Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

taas Dreamkey/arena

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GreeDy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

GreeDy

New Member
siis missä pystyy rekisteröitymään dreamarenaan? siis kun mä hankin tuon Dcn käytettynä ja Dreamkey 3.0 saamiseksi pitää olla rekisteröitynä dreamarenaan.... ja kun tolla 2.0llalla yrittää rekata uudeksi käyttäjäksi niin se valittaa... ja kysyin jo tuosta sega-europen sähköposti osoitteesta ja käskivät mennä tolle sivulle mistä sen dk 3.0llan saa JOS on rekisteröitynyt Dreamarenaan :confused:

Ei muuta, mutta muista että minuuttiveloitus Segan netissä ei ole halpa...otapa selvää!

Älä houri Corca. Dreamkey 3.0:aan saa pistää minkä tahansa ISP:n, (esim. MTV3) eli muita maksuja ei tule kuin ppm (Itselläni on Netikan modeemikiinteä, koska tulee hieman pelattua. Etupäässä PSO:ta, mutta nyttemmin myös Quakea). Dreamkey 2.0:ssa oli tosin ainoana vaihtoehtona Soneran megakallis yhteys. Nyt vanhalla Dreamkeyllä ei tosin taida edes päästä nettiin (Ainakaan ei voi rekata uudeksi käyttäjäksi), kun Sonera on sulkenut tuon palvelun.
Minä ainakin sain tuon Dreamkey 3.0:n hommattua sähköpostin kautta, tosin niitä piti lähetellä muutama kappale, kun ei SoE:n tyypit tunnu tajuavan mistään mitään ennenkuin selittää viisitoista kertaa.

Mulle tuli vastaus heti kun lähetin postia Segalle. Käsittääkseni DreamKey:ta ei saa enään, sillä eikös siinä ollut joku aika raja?

Ylös Bottom