Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Cod 4 & waw klaania vailla

Siis olisko mitää klaania joka pelaa noita molempia. Suomalaista klaania.
Joo kävisin aina pe,la pelit 16:00-01/02:00 ja sunnuntaina 15-18.
Olen 14 ja mikki löytyy
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare - klaania/peliseuraa?

Kovin hyvä en ole (ainakaan vielä ;)), joten mihinkään pro-klaaniin en ole tunkemassa peliä sotkemaan. ;) Hedusetin vois kyllä ostaa...

Jäi näiden klaanijuttujen miettiminen ku tuli täs oltua reissussa muutama viikko, ja muutenkin vähän taukoa, ja sen jälkeen oli COD4 - tatsi niin hukassa, että on täs pitänyt treenata deadmatcheja kadonneen tatsin löytymiseksi. Pikkuhiljaa alkaa taas kulkemaan, joten tässä voisi yrittää näitä klaanihommia pian. Prkl ku vaan on tuo oikea ranne aika paskana liiasta pelaamisesta! :mad:
 
CoD 4 klaania etsin

Elikkäs etsisin CoD 4 klaania. Pelimuotona mieluiten Hardcore.

Tietoja: Ikä 14vuotta.
Mikki löytyy
Peliä pelattu 18d 6h
Rank: 10 prestige 55
Kill Ratio: 1.04 ( kokoajan vaan nousee)

Yhteydenotot PSN kautta, tähän ketjuun tai privaviestitse. :)
 
Vastaus: CoD 4 klaania etsin

Elikkäs etsisin CoD 4 klaania. Pelimuotona mieluiten Hardcore.

Tietoja: Ikä 14vuotta.
Mikki löytyy
Peliä pelattu 18d 6h
Rank: 10 prestige 55
Kill Ratio: 1.04 ( kokoajan vaan nousee)

Yhteydenotot PSN kautta, tähän ketjuun tai privaviestitse. :)

Saa poistaa, Oma klaani pystyssä tällä hetkellä. Jos kiinnostaa niin mulle privaa.
 
Vastaus: CoD 4 klaania etsin

Joo eli CoD4-klaania etsiskelisin... Pelaisin klaanissa ainakin siihen asti kun MW2 tulee ja miksei myös MW2ssakin. Ja sitten informaatiota:

Ikä: 17v.
Mikki: ON
Peliä pelattu n. 17d
Prestige 10 ja lvl 55
Killratio: about 1,30 (tais olla 1,28...)
Löytyy kaikki kultapyssyt, paitsi kultainen M60.
Pelaan vain ja ainoastaan normi/ProMode S&D:tä sekä muita muotoja. Enimmäkseen kuitenkin normi S&D:tä.
Viestit joko tähän ketjuun tai yksityisviestillä, tai PSN:ään xXTravoXx :cool:

Ja toivoisin, että pääsisin semmoseen klaaniin, joka tulee pelaamaan tuossa "Final Countdown"-turnauksessa.. Tai sitten pelaan turnauksen ns. sekatiimissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
cod4 klaania etsivät

Tänne porukkaa jotka haluaisivat perustaa cod 4 clanin. Klaanin nimeä voidaan miettiä porukalla, jos kiinnostaa niin tänne nimeä vaan. 10 ensimmäistä pääsee kokeilemaan ja kermat kootaan klaaniksi:).
 
Vastaus: cod4 klaania etsivät

Tänne porukkaa jotka haluaisivat perustaa cod 4 clanin. Klaanin nimeä voidaan miettiä porukalla, jos kiinnostaa niin tänne nimeä vaan. 10 ensimmäistä pääsee kokeilemaan ja kermat kootaan klaaniksi:).

Voisin kokeilla! ;)Tosin menee tiistai-keskiviikkoon millon pääsen pleikkarille..
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Etin klaania pelimies.fi liigaan ainoastaan. eli ikää 27 mikki löytyy, tietokonetta ei ole enkä hanki. pelipäiviä 33 plus känni privat päälle, ja ei mielellään rippikouluikäisiä pelaajia.
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Olisin klaania vailla. Lähinnä klaani, joka pelaa MW/MW2:sta normal-asetuksilla aktiivisesti ja suht tosissaankin kiinnostaa. Toki hauskaakin saa olla, mutta myös nähtäisiin vähän vaivaa sen voiton eteen.

Itseltä löytyy mikki, mutta kunnon 5.1 kuulokkeita ei ainakaan vielä ole hommattuna. Tosin kyllä mulla tommoset surkeat langattomat kuulokkeet on, jotka voitin yhdestä turnauksesta. Jos työpaikka säilyy, niin heinäkuun lopulla saatan kunnon kuulokkeetkin hommata. Pelitaitoakin on omasta mielestä ihan kiitettävästi ja tiimipelikin luonnistuu. Ikää löytyy ihan kohta 18w, joten klaanin jäseniltä toivoisin vähintään sitä 16 vuoden ikää.

