Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Surkein DVD-hankintasi

Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Flagg sanoi:
Makunsa kullakin.

Jep, kyllä mulle aasialaiset leffat uppoo siinä missä muutkin(ellei jopa paremmin), leffan laatuhan riippuu ihan leffasta, ei valmistusmaasta
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Jäniksen vuosi

Leffassa ei ole mitään vikaa, mutta kuvanlaatu on jotain aivan järkyttävää. Combing, kampa-efekti vai mikäs se nyt on...... on aivan jatkuvasti näkyvissä. Näyttää ihan hirveältä.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Dungeons and dragons... Myyty jo pois ja sain vieläpä siitä enemmän rahaa mitä itse maksoin. Totaalipaska.
EDIT: Katsoin IMDB, niin keskiarvo on 3,6 :D
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Ehdottomasti ykköstilan vie omassa hyllyssä tuo hollowman.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Pibe sanoi:
Dungeons and dragons... Myyty jo pois ja sain vieläpä siitä enemmän rahaa mitä itse maksoin. Totaalipaska.
EDIT: Katsoin IMDB, niin keskiarvo on 3,6 :D

Oot aivan oikeassa. Itse omistan elokuvan vieläkin,tosin videona.
Elokuvan jälkeen ensimmäinen ajatus oli,että mistä helvetistä tekijät on saanut rahat elokuvaan.
Elokuvassa mättää oikeastaan kaikki,etupäässä näyttelijät ja "juoni". Varsinkin kääpiö on varsin uskottava...
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Huonoin hankkimani leffa lienee Napolen Dynamite... Siis aivan käsittämättömän huono elokuva. Oli olevinaan jopa hauska sillä päättymättömällä tyhmyydellä, tylsyydellä ja puujalkavitseillä. Siis en ymmärrä, miten sellainen elokuva ensinnäkään pääsee markkinoille ja toiseksi ihmiset jopa katsovat elokuvan! Aivan tajutonta ajan hukkaa... Jos se olis jotenkin mahdollista, haasatisin yhteiön oikeuteen aikani haaskaamisesta kauheimmalla mahdollisella tavalla.

Toinen tapaus on tämä Borat. Monet ihmiset ympäri maailmaa ylistävät tätä kyseistä elokuvaa ja pitävätkin varmasti hauskana, mutta itse inhoan kaikkea siinä elokuvassa. Tässä yksi esimerkki siitä, mitä elokuvasta pidetään:
Link
En odottanut tältä aivan näin paljoa, mutta oli muuten
oikeasti aivan hillittömän hauska leffa pitkästä aikaa. Vaikkakin
huumori oli välillä aivan hyvän maun rajoilla, niin meikä tykittää
täydet bojot pesään.

Eniten inhosin niitä mauttomia vitsejä ja huumoria ylipäätänsä, vaikka pidänkin komedioista yli kaiken. Älkää katsoko!
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

henkettu sanoi:
Toinen tapaus on tämä Borat ...
... Eniten inhosin niitä mauttomia vitsejä ja huumoria ylipäätänsä, vaikka pidänkin komedioista yli kaiken. Älkää katsoko!
Niimpä. Joskus on vaikeaa erottaa huumoria ja käänteishuumoria. Onneksi on wikipedia! Koitappa tuolla sanaa "satiiri", ja katso borat uusiksi. Saattaa borat kokemus muuttua, huom, saattaa. Itse en pitänyt boratista. Vaikka en nauruja odottanutkaan. :eek:
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Mitäs mitäs.. täällä haukutaan Boratia? ja itse aioin listata sen tuonne parhaiden komedioiden puolelle, mutta makunsa kullakin.. :D

