Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tällainen olisi unelmapelini

Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Mä pistän ennakkotilaukseen Foxin pelin. Kaverilla samat ajatukset kuin itselläkin, etenkin tuo I am the legend leffan tyyli voisi olla toimiva. Yöllä liikkumista tulisi rajoittaa tai ainakin silloin olisi suurempi riski päästä hengestään. Äänekkäs toiminta keräisi vihuja paikalle kuin hunaja karhuja. Päivisinkin taloissa liikkuminen olisi hidasta etenemistä. Ja muutenkin koira voisi tuoda uudenlaisia "apurin" toimintoja peliin. Eli koiran käyttäymisestä voisi päätellä missä vihu voisi olla, yms.

Toivoisin vihuiksi sellaisia perus resident evil vihuja, eli jotka tippuvat yhdestä headshotista, mutta vartalo-osumilla vauhti vain hidastuisi. Jos jalan ampuu poikki niin kaveri jatkaisi matkaa ryömimällä.

Kontrolleiksi vaihtaisin RB2V2:n napit cod 4:n sijaan.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Tommonen God Handin, Killer 7:n ja Silent Hillin hybridi-kokemus. Heräät baarista ja ensin pitää tokkurassa päästä sieltä ulos ja baari on täynnä kaikenlaisia ihmeellisiä humanoideja tyylitellyllä grafiikalla ja maailmaa mullistavalla varjostuksella. Yksi kuppilan asiakkaista alkaisi hankalaksi ja voisit joko ampua sitä suoraan revolverilla silmien väliin tai kääriä hihat ja mättää "miehen" pieniksi paloiksi hand to hand säännöillä. Metakan jälkeen baarin ikkunasta ulos ja peli muuttuu sivusta päin kuvatuksi Double Dragon klooniksi ja tehtävänä on paeta kaupungin osasta ja pomppia autojen ja ihmisten päältä samalla väistellen tulitusta ja pieksäen jengiläisiä kunnon ysäri-tyyliin.

Ensimmäisen kentän loparina olisi kehonrakentaja joka heittelisi autoja ja ihmisiä sinua päin ja tehtävänä olisi suojella lentäviä ihmisiä ottamalla niitä kiinni ja samalla väistäen, torjuen ja ampuen autojen bensatankkeihin. Toki ihmisiä voisi käyttää vaikka ammuksina jos siltä tuntuisi, mutta tämä näkyisi sitten rankingissa tai erilaisessa lopetuksessa. Loparin kellistyttyä siltä syötäisiin vielä sykkivä sydän ja näin kasvatettaisiin pelihahmon kykyjä.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Tämä voisi olla aika eeppinen tapaus kyllä myöskin :D

Traddashilla oli myös mielenkiintoinen kunnes zombit ja mutantit ja räiskintä pilasi kaiken :s mutta kukin tyylillään.

No en kyllä keksiny mitään muuta actionia ja kun halusin että se "aalto" ei nyt vaan olisi pelkäsään rekvisiittana.

Tai voisihan se olla niin että jotkut uskovaiset uskoo sitä jumalan lahjaksi ja sitten kun ne huomaa että se vehje nopeuttaa sitä leviämistä niin nehän on jo vässäämässä/varastamassa semmosia lisää päästäkseen "jumalan maailmaan". Tämmöstä terroritekoa vaihtoehdoks uskontojen kustannuksella.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Allekirjoittanut on suuren luokan old school Zombie fani. Ja edelleen odotan sitä täydellistä zack-peliä markkinoille. Dead Risingissa oli oikea suunta mutta silti.. Se ei ollut lähelläkään omaa mielikuvaa täydellisestä zombie pelistä.

