Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Survivor 2 -dvd

Survivor 2 DVD (Survivor Season 2: The Australian Outback)

Synopsis:
16 game competitors. 42 grueling days. 1 million glorious dollars. Once again, audiences sat captivated as a whole new group of castaways attempted to outwit, outplay and outlast each other, this time in the unforgiving Australian Outback! Now, thrill to the highlights and most outrageous moments of the fabulous second season, complete with never-before seen footage, as the Ogakor and Kucha tribes battle the elements, and each other, for the title of Survivor. The tribe has spoken.

Features:
Interactive Menus
Scene Selection
Retrospective Interviews with the 16 Survivors
DVD-ROM of the Survivor: The Australian Outback Sit
Video Formats: Standard 1.33:1
Audio: ENGLISH: Dolby Digital Surround [CC]
Subtitles: English

Kiva paketti.
 
Ajattelin etsiä juttua näistä Survivor DVD:istä, kun niistä tämän threadin ansiosta kuulin. Ilmeisesti tämä Australiassa tapahtuneen kakkoskauden DVD on paljon huonompi ensimmäisen kauden DVD:seen verrattuna. Itse sinänsä ne ovat kivoja paketteja, mutta olisi ollut huomattavasti parempia jos olisivat sisältänyt kaikki kauden jaksot (ymmärtääkseni niitä siis näissä ei ole? :confused: ) Kyllähän sarjan "fanina" nämä DVD:t ostaisin jos ilmestyisivät täälläkin päin. Omatpahan ovat rahani.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
(ymmärtääkseni niitä siis näissä ei ole? :confused: ) Kyllähän sarjan "fanina" nämä DVD:t ostaisin jos ilmestyisivät täälläkin päin. Omatpahan ovat rahani.

Ei noissa kai ole kuin highlightit koko kaudesta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamiS

Ei noissa kai ole kuin highlightit koko kaudesta.

Sinänsä harmi... Ennemmin olisin kyllä valmis maksamaan kauden kaikista jaksoista, mutta kyllä nuokin kelpaisi ihan reippaasti :)
 
Täh? Siis diggaako jengi täällä OIKEASTI Survivorista? Itse olen kyllä ohjelmasta aika monet räkäiset naurut saanut, vertaa Tilt ja Salatut Elämät:D Noooh, makunsa kullakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Täh? Siis diggaako jengi täällä OIKEASTI Survivorista? Itse olen kyllä ohjelmasta aika monet räkäiset naurut saanut, vertaa Tilt ja Salatut Elämä. Noooh, makunsa kullakin.

No mitäs vikaa nyt siinä nyt on? :eek: Mukavaa, erilaista ohjelmaa. Noh minun ohjelmamakuni on muutenkin niin kumma, että ei tämä ole oudoimmasta (?) päästä ;) :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Täh? Siis diggaako jengi täällä OIKEASTI Survivorista? Itse olen kyllä ohjelmasta aika monet räkäiset naurut saanut, vertaa Tilt ja Salatut Elämät:D Noooh, makunsa kullakin.

Tottakai! Loistava ohjelma!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Täh? Siis diggaako jengi täällä OIKEASTI Survivorista? Itse olen kyllä ohjelmasta aika monet räkäiset naurut saanut, vertaa Tilt ja Salatut Elämät:D Noooh, makunsa kullakin.

Joo kyllä mäkin sitä katon aina silloin tällöin osittain juuri sen hauskuuden takia. On ne jenkit sellasia "selviytyjiä".
 
No joo sori en halua haukkua kenenkään suosikkiohjelmia enkä muutenkaan loukata, mutta kuten j-dub totesi, ne jenkit on aika selviytyjiä :) Mutta siis kun mun velipuoli kattoo tuota ohjelmaa oikeasti silleen että "OOOOOH". Se sano mulle eilen tosissaan: "Survior on mun mielestä kaikkien aikojen paras sarja" Siis ihan straight face:)
 
Originally posted by Peoplez
Täh? Siis diggaako jengi täällä OIKEASTI Survivorista? Itse olen kyllä ohjelmasta aika monet räkäiset naurut saanut, vertaa Tilt ja Salatut Elämät:D Noooh, makunsa kullakin.
No ei kai kukaan miespuolinen hetero katso Tilttiä peliarvostelujen vuoksi :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
No ei kai kukaan miespuolinen hetero katso Tilttiä peliarvostelujen vuoksi :D

No minkä vuoksi sitten?:)
Hmm annas kun mä mietin...JAANA!
Makunsa edelleen kullakin;)
 
Onkos kukaan tuota DVD:tä Jenkeistä tilannut? Entäs onko kukaan saanut tietoa siitä, että onko sitä Region 2:selle tulossa? Jos saatte tietoa niin kirjoittakaa ihmeessä tänne!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jaxberg
Toi Survivor on aivan paska ruotsalaiseen Robisoniin verrattuna !!

Survivor on mielestäni hyvä, ja tuota Robinsonia en ole paljoa nähnyt. Ruottalaiset ohjelmat ovat yleensä aika surkeita, mutta onhan niitä poikkeuksiakin, myönnetään (tosin vastaan ei ole vielä sellaista tullut...) :D Eli makunsa kullakin. Ei aina kaikki voi pitää siitä mistä toiset. Niin se vain on.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Täh? Siis diggaako jengi täällä OIKEASTI Survivorista? Itse olen kyllä ohjelmasta aika monet räkäiset naurut saanut, vertaa Tilt ja Salatut Elämät:D Noooh, makunsa kullakin.

No en todellakaan "diggaa".
 
Ylös Bottom