Ja tämä kyseinen liiga siis kiinnostaa minua. Tulevaisuudesta myös sen verran, että NHL10 tulee melko varmasti hommattua kuten myös tulevat Rainbow ja GR -pelit. Ja tietty MW2!

PSN: iTz_Smuli
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Juup eli klaania vailla, ei tosta Starista oikee mitään näyttäny tulevan.
-ikää 15v,en o helari;oooo
-mikki on
-PSN ELITE-Struccer tai Struccer
-mIRC nick Joni` / Struccer

Mieluusti melko tasokasta klaania etin.
Pelailee pääse melkeempä kellon ympäri ellen ole kavereitten kans pyörimäs jossai.

täs ny jtn tietoi.
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Juup eli klaania vailla, ei tosta Starista oikee mitään näyttäny tulevan.
-ikää 15v,en o helari;oooo
-mikki on
-PSN ELITE-Struccer tai Struccer
-mIRC nick Joni` / Struccer

Mieluusti melko tasokasta klaania etin.
Pelailee pääse melkeempä kellon ympäri ellen ole kavereitten kans pyörimäs jossai.

täs ny jtn tietoi.

Kiinnostaako FuKi? Omasta mielestäni porukka mikä tällä hetkellä on mukana, niin on ihan hyvää tasoa. ;)
Voit ainakin tulla kokeilemaan meidän tiimiin jos kiinnostaa! :)
GameBattlesissa tällä hetkellä ollaan team ladderissa ja pitäs vielä saada porukkaa lisää, niin sais klaanimatseja pelattua. Lisäksi osallistutaan tuohon syksyn Pelimies-liigaan.
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Hakisin Promod tai normi SD klaania.

SkillZ:
+olen kohtalaisen hyvä pelaamaan
+kokemusta on
+pelaan paljon
+voin olla sniper, assault tai SMG heebo

-ei mikkiä juuri nyt, ostan kun saa rahaa(nykyinen mikki on käyttökelvoton)
-jos pelataan normia, käytän promod perkkejä ja no attachments(haittaako edes?)
-ei IRCciä, en osaa käyttää, muuten olisi

Kyselkää vaan jos tahtoo.
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Jooh, nyt ois codiin klaani hakusessa.. ajattelin että jos vaikka sillä aikaa olen jossain klaanissa kunnes mw2 ilmestyy..

tasosta en nyt tiedä mutta yhdessä cod4 klaanissa olen aikaisemmin ollut

-mikki löytyy
-pelaan päivittäin
-kaikki modet kelpaa

PSN: Ziibo_FIN

saa lisätä jos haluaa testailla :)
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Jooh, nyt ois codiin klaani hakusessa.. ajattelin että jos vaikka sillä aikaa olen jossain klaanissa kunnes mw2 ilmestyy..
tasosta en nyt tiedä mutta yhdessä cod4 klaanissa olen aikaisemmin ollut
-kaikki modet kelpaa
PSN: Ziibo_FIN

Siis etsit pelkästään CoD4-klaania? ja kun MW2 ilmestyy, niin et haluakkaan olla klaanissa?
Minkätakia olit vain yhdessä klaanimatsissa, etkä sen jälkeen ollut?
Kelpaako HC SD? Niin ja ikäsi?
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Siis etsit pelkästään CoD4-klaania? ja kun MW2 ilmestyy, niin et haluakkaan olla klaanissa?
Minkätakia olit vain yhdessä klaanimatsissa, etkä sen jälkeen ollut?
Kelpaako HC SD? Niin ja ikäsi?

jooh pelkästään cod4 klaania kunnes mw2 ilmestyy kun on siihen varattu jo ihan toinen klaani..

ja sen takia vain yhdessä klaanissa olin koska tuli vähän erimielisyyksiä sen klaanin liidun kanssa eikä oikein enää napannut sen jälkeen mutta nytten voisi taas vähän kokeilla :)

ja hc sd käy mainiosti

ja ikää on 15v

ps. en mikään heelium :D
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

Siis etsit pelkästään CoD4-klaania? ja kun MW2 ilmestyy, niin et haluakkaan olla klaanissa?
Minkätakia olit vain yhdessä klaanimatsissa, etkä sen jälkeen ollut?
Kelpaako HC SD? Niin ja ikäsi?
Ootko Timppa pistämässä Sharpshooterssit uudellen pystyyn?
 
Vastaus: Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

onkos timppa sit ettimäs laania? :D:p
 
Ylös Bottom