Kunnon zombie pelin pitää vangita tunne epätoivoisesta selviytymisestä zombie uhan alla. Kaikesta on pulaa, sinulle ei jaeta kättelyssä haulikkoa ja konekivääriä täysillä ammus varastoilla. Sen pistoolin ja kahden luodin löytäminen pitää tuntua siltä että olet löytänyt jotain todella elintärkeää. Mutta pahin vihollisesi ei ole elävät kuolleet vaan ne ihmiset jotka ovat sinun laillasi selviytyneet ja joutuvat SELVIYTYMÄÄN maailmassa jossa kuoleman on kirjaimellisesti mukana 24/7.

Pelin tapahtumapaikkana olisi pieni kaupunki, ei nimeltään Raccoon City. Kaupunki olisi vapaasti koluttavissa ja sen koko korvattaisiin rakennuksilla joihin kaikkiin pääsisi sisään. Peli alkaisi hyväksi todettuun tyyliin sairaalasta, jossa pelihahmosi herää koomasta. Suoraan ripattu mutta niin ne kaikki zack tekeleet alkavat nykypäivinä ;) Pelissä sinä itse rakennat tarinasi, eikä siinä olisi kädestä pitävää putkijuoksu tarinaa. Tekosi vaikuttavat ympäröivään maailmaan. Sinä itse päätät mitä tehdä muille kohtaamillesi selviytyneille, hyödynnätkö heitä, lyöttäydyttekö yhteen, vai haluatko vain heidän varusteensa? Mutta aina pitää myös muistaa että muut selviytyneet ajattelevat samoin. Alussa et voi luottaa kehenkään, kaikki ajattelevat vain omaa etuaan tässä maailmassa. Mutta jos päätät solmia ihmissuhteita, luottamus kasvaa ajan kanssa, mikäli vastapuoli tahtoo myös luottaa sinuun. Tästä on sekä hyötyä että haittaa. Porukassa on aina helpompaa selviytyä, olisi sitten ruokavarastoja etsiessä tai puolustautuessa eläviä kuolleita tai muita selviytyneitä vastaan. Mutta mitä jos toveriasi puraistaan? Tai hän loukkaa itsensä, hänestä tulee taakka. Dilemmoita tälläiseen peliin saisi satoja, tylsää ei ainakaan tulisi.

Ja sitten on vielä zombiet. Tyhmiä, hitaita mutta tappavia. Puraisu ja se on menoa. Ne reagoivat ääniin ja asioihin mitä näkevät. Jos pidät paljon meteliä, zackit tietävät missä mennään. Aseen laukaisu ei ole fiksuin idea tyhjällä aukiolla. Mutta tätä keinoa voi käyttää myös niiden houkuttelemiseen. Kunnon tekoälyllä saisi luotua todella dynaamisia kohatuksia, voisit hiiviskellä ja välttää laumoja mutta kun potti räjähtää, se räjähtää kunnolla. Zombiet siis toimisivat niin realistisesti kuin se suinkin niiltä on mahdollista :D

Eli kiteytettynä pelini olisi Simulation Of The Dead ;) peli jossa pääsisit oikeasti kokemaan zombie epidemian kauhut ja elämään maailmassa jossa selviytyminen hinnalla millä hyvänsä on sääntö numero yksi. Raapaisin tässä vain pintaa tästä ideasta mutta.. Tälläisen pelin haluaisin vielä joskus nähdä.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Allekirjoittanut on suuren luokan old school Zombie fani. Ja edelleen odotan sitä täydellistä zack-peliä markkinoille. Dead Risingissa oli oikea suunta mutta silti.. Se ei ollut lähelläkään omaa mielikuvaa täydellisestä zombie pelistä.

Kunnon zombie pelin pitää vangita tunne epätoivoisesta selviytymisestä zombie uhan alla. Kaikesta on pulaa, sinulle ei jaeta kättelyssä haulikkoa ja konekivääriä täysillä ammus varastoilla. Sen pistoolin ja kahden luodin löytäminen pitää tuntua siltä että olet löytänyt jotain todella elintärkeää. Mutta pahin vihollisesi ei ole elävät kuolleet vaan ne ihmiset jotka ovat sinun laillasi selviytyneet ja joutuvat SELVIYTYMÄÄN maailmassa jossa kuoleman on kirjaimellisesti mukana 24/7.

