Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PilusErektio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Etsin CoD4 klaania

Juu, eli boxipuolella ennen olin CoD4 klaanissa. Nyt PS3:sella tuli vähän ikävä klaaniointia joten tässä vapaaehtoinen codittaja uskomattomilla taidoilla. (Oikeasti. Osaan jokaisen kentän ulkoa+että jos joku haluaa lisä infoa, YV:tä ja pistän kiinnostautuneen puheille vanhan klaanin kanssa. Ne todistavat minun idioottimaisuuteni.) Plus että ihan mitkä vaan muodot sopii mulle.
 
Vastaus: Etsin CoD4 klaania

joo joltain ipanalta tää kyl vaikuttaa. PS: jos haluut cage matsii ni tuu pelaa cod5. Ainii et sä saakkaan tulla ku se on K18 zori :D
 
Vastaus: Etsin CoD4 klaania

Hyvä verty anna sille ipanalle, todellinen mies.

Mutta asiaan. Eipä taida suomiporukoita olla enää kauheen aktiivisia COD4. CGssä ladderi on kuollu melkein kokonaan, mutta GBssä vielä porukka matsaa. Kantsii suunnata gamebattlesin foorumeille rekryhommia kahteleen.
 
Vastaus: Etsin CoD4 klaania

Nii ei mikään suomalainen klaani tällä hetkellä pelaa tätä siks kannattaiski ettii ulkomaalasta klaani CG/GB:ssä. Mut katotaa nyt kauan suomiklaanit pysyy tuolla cod5 puolella.
 
Vastaus: Etsin CoD4 klaania

nii... kaikki pelaa tota pleikkari ykkösen peliä :D:D:D eli uutta paskaa codia
 
Vastaus: Etsin CoD4 klaania

Itse pelaan vielä Cod4 netissä. Lisää kaveriks jos haluut peliseuraa
 
Vastaus: Etsin CoD4 klaania

joo joltain ipanalta tää kyl vaikuttaa. PS: jos haluut cage matsii ni tuu pelaa cod5. Ainii et sä saakkaan tulla ku se on K18 zori :D

Ei nyt pahalla mutta ei taida sinullakaan ikä siihen peliin viellä riittää? ;)

Good luck, kaippa siellä viellä joskus ainakin välillä muutama suomalainen pelailee COD4:sta, mutta vain muutama (luulisin) . :D
 
Vastaus: Etsin CoD4 klaania

Ei nyt pahalla mutta ei taida sinullakaan ikä siihen peliin viellä riittää? ;)

Good luck, kaippa siellä viellä joskus ainakin välillä muutama suomalainen pelailee COD4:sta, mutta vain muutama (luulisin) . :D

Eiköhän sieltä aina peliseuraa löydä. Nyt on tullut kunnon priva pelit suosituiks taas. Joka päivä saa sen 18 heppuakin tarvittaessa. SD pelimuotona lähes poikkeuksetta ja yleensä on sitten fcd:n ym. hc klaanien ylläpitämät hc servut ja sitten vielä yleensä meidän klaanin tai sitten r3:lla tälläinen "promode" priva väännös. Ihan hyvin jopa melkein kaikki laittaa ne oikeat perkit ja muut kun sanoo. Hyvät pelit on ollu ja kiitoksia vaan osallistuneille. Ja sori offtopic! :D
 
Etsin CoD 4 klaania

Klaani olisi hakusessa. Ikää löytyy melkein 15v ja olen asiallinen. Olen 10 prestigen 55. Wawia + 4sta on tullut hakattua +20 päivää. Klaanilta toivoisin aktiivisuutta enkä oikein mitään muuta (Kunhan ei mikään heittopussi ole). Taitoja löytyy itseltä jonkin verran. (Voi lisätä pleikalla jos haluaa testata.)
Ja mikki tietysti löytyy.
Lähettäkää pleikalla viestiä tai tähän ketjuun jos on jotain kysyttävää.
 
Vastaus: Etsin CoD 4 klaania

http://gamebattles.com/ps3/call-of-duty-4/team/creative-gaming

Haemme suht aktiivisia pelaajia joilla aikaa löytyy töiden/koulun jälkeenki.Heamme myös kohtalaisen päteviä pelaajia, joilla on jo jonkinlainen tuntuma peliin ja pystyy pelata paineessa. Mutta pätevien hakijoiden puuttuessa myös epäpätevät otetaan huomioon.

0006qcy7


Ymmärrän työn ja koulun. Mutta paikalla pitäisi olla tarvittaessa. Esim, jos olet IRC:ssä, olet paikalla.

@QuakeNet #CreativeGaming

EDIT: Emme kuitenkaa vaadi irkin käyttöä, kyllä tuo PS3:en viestintäkin kelpaa yhtä hyvin.

Roster on:
  • Arucard-
  • Allu0
  • Dreadguy
  • Finaxis
  • hasselhoffi
  • Herkkusuu
  • sambyy
  • Santnummi

Eli tilaa löytyy vielä. R3 pojat vielä kuitenkin liigan ajan kasassa, mutta voimme hyvin sivussa alkaa pelaileee GB listoilla.
 
Vastaus: Etsin CoD 4 klaania

Chaos on vähä ollu passiivine viime aikoina, ei oo ehtiny ottaa matsia.
 
Ylös Bottom