Kummittelee II. Pettymys oli karvas kun raina ei ollutkaan "yhtä hyvä" kuin penskana katsottuna..

Tuokin on ollut hyllyssä jo viime joulusta, vieläkään en ole katsonut. En ole koskaan leffaa nähnyt, en myöskään ykköstä, silti ostin kakkosen. :rolleyes:
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Bad Company heräteostoksena tehty ja viellä täysi hinta (25 euroa) maksanut surkealla ja ennaltaarvattavalla juonella varustettu "toiminta" pläjäys.
Kierrä siis kaukaa vaikka alelaarista löyttäisit
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Alkuaikoina muistaakseni Highlander End Game oli kyllä virhe ostos, tuli nimittäin täysi hintakin tosta pulitettua. On kyllä pysynyt hyllyssä vielä koska en muutamaa hassua euroa huoli tosta, koska itse kuitenkin maksanu kipeeksi. Onhan noita täysin turhia elokuvia tullut hommattua. Yleensä viennyt sitten samantien myyntiin. Yksi tällainen myöskin oli Conan hävittäjä vaikka arska fani olenkin, mutta elokuva on vain mitään sanomaton. Tällähetkellä kokoelmissa kuitenkin vaivaiset 100 dvd:tä noin.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Willennium sanoi:
A Man Apart. Ostin sen Vin Diesel fanina n. 19 eurolla muistaakseni. Hirveetä shittiä koko leffa.

Mutta jos kutsut itseäsi faniksi niin fanin pitää omistaa kaikki fanittamaansa asiaan liittyvät jutskat, kato.

Mutta eräänlainen virheostos ainakin itselle oli tuo Lilo & Stitch -leffan jatko-osa koe 626, jonka pikkuveli "pakotti" hankkimaan. Pidän piirretyistä ja joistakin Disney elokuvista hyvinkin paljon, mutta tuo oli kyllä sellaista sontaa ettei ole tosikaan... toinen hankinta oli Leijonakuningas 2, Jylhäkallion Ylpeys , joka oli leffana p a l j o n surkeampi kuin devulla aikaisemmin julkaistu ns. Leijonakuningas 3:n.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Hollow man ja Puhallettu 60 sekunnissa. Kökköä rymistelyä joita ei jaksa toistamiseen katsoa, kun ensimmäisella kerrallakin meinasin nukahtaa. Miksi sitten ostin nuo? Niin, hyvä kysymys johon en osaa itsekkään vastata.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Joskus kolme vuotta sitten tuli ostettua Scary Movie, kyllähän tuon elokuvan aikana muutaman kerran hymähtää, mutta... Nyt hieman vanhempana ja viisaampana? yritän ostaa vain laatua. Aika hyvin siinä olen mielestäni lähiaikoina onnistunut. Mutta kuten eräskin henkilö kerran sanoi: Pitää olla huonojakin joukossa, että osaa arvostaa hyviä...
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

HavoCci sanoi:
...kesälomalla ostettu Predator: Special Edition (2DVD, 10e) odottaa yhä katsojaansa..

Mulla on vieläkin kesälomalla vuonna 2000 ostettu West Side Story DVD katsomatta... Kaipa tuota sitten voinee pitää aika huonona hankintana vaikka monta rutkasti huonompaakin leffaa on tullut DVD:llä ostettua ja katsottua.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Surkeimmat DVD-hankinnat? Taitaapi olla kolme kappaletta. Ainakin näin äkkiseltään muisteltuna.

Pearl Harbor: Director's Cut. Eli juurikin tämä neljän levyn loota. Halpa hinta (jotain reilu kymmenen euroa liene ollut) + extrojen paljous. Elokuva on sellaista sontaa, että oksat pois. Olen tosin jopa katsonut tämän oston jälkeen, kun äärimmäinen tylsyys iski. Olisi pitänyt valita joku toinen elokuva.

Proof of Life, tai suomeksi Todistettavasti elossa. Teatterikierroksella jäi positiivinen fiilis elokuvaa kohtaan ja tuli sitten alesta napattua mukaani. Voi kun voisin palata ajassa taaksepäin. Todella surkea tekele.

Hulk - Limited Edition. Arvostelun lukeneet tietänevät jo jotain, mutta jälleen kerran halpa hinta houkutteli (9e) ostamaan. Elokuvahan on tunnetusti melkoista kauraa, lukuun ottamatta sitten rymistelykohtauksia, joita on kiva katsella kunnon kotiteatterilla.. tosin on niitä parempiakin katseltavia

Ehkäpä minun iänikuinen paheeni on sitten tuo halpuus. Oli kyseessä kuinka huono leffa tahansa ja varsinkin jos kyseessä on jokin erikoisempi julkaisu, niin mikäli sen vain halvalla saa -> ostan :/ Onneksi näitä ei ole kertynyt noiden kahden lisäksi yhtään enempää, Proof of Life oli vain väliaikainen muistikatkos elokuvan "hyvyydestä" :D

-Pjork
 
Ylös Bottom