Pelin tapahtumapaikkana olisi pieni kaupunki, ei nimeltään Raccoon City. Kaupunki olisi vapaasti koluttavissa ja sen koko korvattaisiin rakennuksilla joihin kaikkiin pääsisi sisään. Peli alkaisi hyväksi todettuun tyyliin sairaalasta, jossa pelihahmosi herää koomasta. Suoraan ripattu mutta niin ne kaikki zack tekeleet alkavat nykypäivinä ;) Pelissä sinä itse rakennat tarinasi, eikä siinä olisi kädestä pitävää putkijuoksu tarinaa. Tekosi vaikuttavat ympäröivään maailmaan. Sinä itse päätät mitä tehdä muille kohtaamillesi selviytyneille, hyödynnätkö heitä, lyöttäydyttekö yhteen, vai haluatko vain heidän varusteensa? Mutta aina pitää myös muistaa että muut selviytyneet ajattelevat samoin. Alussa et voi luottaa kehenkään, kaikki ajattelevat vain omaa etuaan tässä maailmassa. Mutta jos päätät solmia ihmissuhteita, luottamus kasvaa ajan kanssa, mikäli vastapuoli tahtoo myös luottaa sinuun. Tästä on sekä hyötyä että haittaa. Porukassa on aina helpompaa selviytyä, olisi sitten ruokavarastoja etsiessä tai puolustautuessa eläviä kuolleita tai muita selviytyneitä vastaan. Mutta mitä jos toveriasi puraistaan? Tai hän loukkaa itsensä, hänestä tulee taakka. Dilemmoita tälläiseen peliin saisi satoja, tylsää ei ainakaan tulisi.

Ja sitten on vielä zombiet. Tyhmiä, hitaita mutta tappavia. Puraisu ja se on menoa. Ne reagoivat ääniin ja asioihin mitä näkevät. Jos pidät paljon meteliä, zackit tietävät missä mennään. Aseen laukaisu ei ole fiksuin idea tyhjällä aukiolla. Mutta tätä keinoa voi käyttää myös niiden houkuttelemiseen. Kunnon tekoälyllä saisi luotua todella dynaamisia kohatuksia, voisit hiiviskellä ja välttää laumoja mutta kun potti räjähtää, se räjähtää kunnolla. Zombiet siis toimisivat niin realistisesti kuin se suinkin niiltä on mahdollista :D

Eli kiteytettynä pelini olisi Simulation Of The Dead ;) peli jossa pääsisit oikeasti kokemaan zombie epidemian kauhut ja elämään maailmassa jossa selviytyminen hinnalla millä hyvänsä on sääntö numero yksi. Raapaisin tässä vain pintaa tästä ideasta mutta.. Tälläisen pelin haluaisin vielä joskus nähdä.

Tämähän oli kuin suoraan omista visioistani. Juuri jotain tällaista haluaisin itsekin nähdä. Vielä kun saman voisi kokea multiplayerinä netissä, niin tuo "luottamus" kokee aivan uudenlaisia ulottuvuuksia. Ihmismieli toimii paljon oikukkaammin kuin tekoäly. ;)

