Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Suuri Jade Empire -kilpailu (18.5.2005 - 25.5 2005)
"Tämä äänestys suljetaan 26-05-2005 kello 07:40" joten voidaan odottaa että ei kovin kauaa tämän jälkeen? Vai pitääkö Microsoftilta saada virallinen onnetar hoitamaan arvonta
Vastaus: Suuri Jade Empire -kilpailu (18.5.2005 - 25.5 2005)
Suomen Microsoftin kanssa yhteistyössä järjestetty Suuri Jade Empire -kilpailu on päättynyt. Los Angelesissa vastikään pidettyjen kaksipäiväisten E3 2005 -pelimessujen kunniaksi järjestettyyn kilpailuun osallistui viikon aikana yhteensä 242 lukijaa, joista tasan 200 (82.64%) vastasi kilpailukysymykseen oikein. Oikea vastaus kisakysymykseen oli odotetusti: vaihtoehto 1: koristekivi. Ja sitten itse asiaan eli palkintoarvontoihin:
Pääpalkinto eli Crystal Xbox -pelikonsoli + Jade Empire -peli lähtee seuraavalle oikein vastanneelle:
Sarnath
Lisäksi arvottiin neljä Jade Empire -peliä seuraaville oikein vastanneille:
devon, Pappa 50, gurufinwe ja Vol
Onnea voittajille. Vastaavasti palkinnotta jääneille lykkyä pyttyyn ensi kerraksi.
Suomen Microsoftille vielä erityiskiitos komeista palkinnoista.
PS: Kaikki voittaneet: lähettäkää osoitetietonne Xshavalle privaattiviestillä tai sähköpostilla palkinnon vastaanottamista varten.
Äh, aina menevät jollekkin ihan kummille hepuille, joista koskaan kuullutkaan ja varmaan käyvät täällä kerran kuukaudessa tai jotain. *köh*Tai-sitten-olen-vain-kateellinen*köh*
Jeees! Kerrankin minulla kävi tuuri En ois kyllä uskonut että voitan yhtään mitään tässä elämässä, mutta näin sitten kävikin. Olisi kyllä ihan Xboxin kelvannut, mutta todella tyytyväinen olen pelkästä pelistäkin. Että kiitos vaan