Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

taas yksi turha aihe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lloope
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lloope

New Member
Niin että mitä kummaa tuo "newbie" tai "guru" tai mitä kaikkia niitä on niin tarkottaa tuossa nimen vieressä? onko sillä jotain väliä ja miten sitä saa muutettua?

Sillä ei ole mitään väli.

Elikkä se kertoo kuinka paljon kyseinen henkilö on tänne postaillut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Niin että mitä kummaa tuo "newbie" tai "guru" tai mitä kaikkia niitä on niin tarkottaa tuossa nimen vieressä? onko sillä jotain väliä ja miten sitä saa muutettua?
Kyseinen titteli kertoo, miten aktiivinen boardin käyttäjä olet. Sitä saa muutettua kirjoittelemalla tämän kaltaisiä höpöhöpö-juttuja tänne Boardille.
Niin, ja gurua kovempi arvonimihän on ainoastaan junnu. ;)

Vaikka tuo muuttuukin postauksien määrästä, ei se tarkoita sitä että ruvet urakalla kirjoittelemaan mitä sattuu.

Re: Re: taas yksi turha aihe

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Vaikka tuo muuttuukin postauksien määrästä, ei se tarkoita sitä että ruvet urakalla kirjoittelemaan mitä sattuu.

Mutta eikös tuon sinänsä pitänyt olla pois päältä, jos oikein olen ymmärtänyt? Mutta nythän se jostain syystä laskee osan viesteistä läpi, niin että nuo tittelit paranevat. Kun klikkaan nimeäni, niin avautuvassa ikkunassa lukee, että minulla on viestejä yhteensä 261 (tällä hetkellä siis). Kun taas klikkaamalla "Hae kaikki tämän käyttäjän lähettämät viestit" selviääkin että minulla onkin itse asiassa kirjoitettuna tänne tuollaiset 700 viestiä :eek:

Re: Re: Re: taas yksi turha aihe

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Mutta eikös tuon sinänsä pitänyt olla pois päältä, jos oikein olen ymmärtänyt? Mutta nythän se jostain syystä laskee osan viesteistä läpi, niin että nuo tittelit paranevat. Kun klikkaan nimeäni, niin avautuvassa ikkunassa lukee, että minulla on viestejä yhteensä 261 (tällä hetkellä siis). Kun taas klikkaamalla "Hae kaikki tämän käyttäjän lähettämät viestit" selviääkin että minulla onkin itse asiassa kirjoitettuna tänne tuollaiset 700 viestiä :eek:

Sellanen kutina olisi, että xbox, GC ja DC alueilla tuo laskee viestejä jotka ottaa mukaan tuohon nimitykseen. Noi alueet on vähän keskeneräisiä sen suhteen vissiin.

Re: Re: Re: Re: taas yksi turha aihe

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava

Sellanen kutina olisi, että xbox, GC ja DC alueilla tuo laskee viestejä jotka ottaa mukaan tuohon nimitykseen. Noi alueet on vähän keskeneräisiä sen suhteen vissiin.

No tuo CubeFIN on ollut kyllä pienen käytön alla, myönnetään :D
Mutta olen kyllä ollut huomaavinani niitä tulleen myös tuolla PS2FINin puoleltakin... en nyt ole täysin varma, mutta sellainen muistikuva on, että olisin joskus testaillut sitä...

Miks mun teidoissa lukee, että viestejä lähetetty: o, vaikka oon minä sentään jonkin verran tänne kirjotellu?

Miks mun teidoissa lukee, että viestejä lähetetty: o, vaikka oon minä sentään jonkin verran tänne kirjotellu?

Siksi että sen kuulemma pitäisi olla pois päältä, ja tuossa edellähän tuota XShava käsitteli asiaa jonkin verran. Ja joku muistaakseni mainitsi jossain että jos ei postaa pariin päivään mitään, niin tuo tippuu nollaan tuo luku, mutta en tiedä sen paikkansa pitävyydestä.

Tuon status-systeemin voisi otaa pois käytöstä. Se ei todellakaan toimi enää oikein.

Minä olen lähettänyt 180-200 viestiä ja silti ole Newbie, vaikka tuon kuuluisi olla Junnu (kai >180 viestiä riittää Junnu arvoon?). Ilmeisesti tuo viestien määrä nollautuu välillä (ilmeisesti jos on pari päivää kirjoittelematta) , ja siksi minun profiilissani näkyy vain 3 viestiä.

Tietääkseni tuo systeemi ei ole toiminut sen jälkeen kun nörtti-indeksi poistettiin. Minusta tuo pitäisi korjata jotenkin, vaikka kyseinen systeemi ei mikään tärkeä olekaan.
Toisaalta, ne ketkä ovat jo saavuttaneet Guru arvon, eivät pitäisi siitä, että koko status-systeemi poistettaisiin.

Miten tuon voisi sitten korjata? Jokainen voisi laittaa tuohon oman tekstin? Ei IMHO toimi, koska ennen tuo on selkeästi näyttänyt kirjoittajan aktiivisuuden. Ja tämä menettely poistaisi tuon edun.

Minusta paras keino olisi, jos ylläpito laittaisi joillekin käyttäjille jonkun erikois-arvon, jota kenellään muulla ei olisi. Tietenkin vain ne henkilöt, ketkä ovat käyttäytyneet hyvin täällä boardilla tai PS2FINin IRC-kanavalla voisivat saada tuon.
Huonona puolena tuo tekisi lisää hommaa ylläpidolle, mikä ei varmaankaan ole hyvä asia.

No samapa tuo minulle on, ei tuohon arvoon tule paljoa kiinnitettyä huomiota. Vaikka olisihan se kiva, jos nickini alla lukisi joku "arvo", jota kellään muulla täällä ei ole... ;)

Joo noi tittelit on tällä hetkellä mitä sattuu, tota viestilaskuria kun ei saa kokonaan pois päältä. Kattellaan, mitä sille keksis.

Ylös Bottom