Huonoin hyllystä löytyvä tekele taitaa olla moottoripyöräilyleffa "Hanaa!" (Torque), joka on suomennostaan myöten melkoista kuraa. Mutta kun on heikkona prätkiin, niin pakkohan se oli 10:llä itselleen lunastaa. Saipahan kivat kannet.
Etenkin loppukohtaus on sellaista audiovisuaalista tykistystä, että oksat pois! (Jo Amigalla olisi saanut uskottavampaa CGI:tä aikaan ja tominnan järjellisyys oli lähtenyt kävelemään jo kauan sitten)
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Ramo sanoi:
Niimpä. Joskus on vaikeaa erottaa huumoria ja käänteishuumoria. Onneksi on wikipedia! Koitappa tuolla sanaa "satiiri", ja katso borat uusiksi. Saattaa borat kokemus muuttua, huom, saattaa. Itse en pitänyt boratista. Vaikka en nauruja odottanutkaan. :eek:

Tiedän, että asiaa voi myös ajatella tuolta kannalta, että Borat olisi jotenkin "poliittisesti kantaa ottava", ja jos kyseinen elokuva olisikin tehty edes hieman paremmalla maulla, olisin totaalisen eri mieltä koko elokuvasta. Voisin kutsua kyseistä elokuvaa "pieru-huumoriksi". Lapsellista sähläämistä, sanon minä.
Mielestäni tällainen "James Bond-tyylinen" huumori sopisi elokuvaan paljon paremmin, varsinkin jos sitä ajatellaan jotenkin poliittiselta kannalta.
Puoliaslastoma kuikkelehtiva keski-iän ylittänyt mies nyt ei vaan minun mielestäni sovi mihinkään elokuvaan.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Ehkäpä huonoin, mistä olen jotain maksanut on ollut Day After Tomorrow. Ostin sen jollain 6 eurolla lähinnä kun tahdoin nähdä miltä ne tehosteet näyttäisi omasta telkkarista. Joo, ei paras syy kokonaisen leffan ostamiseen. Onkin tota ostosta tullu kaduttua aika paljo jälkeenpäin. On kyllä sellasta ala-arvosta disneytavaraa tuo, että ei sitä kokonaan jaksa kattoa.. :D
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

henkettu sanoi:
Huonoin hankkimani leffa lienee Napolen Dynamite... Siis aivan käsittämättömän huono elokuva.

Ehkä vuosituhannen hauskin leffa. Laita privaa jos haluat myydä pois. ;)
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Komodo
Hirveä elokuva. Ajattelin, että voisi muistuttaa hiaman Anacondaa, mutta olikin kauhea pettymys.
Onneksi sain sen pois hyllystä aikaa sitten.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Hmmm. Itse en ole juurikaan huonoja elokuvia ostellut, tosin itsellä vain muutama Dvd:D.

EDIT: Nick ei siis puhu totuutta minusta:D
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Alkuperäinen Texas Chainsaw Massacre. Takakannen perusteella odotin elokuvan olevan jotain Manaajan luokkaa, mutta en loppuun meinanut jaksaa katsoa. Katsoin leffan n. 2 vuotta sitten eikä tee vieläkään mieli laittaa sitä soittimeen.
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Irreversible...ostin sen muiden kauhisteltua tarpeeksi ja eihän se mikään kauhea ollut..aika nyhverö :p
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Nemesis, huh huh siinä on sellast kuraa ettei uskoiskaa :D
Tosin se on varmaa viellä hyvä verrattuna nemesis 3 joka on kuulemmat tehty kahden ekan leffan jämä otoksista ....
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Yhteenaikaan bongattiin kaverin kanssa Anttilan alelaareista PWMEM-leffoja (Probably Worst Movie Ever Made).
Mukaan tarttui jos jonkinmoista mutta The Survivor painui mieleen.
IMDB:
This film is also known as 'Terminal Rush 2'. The original is a very bad movie, but this is worse in every respect- acting, plot, editing, and so on. You have to avoid seeing it. The movie's premise is that the president of the outer space and his company fall into the earth, but there is no difference between these people and our people- looks, clothes, words, even weapons!
Toinen mieleenpainuva oli Headless Body in Topless Bar.
Kumpaakaan en voi suositella kenellekkään :p
 
Vastaus: Surkein DVD-hankintasi

Taitaapa olla Koodinimi Niina. Niin kauhea että pidän sitä jossain laatikossa, eli ei todellakaan pääse leffahyllyyn. Toinen on varmaankin Weight of water.
 
Ylös Bottom