Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Surkein DVD-hankintasi

Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Onhan noita tullut tehtyä, tuon nyt kertoo jo myytyjen elokuvienkin varsin runsas määrä (varmaankin lähemmäs 100, tosin kaikki alle neljän tähden pläjäykset muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, saavat poistua hyllystä).

Pahimpana tulee yht'äkkiä mieleen Peter Jacksonin Braindead. Enhän minä nyt niin tyhmä ollut että olisin oikeasti hyvää elokuvaa odottanut mutta odotin kuitenkin hauskaa elokuvaa - elokuva ei onnistunut naurattamaan kertaakaan, korkeintaan hymähtämään ja samalla päähän pälkähti kysymys; kuinka johonkin näin surkeaan voi oikeasti upottaa 15?

Forrest Gump tuli ostettua 15:lla ja noin puolitoista vuotta se hyllyssä makasi, enpä saanut katsottua. Noh, pitänee ottaa joskus revanssi, muistikuvan mukaan kyseessä on kuitenkin paremman puoleinen elokuva. Varsinaisesta virheostoksesta ei kuitenkaan tässä tapauksessa voida puhua.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Jarmo Hänninen sanoi:
Mutta jos kutsut itseäsi faniksi niin fanin pitää omistaa kaikki fanittamaansa asiaan liittyvät jutskat, kato.

Toki. Unelmana olisi vielä löytää semmonen 1:1 pahvi-Vin jostain. ;) On se kova jätkä. Kattokaa nyt, itse varmuus.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Hollow Man -mies ilman varjoa. Huhhuh, mitä tuubaa! Onneks en maksanu siitä kun jotain alle kympin, mutta sekin on ihan liikaa tommosesta paskasta!

Ilomielin myyn sen, jos joku haluaa ostaa (on se oikeestan ihan hyvä elokuva..;) )
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Itse en ole ostanut yhtään huonoa dvd:tä. Toisaalta en ole ostanut yhtään sellaista devaria jota en olisi aikaisemmin nähnyt. Dvd ostokseni ovatkin olleet lähinnä keräilyä. Lisäksi olen ostanut vain ehkä noin 10 leffaa, jotka ovat maksaneet enemmän kuin kymmenen euroa (+boxit).
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Dark City on kyllä selkeesti surkein DVD ostokseni. Muita omaan makuun huonoja leffoja ei olekaan tullut osteltua. 8 euroa taisin siitä aikanaan maksaa..
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Siirsin tämän ketjun Suomi-DVD -osastolle kun näyttää useimpien surkeimmat hankinnat olevan kuitenkin Suomijulkaisuja. :D
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Blair Witch Project tai Hellraiser? Kummatki oli aika paskoja, mutta Hellraiserin ostin suurena kauhu leffojen fanina Anttilasta 5 ja myin divariin 7.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Shaolin Soccerin leikelty paska suomijulkaisu. Alkuperäinen leffa on erittäin mainio, saksittu lastenversio dubtitleillä ei.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Jumala sanoi:
Iron Maiden: Rock In Rio

Ei o pändi enää vedossa.

[Off Topic ] Kyllä on Rautaneito vieläkin iskussa, ehkä ei samassa iskussa kuin esim 80-luvun lopussa, mutta kyllä ne pieksee kuitenkin helposti uudemmat bändit. Kaksi keikkaa olen nyt Brucen uuden tulemisen jälkeen todistanut, joista tosin tuo Edward the Great aikainen keikka oli huomattavasti parempi kuin tämä uuden levyn keikka.

Ja off-topikkia jatkaakseni kysyisin että kävikö täältä kukaan katsomassa Sweden Rockissa Judas Priestin keikkaa? Pitäis saada bändi pian tänne Suomeenkin soittamaan. Varmaan uuden levyn myötä tulee massiivinen maailmankiertue, ehkä sitten tännekin? Ripperin kanssa Priestin näin, mutta kyllä se Halfordin kanssa pitäis nähdä.

Ja aiheesta. En ole vielä ehtinyt huonoa DVD-levyä hommaamaan. Tosin ei niitä montaa olekaan.

EDIT: Jos Jumala et ole hukannut tuota Rock In Rioa mihinkään, niin voisin ostaa sen pois kuleksimasta. Pistä Yv:tä jos kiinnostaa myydä.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Varmaankin huonoin hankintani on 'Gulliverin matkat', jota en vieläkään ole katsonut kokonaan (ja yli vuosi sitten ostin). Oli vain niin laaduton, mutta mitäpä voi odottaa Anttilan alelaarista 5e ostetulla elokuvalla, josta ei ole koskaan kuullutkaan (tai siis kirjasta kyllä olen, mutta en tuosta elokuvaversiosta). Onneksi en maksanut tuosta 5e enempää.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Helppo, Scumboxin Dune. R-Kioskilta jotain luokkaa 6-8 euroa. Siinäkin usea euro liikaa. :D
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Jaa-a, huonoja elokuvia en yksinkertaisesti osta, mutta huonoin samanai elokuva lienee joko Pahat Pojat tai Austin Powers ja Kultamuna. Jälkimmäinen sentään hieman katsottavampi mutta erityisesti Pahoista Pojista en löydä muuta erittäin hyvää puolta kuin Vesku Loirin.

Ostamistani elokuvista "huonoin" lienee tällä hetkellä Apocalypse Now.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

No ei nyt sinällää tullut ostettua mitään sikaa säkissä eikä muutenkaan mitään ongelmia, ostin vain elokuvan josta en pitänyt...

Sisilialainen
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Jukka Palmén sanoi:
Esimerkiksi Predator SE skandijulkaisu, jonka menin ostamaan täydellä hinnalla viereisestä Maxista hintaan n. 35. Sitten vasta jälkeenpäin huomasin, että äänistä puuttuu potku kokonaan. R1-version DTS:ää on kehuttu ympäri mualimaa, pitäisi varmaan ostaa se tuohon rinnalle.

Itse voin heittää vielä paremmaksi.. ;) Vuoden 2001 lopulla tuli ostettua Predator SE Filmifriikistä hintaan 42. Se jäikin kaikkien kommelluksien ja syytteillä uhkailun jälkeen viimeiseksi ostokseksi kyseisestä firmasta.

Jälkikäteen en ole koskaan pystynyt selittämään miten olen voinut maksaa tuosta boksin tai LOTR EE:n hinnan. Nykyään ei paljon yli 15 ostoksia tule tehtyä.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Surkein hankintani oli aikoinaan Dead Pit. Zombie-elokuvien ystävänä jouduin pettymään todella pahasti tuohon sontaan ja se löysikin pian tiensä divariin.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

The Fan tuli ostettua mut se oli kyl 8,95 euron hintainen et se ei suurta lovee lompakkoon tehnyt :p
 
Ylös Bottom