Ensimmäinen alue, kenttä tai miksi sitä nyt haluaakaan kutsua, tuli tänään nuohottua oletettavasti täysin. Olipahan ihan hiton viihdyttävää hommaa ja juuri sitä meikäläisen juttua. Siellä sitä tuli kannettua kamaa kierrätykseen että saa pennosia enkä voinut kuin hymähdellä että mitä sitä oikeastaan tässä tekee
Ainoastaan spawnaavat vihulaiset vähän ärsytti mutta olihan se toisaalta loogista eivätkä edes tyhjästä ilmesty tms. Samoin sen saa vältettyä jos laskee oikean vaikeustasosäätimen alemmas. Itse jätin kaiken oletukselle.
Säätimiähän oli ainakin tekoälymaailmalle, puzzleille, taistelulle ja oliko joku yleinen vielä? Tosi muokattava kokemus siis ja varmasti saa jokainen laitettua sopivat asetukset itselleen.
Eihän tässä sitten muu epäilytä kuin se, että vaivihkaa vilkaisin minkä kokoisia ja paljonko tässä on alueita ja niitähän riittää. Jos menee joku pari iltaa per kenttä, kuten ekassa, niin ei tämä mikään pieni välipalapeli ainakaan minun pelityylilläni tule olemaan
Kätevästi löytyi interactive mapit, jotka oli zoomattu niin kauas että näkyi juuri se kokoluokka, joten pystyi vertaamaan siihen ekaan kenttään, jonka olen jo pelannut. Olivat pääasiassa vähintään yhtä isoja kaikki. Plus että niissä on osittain päällekkyyttä eli kartalla ei näy ihan kaikki koska siellä on osioita alempana tai ylempänä.
Yleisesti kuitenkin pakko todeta että tällaista peliä oli taas ikävä. Immersive simhän tätä siis on ja kai se niiden esi-isä sitten jopa.
Nyt alkoi kiinnostaa että oliko tämä tällainen jo alunperinkin? Näin puhdas genrensä edustaja jo silloin? Ihan hirveästi ei ole lisää edes tullut genreen mitään muuta kuin teknistä ja graafista kehitystä jos tämä on siis lähinnä pelin tuominen nykyaikaan teknisesti ja graafisesti.
Graafisuudesta puheen ollen: pelissä on hieno retrolook plus siinä on sopivasti gorea mukana. Olen aika täpinöissäni tästä!