Tuon status-systeemin voisi otaa pois käytöstä. Se ei todellakaan toimi enää oikein.
Minä olen lähettänyt 180-200 viestiä ja silti ole Newbie, vaikka tuon kuuluisi olla Junnu (kai >180 viestiä riittää Junnu arvoon?). Ilmeisesti tuo viestien määrä nollautuu välillä (ilmeisesti jos on pari päivää kirjoittelematta) , ja siksi minun profiilissani näkyy vain 3 viestiä.
Tietääkseni tuo systeemi ei ole toiminut sen jälkeen kun nörtti-indeksi poistettiin. Minusta tuo pitäisi korjata jotenkin, vaikka kyseinen systeemi ei mikään tärkeä olekaan.
Toisaalta, ne ketkä ovat jo saavuttaneet Guru arvon, eivät pitäisi siitä, että koko status-systeemi poistettaisiin.
Miten tuon voisi sitten korjata? Jokainen voisi laittaa tuohon oman tekstin? Ei IMHO toimi, koska ennen tuo on selkeästi näyttänyt kirjoittajan aktiivisuuden. Ja tämä menettely poistaisi tuon edun.
Minusta paras keino olisi, jos ylläpito laittaisi joillekin käyttäjille jonkun erikois-arvon, jota kenellään muulla ei olisi. Tietenkin vain ne henkilöt, ketkä ovat käyttäytyneet hyvin täällä boardilla tai PS2FINin IRC-kanavalla voisivat saada tuon.
Huonona puolena tuo tekisi lisää hommaa ylläpidolle, mikä ei varmaankaan ole hyvä asia.
No samapa tuo minulle on, ei tuohon arvoon tule paljoa kiinnitettyä huomiota. Vaikka olisihan se kiva, jos nickini alla lukisi joku "arvo", jota kellään muulla täällä ei ole...