Lisäksi olisi hienoa jos joukkoon saataisiin joitain ihmisivihollisia sekaan. Oli ne sitten juuri näitä henkiinjääneitä, jotka eivät osaa luottaa toisiinsa, tai vaikka joitain RE3:n Supervisoreita, jotka keräävät taisteludataa henkiinjääneiden ja elävien kuolleiden välisistä kamppailuista (olettaen, että zombie-epidemia olisi jonkin yhtiön aikaansaannos). Siinä voisi syntyä mielenkiintoisia konflikteja, kun sekä elävät kuolleet, että supervisorit käyvät pelaajan kimppuun. Oletettavasti supervisoritkaan eivät halua joutua zombien ateriaksi, joten tekoälyn on todella mietittävä taistelujen aikana, kenet eliminoidaan ensiksi. Pelaaja, joka voi tappaa supervisorin hetkessä, mikäli ei ole tarpeeksi valppaana, vaiko zombit, jotka voivat isossa ryhmässä olla todella suuri uhka. Jotain tällaista saatiin jo kokea hieman mm. Unchartedissa
(loppupuolella peliä, kun uusnatsit ja "espanjalaiset" ottivat yhteen)
, mutta haluaisin nähdä vastaavanlaista vielä lisääkin. Tuo aivan uudenlaista taktikointia pelaamiseen, kun tekoäly ei ole pelkästään vain pelaajan kimpussa.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Vielä kun saman voisi kokea multiplayerinä netissä, niin tuo "luottamus" kokee aivan uudenlaisia ulottuvuuksia. Ihmismieli toimii paljon oikukkaammin kuin tekoäly. ;)

Nimenomaan, multiplayer tälläiseen peliin olisi unelma. Ei niinkään mikään massiivimoninpelinä vaan vaikka parin kaverin kanssa. Löytyisi esimerkiksi sellainen mahdollisuus jossa kummankin yksinpelit saisi risteytettyä moninpeli kokemukseksi. Herättäisi myös kysymyksiä mitkä kaverisi motivaatiot ovat kaupungissa selviytymiseen? Kaverillasi vaikka suuri joukko muita selviytyijiä takanaan ja sinä olisit yksin. Pelattaisiinko sitä yhteen pekkaan, jaetaan varusteita vai linnouttautuisiko sitä lähimpään tavarataloon ;) tai mikä estäisi sinua johdattamasta suurta zombi laumaa ystäväsi turvatalolle. Aaaargh, tällänen kuulostais niin upealta!
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Mainitsempa pari osittain kuvaustasi vastaavaa zombi peliä.

Left 4 Dead: 4 pelaajan co-oppi mission based mapeissa. Zombit cpu yksiköitä eivätkä ne tule samoista paikoista vaan aina eri paikoista jotta pelattavuus säilyy. (putkijuoksua enimmäkseen).

Zombie Panic: Modi HL2 tai CSS, 3 ihmispelaajaa on zombeina aluksi ja loput (n.13) ihmisinä pelaamassa, tavallinen ihminen muuttu zombiksi jos se kuolee tai saa infektin ja muuttuu ajan myötä zombiksi, aseet ja panokset pitää löytää ja niitä ei jaella ja ne hidastavat liikkumista tasapainoksi.

ZombieMaster: Modi HL2 tai CSS, Yksi pelaaja zm joka komentaa muita zombeja rts:lla (zombit ei ihmispelaajia) ja koittaa listiä muut ihmispelaajat ja ihmiset yrittää tehdä jonkin vaaditun tehtävän voittaakseen. Aseet pitää myös kerätä ja panokset myös.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

GTA IV nyt tarjoo jo sellasen pohjan ja alustan että siihen kun sais vaikka vaan 10 omaa lisäystä niin se olis siinä, mm. täydet roolipelielementit, kaikki rakennukset tutkittaviksi ja ÄÄNENVAIMENTIMELLA varustetun pistoolin. Tossa parin kk päästä tuleva Fable 2 on lupaillu kans sellasta touhua että saa nähä... Toisaalta niin se Molyneuxipöxi on ennenki lupaillu.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Oma unelmapeli olis jonkinlainen Zelda/God of War/Oblivion sekoitus. Elikkä mielenkiintoinen juoni, paljon toimintaa ja hienoja loppuvastuksia. Pelissä olisi lisäksi suuri maailma tutkittavana ja monipuolinen hahmonkehitys.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Resident Evil Outbreak File #2 , mutta vain isompana, paremmalla taistelusysteemillä ja mikkituella. Eli vähän samanlaista kuin mitä one-free-man kuvailikin. Tiedä sitten oletko Outbreakia pelannut?
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

