Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tuossa jotain syytä miksi on tarkennettu että "digital" console release eikä vain "console release"? Meinaako tuo että tulisi muussakin muodossa? Jos ei, niin sittenhän tuo on ihan turha tarkennus jos (fyysistä) vaihtoehtoa ei edes ole.Uudessa Kickstarter viestissä oli vähän infoa. Pelin loppu tehdään kokonaan uusiksi, muitakin parannuksia ja korjauksia.
Hello Hackers,
Since the launch of the PC version of the System Shock Remake, our team has been heads down, working to further improve the game as we near the digital console release. We’ve listened to your feedback and the ending of the game is receiving a complete overhaul.
Onko tuossa jotain syytä miksi on tarkennettu että "digital" console release eikä vain "console release"? Meinaako tuo että tulisi muussakin muodossa? Jos ei, niin sittenhän tuo on ihan turha tarkennus jos (fyysistä) vaihtoehtoa ei edes ole.
En tiedä miten ihmiset yleensä mutta en itse enää ole pitkään aikaan olettanut että pienemmistä julkaisuista tulee fyysistä versiota konsoleillekaan. Ja lasken tämän pelin siis pienemmäksi julkaisuksi ja taitaa se sitä ihan ollakin, vai?Varmaan vaan turvaavat selustansa. Koska jos siinä lukisi console release ihmiset olettaisi että se tulee myös levyllä konsoleille.
En tiedä miten ihmiset yleensä mutta en itse enää ole pitkään aikaan olettanut että pienemmistä julkaisuista tulee fyysistä versiota konsoleillekaan. Ja lasken tämän pelin siis pienemmäksi julkaisuksi ja taitaa se sitä ihan ollakin, vai?
En minä pelkästään oman ajatteluni takia asiaa lähtisikään yleistämään vaan esim. sen, että digi on kai ollut jo pitkään suositumpaa myynneissä kuin fyysinen.Ei voi olettaa että kaikki ajattelee kuten henkilö joka seuraa pelialaa joka päivä foorumeilta ja ties mistä.
Voisikin siis pohtia että miksi sinun olettamuksesi on parempi kuin minun?Koska jos siinä lukisi console release ihmiset olettaisi että se tulee myös levyllä konsoleille.
Sieltä se nyt saapuu. Parin kuukauden päästä konsoleille.
Ei kannata uskoa ennen kuin on oikeasti ulkona kun tämän pelin kohdalla mikään ei ole pitänyt paikkansa mitä ovat sanoneet
Kickstart tukijana joka vieläkin odottaa muiden tapaan fyysisiä tavaroita on eri mieltä ja lue melkeen 6000 viestin ketjua josta näet itseEiköhän se sieltä tule ajallaan kun peli on valmis ollut jo pitkään. Ihan höpö höpö juttuja tollaset.
Kickstart tukijana joka vieläkin odottaa muiden tapaan fyysisiä tavaroita on eri mieltä ja lue melkeen 6000 viestin ketjua josta näet itse
Mainio valinta! Alla olevasta saitin arviosta voipi lukea, miksi ostoa kannattaa ainakin harkita:Jaahas. Tämä on aina kiinnostanut ja tutkaillut että mitä tulee. Nyt tuli yllärinä että se on jo saatavilla ja vieläpä löytyi fyysisenäkin versiona, joten laitoinpa heti tilaukseen.
Vieläkin täälä odotellaan kickstarterissa maksettuja fyysisiä versiota mutta mikäs kiire nillä nyt enää on vaikka meidän ansiosta peli on edes olemassaMainio valinta! Alla olevasta saitin arviosta voipi lukea, miksi ostoa kannattaa ainakin harkita:
30-vuotiaan scifi-klassikon esimerkillinen restaurointi loistaa myös konsoleilla
Upeasti modernisoitu tieteisklassikko, jonka pitäisi miellyttää niin vanhoja faneja kuin noviisejakin.www.konsolifin.net
Kahdeksan vuoden ja lukuisten epämääräisten Kickstarter-päivitysten jälkeen kaikki kulminoituu tähän: loistavaan uusioversioon, josta ei puutu tenhoa ja tunnelmaa!