Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
keiu sanoi:Täytyy esittää toivomus siitä etteivät kys. bannerit olisi kovin raskaita. Ei ole mikään helpoin homma käyttää tätä boardia täältä kiinasta surkealla yhteydellä nytkään.
teme_ sanoi:Voihan perskutti! Helekutan komiaa, hakkaa uudistuneen pelaajankin.![]()
No hei, se on vasta betateme_ sanoi:Voihan perskutti! Helekutan komiaa, hakkaa uudistuneen pelaajankin.![]()
Tämä hieman hämää minua. Kyllähän vBulletin tukee useampaa templaattia, jolloin uuden ulkoasun säätäminen alusta loppuun käyttäjien huomaamatta olisi onnistunut helposti?XShava sanoi:Sivut pystyttiin tekemään vaivihkaa, mutta foorumin muutos ainoastaan lennosta.
Merri sanoi:Tämä hieman hämää minua. Kyllähän vBulletin tukee useampaa templaattia, jolloin uuden ulkoasun säätäminen alusta loppuun käyttäjien huomaamatta olisi onnistunut helposti?
Tätä taisin ihmetellä jo viimeksi silloin kun ulkoasu vaihtui, mutta ei voi muistaa vastausta.
Ihan hyvä ehdotus, mutta tuolta ohjauspaneelista voi sulkea nähdäkseni vain koko alueen ylätason pois, ei erillisiä alapalstoja, joihin myyn/ostan-palstatkin kuuluvat.Xbugs sanoi:Mä taas mielelläni näen myös kauppapalstojen päivittyneen tilanteen. Siksi onkin hyvä, että jokainen käyttäjä voi itse säätää tämän Uusimmat viestit -ominaisuuden toimintaa omasta ohjauspaneelistaan:
http://www.konsolifin.net/bbs/profile.php?do=editoptions![]()
Samppa sanoi:Cubefinin (Nintendofinin) Lisäksi uusimmista keskusteluista näkisi mielellään tuossa ainoastaan Nintendo-alueella käydyt keskustelut ja sama noissa uusimmissa jutuissakin.