1. Vapaa, laaja alue, ns. hiekkalaatikkomeininki. Esimerkkinä GTA IV, Oblivion.

2. Erilaiset, kehitettävät taidot, monipuoliset tavarat/aseet. Esimerkkinä Oblivion, GTA IV (aseet)

3. Omia valintoja pitää saada tehdä. Samoin oma tahti. Vapaa tarjotin -meiningillä. Esimerkkinä Oblivion.

4. Pitkäkestoisuus, joka tulee yleensä hiekkalaatikkomoodin myötä. Esimerkkinä GTA IV, Oblivion.

5. Mallikas Grafiikka ei ole koskaan pahitteeksi. Tyyliltään realistinen. Esimerkkinä Uncharted (realistisuus), Oblivion, GTA IV.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Tiedä sitten oletko Outbreakia pelannut?

En ole koskaan kokeillut, tiedän kyllä pelin mutta aina se on jotenkin lipsunut sormien välistä. Vaikka sitä nykyään saakin halvalla. Paperilla tuon pelin idea kuulosti aikoinaan todella upealta mutta eikö "alkuperäis" idea kuitenkin poikennut melkoisesti sitten valmiissa pelissä? Itse pidin erityisesti tuosta GCn remake Resident ykkösestä, etenkin vaikeimmilla tasoilla siinä oli kunnon selviytymis meininki. Alkuperäinen Resi kakkonen onkin sitten aina Resi kakkonen :cool: Reseissä on tosiaan aina härinnyt se videopelimäisyys aina kasvavine pomoineen, aina tulee isompi örkki oli se sitten suur mato tai nemesis. Ei näin kiitos, jos ajattelemme nyt vakavaa Zombie peliä. Mutta se missä Resit ovat onnistuneet ovat zombiet, niiden PITÄÄ olla hitaita että ne voidaan määritellä zombeiksi ;)

Ja tuo Left 4 Dead on kyllä ollut odotus listalla jo pitkään, etenkin kun uutinen pelin 360 julkaisusta kantautui korviini.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

En ole koskaan kokeillut, tiedän kyllä pelin mutta aina se on jotenkin lipsunut sormien välistä. Vaikka sitä nykyään saakin halvalla. Paperilla tuon pelin idea kuulosti aikoinaan todella upealta mutta eikö "alkuperäis" idea kuitenkin poikennut melkoisesti sitten valmiissa pelissä?
No imo aika lailla parhaita pelejä mitä on koskaan tehty, vähintäänkin top 5 all time peli. Että ei se varmaan kovin pieleen mennyt.

Mutta enään sitä tuskin kannattaa hankkia, koska muistaakseni servut on jo ajettu alas ja ei siitä yksinpelinä mitään irti saa.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

-Pelissä pitäisi olla todella hyvät kontrollit jotka istuvat heti kun alat pelaamaan.
-Hyvä ja haarautuva juoni.
-Dialogia johon voi vaikuttaa.
-Koukuttavaa taistelua (esim. monta eri "hahmo luokkaa" joita voi vaihdella) joka ei heti ole liian vaikeaa, vaan vaikeusaste kohoaa mukavasti ylös pelin edetessä (tietysti olisi vaihtoehtoisia vaikeusasteita).
-Vapaa alue missä seikkailla ja tutkia paikkoja.
-max. 4 pelaajan co-op.
-Pelaaja oikeasti vaikuttaa pelimaailmaan teoillaan ja pelimaailma reagoi pelaajaan.
-Grafiikka on selkeää ja tyylikästä.
-Paljon erillaisia aseita (jopa melee aseita).
-Pelaajilla yliluonnollisia kykyjä.
-Hyvä kamera ja mahdollisuus pelata ekasta persoonasta.
-Hyvä vaurion mallinus, voit pistää kaupungit maan tasalle.

