Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Gurut on pomoja. Ja Newbiet tottelee. Vaikka sitten väkisin.
Kyseinen titteli kertoo, miten aktiivinen boardin käyttäjä olet. Sitä saa muutettua kirjoittelemalla tämän kaltaisiä höpöhöpö-juttuja tänne Boardille.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Niin että mitä kummaa tuo "newbie" tai "guru" tai mitä kaikkia niitä on niin tarkottaa tuossa nimen vieressä? onko sillä jotain väliä ja miten sitä saa muutettua?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Niin että mitä kummaa tuo "newbie" tai "guru" tai mitä kaikkia niitä on niin tarkottaa tuossa nimen vieressä? onko sillä jotain väliä ja miten sitä saa muutettua?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Vaikka tuo muuttuukin postauksien määrästä, ei se tarkoita sitä että ruvet urakalla kirjoittelemaan mitä sattuu.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Mutta eikös tuon sinänsä pitänyt olla pois päältä, jos oikein olen ymmärtänyt? Mutta nythän se jostain syystä laskee osan viesteistä läpi, niin että nuo tittelit paranevat. Kun klikkaan nimeäni, niin avautuvassa ikkunassa lukee, että minulla on viestejä yhteensä 261 (tällä hetkellä siis). Kun taas klikkaamalla "Hae kaikki tämän käyttäjän lähettämät viestit" selviääkin että minulla onkin itse asiassa kirjoitettuna tänne tuollaiset 700 viestiä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Sellanen kutina olisi, että xbox, GC ja DC alueilla tuo laskee viestejä jotka ottaa mukaan tuohon nimitykseen. Noi alueet on vähän keskeneräisiä sen suhteen vissiin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Miks mun teidoissa lukee, että viestejä lähetetty: o, vaikka oon minä sentään jonkin verran tänne kirjotellu?