Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Kyllä. Klubiin mahtuu 31 + klubin perustajajäsen, ja klubeihin pääsee vain kutsusta. XShavalla klubin perustajana on siis oikeus päättää, ketkä mahtuvat mukaan.

ei kai sitä erikseen tartte mainita, jos kossufiniin on pistäny hakemusta :eek: pistin nääs jossai aamuyön tuonteina eilen sinne semmosen tulemaan :p
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Joka kerran erroria, kertaakaan en ole päässyt ineen:(
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Positiivisesti yllätyin tosta palvelusta. Helpottaa peliseuran löytämistä. :)

PS. Lisätkää ihmeessä kamuksi. ;)
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

ei kai sitä erikseen tartte mainita, jos kossufiniin on pistäny hakemusta :eek: pistin nääs jossai aamuyön tuonteina eilen sinne semmosen tulemaan :p
Ei tarvitse. Klubin perustaja näkee aina kaikki käsittelemättömät hakemukset.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Toiv tuota rajaa (31) nostetaan jatkossa. Ois hauska pyöriä KFIN porukan kanssa tuolla.

ps. Meillä on KonsoliFIN Papat clubi tuolla johon pukkaa aika pirusti hakemuksia. Taitaa porukka sekoittaa tähän. ;)
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Ei pääse homoon sisälle..serverit tukossa.En ihan näin pahaa tukkoa olisi odottanut.

Deeppii shittii.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

ps. Meillä on KonsoliFIN Papat clubi tuolla johon pukkaa aika pirusti hakemuksia. Taitaa porukka sekoittaa tähän. ;)

Eivät, kun porukka tuntuu laittavan hakemuksia liukuhihnalla, oli kerho mikä tahaansa.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Onko millonkaan tiedossa mitään toimintaa tuolla clubi huoneessa?
Vai onko vielä niin mitä epäilen, että ne ilmotustaulut sun muut eivät ole vielä "auki" edes clubin pitäjillekkään?

Missäköhän se kaikki matsku on piilossa mitä ovat homeen lupailleet :/ Tää nykyinenhän on lähinnä samassa pisteessä mitä sillon joskus homen julkistamisen aikaan... Noh, kaipa se on hyvä mennä rauhassa ettei tuu taas yhtä juosten kustua julkaisua.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Onko millonkaan tiedossa mitään toimintaa tuolla clubi huoneessa?
Vai onko vielä niin mitä epäilen, että ne ilmotustaulut sun muut eivät ole vielä "auki" edes clubin pitäjillekkään?

Niin, siis huoneessa on (saanenko tätä ees kertoa) 20 Thai tyttöä valmiina toteuttamaan salaisimmatkin toiveesi. Ja toki sinne ilmoitustaululle voi kirjailla, jos asiaa ilmenee.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Tunnelmat on todellakin huipussaan kun joka helkkarin kerta kun olen tuota kokeillut en ole koskaan päässyt vielä sinne sisään. Miten voi olla mahdollista, että kun vihdoin kauan odotettu palvelu aukeaa on se järjestetty näin suunnattoman onnettomasti että murto-osa pääsee palveluun sisään. Osa jää ränkyttämään connecting valikkoon tuntikausiksi ja siinä kyllä pinna kiristyy niin, että tekisi mieli heittää koko pleikkari ikkunasta ulos homeineen.

Laittaisivat nyt sen verran rautaa huoneeseen, että sinne olisi jotenkin mahdollista edes päästä. Tuon homen julkaisu on kyllä kokonaisuudessaan asteikolla 4-10 täysin nelosen arvoinen suoritus...
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Kaksi kertaa olen Homessa käynyt (itse asiassa toinen istunto on vielä käynnissä) ja molemmilla kerroilla olen päässyt sisälle heti parilla ensimmäisellä yrityksellä. Aika kumma, ettei sitten muilla mene sisälle ollenkaan. :confused:

Noh, onhan tässä pari ihan jännää ja hauskaakin kokemusta ehtinyt jo tulla. Mulla on aina pahana tapana tällaisissa isommissa chateissä heittää pientä peeloläppää, joka tuskin loukkaa ketään, mutta pidemmän päälle voi käydä rasittamaan. Tänäänkin, kun yhdessä vaiheessa istuskelin Squaren aukiolla, niin siihen jossain välissä tuli joku naishahmo joraamaan mun naamaa vasten. Grafiikkavirheen ansiosta mun pää upposi vähän väliä naikkosen.... jalkoväliin. Siinä sitten kohteliaasti tuli huomautettua hänelle tekstiviestillä, että "U got ur "wiener" on my face. Smells awful." Ei mennyt kauaakaan, niin naikkonen häippäsi muualle. :D