En kyllä keksi nyt enempää. Mutta noi kun laittaa niin on aika ace. Tosin aika utopistinen... :D
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Itse haluaisin GTA: San Andreas GTA IV grafiikoilla ja verkkopeli sellainen että toimii kunnolla.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Resident Evil Outbreak File #2 , mutta vain isompana, paremmalla taistelusysteemillä ja mikkituella. Eli vähän samanlaista kuin mitä one-free-man kuvailikin. Tiedä sitten oletko Outbreakia pelannut?

Minä onnistuin haaskaamaan elämästäni reilut 440 tuntia OB#2:n nettipelin parissa. Ne oli hyviä aikoja ne, mutta harmi että servut suljettiin. Ehkäpä siksi juuri odotankin, että jotain vastaavaa saataisiin kokea nykyisellä sukupolvella.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

1. Vapaa, laaja alue, ns. hiekkalaatikkomeininki. Esimerkkinä GTA IV, Oblivion.

2. Erilaiset, kehitettävät taidot, monipuoliset tavarat/aseet. Esimerkkinä Oblivion, GTA IV (aseet)

3. Omia valintoja pitää saada tehdä. Samoin oma tahti. Vapaa tarjotin -meiningillä. Esimerkkinä Oblivion.

4. Pitkäkestoisuus, joka tulee yleensä hiekkalaatikkomoodin myötä. Esimerkkinä GTA IV, Oblivion.

5. Mallikas Grafiikka ei ole koskaan pahitteeksi. Tyyliltään realistinen. Esimerkkinä Uncharted (realistisuus), Oblivion, GTA IV.

Kannattaa pitää silmällä tuota FALLOUT3:sen kehitystä jos tuollaista kaippaa, osuu ainakin falloutin aiemman meiningin ja uuden pelin sanotun tyylin mukaan aika hyvin rastit kohdalleen.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Kukaan ei kuitenkaan suostu tekemään minulle unelmapeliä, joten listataanpa hieman asioita jotka tekisivät peleistä omaan makuun miellyttävämpiä.

Realismi.

Kun sirpaleluodilla napsauttaa vihua kyynärpäähän, niin ei siitä raajasta ole kuin vastan korvikkeeksi. Samoin polviosumasta joko ryömitään tai nilkutetaan. Aseetkin voivat hajota ja granaatti on oikeasti pelottava. Operation Flashpoint aloitti jo hyvän suunnan jatkoa vain ei ole vielä näkynyt..

Ja kun miekalla silpaisee vihollisen kesävihannekseen, niin siitä ei tod lennä mitään riemunkirjavia väripalloja vaan hurmetta ja Pää (lat. caput, ruumiinosa, jossa tavallisesti sijaitsevat aivot < wikilainaus). Raajojen pitää myös olla irroteltavissa ja kunnon haavasta voi myös vuotaa siihen malliin verta, että se vie hengen. Bushidobladet + Sword of the Samurai + NG2 + Yakuza 3 menisi jo lähelle..

Fysiikan lakien mukaan käyttäytyvä ympäristö.

AdHd-kakaroille lääkitys ja minulle VUOROpohjaisia strategia- ja roolipelejä. Näissä myös Über realismi mukana kulloisenkin maailman sääntöjen mukaan. Enempiä jorisematta hyviä elementtejä saisi seuraavista nimikkeistä: Jagged Alliance, Baldur's Gate ja Fallout.

Juoni Isolla jiillä. Ei mitään ennalta-arvattavaa hobbywood roskaa vaan kunnon plotti mikä ei selittele itseään. Vaihtoehtoisesti ei juonta ollenkaan, vaan tietyt tapahtumat / päämäärät päättävät pelin ja se on omista toiminnoista kiinni miten sinne päädytään ja mitä sitten tapahtuu.

