Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suuri ja mahtava COD4-klaanihakuketju (eli tänne viestiä, jos olet klaania vailla)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PilusErektio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

PilusErektio

New Member
Eli olisi kiinnostusta liittyä johonkin suomalaiseen klaaniin! Tällä hetkellä level 42. Frag FX ohjain ja mikki löytyy.
 
Vastaus: Klaania vailla!

Jep, PC:eetä tullut aikaisemmin hakattua. Siis tuo ohjainhan pelittää aivan mainiosti! :rolleyes:

jep, kuten JouCo tossa sanoi, mees käymää meiän foorumilla, meille kyllä kunnon sotilaat on aina tervetulleita, kurki sitä ja raapusta tietosi niin avot :)
 
Vastaus: Klaania vailla!

meilläkin on yks paikka vapaana. Minkä ikänen oot, onko mikki ja kokemusta klaanipeleistä?

e: toi mikki lukikin tuossa :o
 
Vastaus: Klaania vailla!

no siinä tapauksessa voiaa ottaa, mut jos se sama meno jatkuu ni jäteään leikki sikseen ;)

Kunhan susijengi osaa käyttäytyä :D Ainakin t|c:llä näyttäis peli-intoa vielä olevan, susijengi ehdotti peliä täksi päiväksi, mutta siinä vain se että liian lyhyt varoaika. Katsotaan jos jätkillä on kiinnostusta pelata myöhemmin ;)
 
Vastaus: Klaania vailla!

Kyllä se Susijengi rauhottunut on jo, kunhan te saatte sen Opan kuriin. Pistäkää viestiä ku haluatte matsia. Meille käy anytime.
 
Vastaus: Klaania vailla!

Opa vastaa omista jutuistaan itse, ei klaanin puolesta ;)

Kysäseppä Tompalta kiinnostaako hänen pelata peliä tulevaisuudessa t|c:n kanssa :D
 
Vastaus: Klaania vailla!

Kunhan susijengi osaa käyttäytyä :D Ainakin t|c:llä näyttäis peli-intoa vielä olevan, susijengi ehdotti peliä täksi päiväksi, mutta siinä vain se että liian lyhyt varoaika. Katsotaan jos jätkillä on kiinnostusta pelata myöhemmin ;)
No mitäs v****a mä olen muka tehnyt ? :)
Viinapiru on opettanu pahoille tavoille syttäkää sitä :)
 
Vastaus: Klaania vailla!

No mitäs v****a mä olen muka tehnyt ? :)
Viinapiru on opettanu pahoille tavoille syttäkää sitä :)

:D MNeviskin että olet jo rauhoittunut. Emmä vaan tiedä mitä olet tehnyt :confused: Kommentini oli omasta mielestäni hieman sarkastinen, ehkä muut ei sitä ymmärtäneet :o

Syytetään viinapirua sitten :D
 
Ylös Bottom