Monipeli joka toimii. Random-peliseuran kanssa mahdollisuus karsia osallistujat pingin perusteella. Mahdollisuus kommunikoida kaverien kanssa jo ennen partyn/teamin kasausta (eg. mahdollisuus kysyä haluaako mukaan vai ei). Luotettava ikätunnistus ja sen mukaan rankattava peliseura. Ryhmätyötä tukeva palkitseminen, niin pisteissä kuin saavutuksissakin.

Game Over takaisin.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

Resident evil 4 mutta resident evil ykkösen pelottavuudella&ahdistavuudella. ei samanlaista kuin RES4 joka oli hyvä peli mutta ei kyllä ollenkaan ahdistava.jotenki siinä ei ollu sitä tunnelmaa..liian toiminnaks oli meno menny.
 
Vastaus: Tällainen olisi unelma pelini

-Pelissä pitäisi olla todella hyvät kontrollit jotka istuvat heti kun alat pelaamaan.
-Hyvä ja haarautuva juoni.
-Dialogia johon voi vaikuttaa.
-Koukuttavaa taistelua (esim. monta eri "hahmo luokkaa" joita voi vaihdella) joka ei heti ole liian vaikeaa, vaan vaikeusaste kohoaa mukavasti ylös pelin edetessä (tietysti olisi vaihtoehtoisia vaikeusasteita).
-Vapaa alue missä seikkailla ja tutkia paikkoja.
-max. 4 pelaajan co-op.
-Pelaaja oikeasti vaikuttaa pelimaailmaan teoillaan ja pelimaailma reagoi pelaajaan.
-Grafiikka on selkeää ja tyylikästä.
-Paljon erillaisia aseita (jopa melee aseita).
-Pelaajilla yliluonnollisia kykyjä.
-Hyvä kamera ja mahdollisuus pelata ekasta persoonasta.
-Hyvä vaurion mallinus, voit pistää kaupungit maan tasalle.

En kyllä keksi nyt enempää. Mutta noi kun laittaa niin on aika ace. Tosin aika utopistinen... :D

Tuo kuulostaa aivan Oblivionilta. :) Jos et ole kokeillut, suosittelen kyllä pelaamaan. Yksi parhaimmista Single Playereista koskaan, joka jää historiaamme, siinä missä 1. ja 2. maailmansotakin. :rolleyes:
- max. 4 pelaajan co-op.
- Hyvä vaurion mallinus, voit pistää kaupungit maan tasalle.
- (tietysti olisi vaihtoehtoisia vaikeusasteita)

Näitä kolmea pelissä ei esiinny. Peli on SP, vaurionmallinnusta ei periaatteessa ole, jota ei oikein pitäisi ollakaan, ainakaan pelanneiden keskuudessa. En tiedä kestäisivätkö vielä tämän sukupolven konsolit sellaista rääkkiä, kun pelialuekin on niin tajuttoman suuri, ja tutkimista siinäkin riittää. :)
Kamera voidaan katsoa 3. persoonasta, tai sitten FPS-tyyliin. Kuvakulman vaihto onnistuu, kun painaa toista tateista, eli L3/R3.
Viholliset muokkautuvat vaikeammiksi, ja esim. luolassa nähtävät rotat muuttuvat joksikin toiseksi, automaattisesti, mutta aina vain, kun olet sellaiseen leveliin päässyt, että rotat eivät periaatteessa riitä. Vihollisten vaikeusaste nousee, aina pelaajan kehittyessä paremmaksi, eli kun taidot (levelit) paranevat. Olet periaatteessa askeleen edellä muita vastustajia kohtaan, muttet koskaan sen enempää etkä vähempää. Jos kiinnostaa vähääkään, testaa ihmeessä. Eiköhän tuossa ollut kaikki. :rolleyes:
Kannattaa pitää silmällä tuota FALLOUT3:sen kehitystä jos tuollaista kaippaa, osuu ainakin falloutin aiemman meiningin ja uuden pelin sanotun tyylin mukaan aika hyvin rastit kohdalleen.

Kiitos vinkistä. Täytynee katsella, mikä on meininki. :cool:
 
Ylös Bottom