Jonkin aikaa myöhemmin ohimennen pääsin todistamaan kahden random-hepun riitaa. Toinen näistä (naishahmo) tuli urputtamaan minulle, kuinka mulkku ja perse toi toinen jätkä on, eikä se suostu jättämään häntä rauhaan. Menin hepun eteen uhkaavan oloisena uhoamaan "Is that so?". Nainen huutaa vierellä "YES! Do something!". Hetken siinä tuijotimme toisiamme, kunnes päätin hiukan keventää ilmapiiriä toteamalla miekkoselle "Well done! Keep up the good work.". Sitten poistuin ja kuulin lopuksi, kuinka nainen huusi perääni "No! U piece of ****, ***, ************".


Nojuu. Varmaan aika vähäpätöisen kuuloisia nuo kaksi tapausta, mutta en ihan ensimmäisenä tuollaisiin tilanteisiin kuvitellut joutuvani, kun Homen ensimmäisen kerran starttasin. ;)

EDIT: Niin, ja joku heitti ohimennen mulle kommentin, että "DrFunkee = Jimmy from Bully!". Häkellyin itsekin, että kieltämättä, aika samannäköinen toi mun hahmo on. En kuitenkaan itse näytä sellaiselta IRL.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Jotkut viittii riidellä virtuaali maailman hahmojen välityksellä vieraiden henkilöiden kanssa joita ei todennäköisesti enää tapaa uudelleen. Aika lailla merkityksetöntä ajan hukkaa.:rolleyes:
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

tein ehkä elämäni turhimman sijoituksen ja ostin homesta sen summer housen :D rahalle vastinetta, not.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

oliko sillä nisupullalla jotain kerhoa, muistaakseni luin että jotain sellaista mainitsit? joko se on täynnä vai mahtuuko mukaan?

Suljetun betan loppuvaiheessa oli Suomi Finland, mutta nyt toistaiseksi ollaan vain rivijäsenenä KonsoliFIN Ry:ssä. Kahtellaan :)
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Jos nyt perustan clubin niin maksaako se jotain? Tiedän kyllä, et se maksaa kk/4,95euroo mut onko tos mitään testiaikaa niinkuin esim. 30 päivän testiaika?
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Jos nyt perustan clubin niin maksaako se jotain? Tiedän kyllä, et se maksaa kk/4,95euroo mut onko tos mitään testiaikaa niinkuin esim. 30 päivän testiaika?

olikohan toi ny maaliskuuhun asti vitosella ja sit olis kuukausi liksana, muistaakseni sieltä jostain instructionista näin luin.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Voiko tässä mennä kaverin kämpille pyörimään mitenkään? Ja onko jokaisella se sama kämppä ja samassa kohdassa? huhuh
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Voiko tässä mennä kaverin kämpille pyörimään mitenkään? Ja onko jokaisella se sama kämppä ja samassa kohdassa? huhuh
Ihmisten asuntoihin pääsee vain kutsusta, ja sieltä lentää samalla sekunnilla pois, kun asunnon omistajakin poistuu esim. toiselle alueelle tai kokonaan pois Homesta. Jokaisen perusasunto on samanlainen, mutta tietysti mahdollinen sisustus vaihtelee.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

voi qyynel! Mä en ainakaan saanut kirjoitettua sinne ilmotustauluille mittään... No sehän on selvä että on moderaattoreille erikoisoikeudet....

Mutta kuitennii jotai "jännää" aktiviteettia vois koittaa sopia ton KonsoliFIN jengin kanssa.
Esim. kaikki headsetin omaavaat lähtis aukiolle ja huutaisivat samanaikaisesti niin kauan kunnes serverit on tukossa ylimääräisestä älämölöstä. +perus teksti spämmi vielä päälle. En tiä riittäiskö siihen 30 henkilön jengi saamaan servut jumiin >:)
Pitäähän se nyt yrittää saada Sonylle vähän tekemistä....

...Tai sit vaan perus Cowboy rivitanssit ja popcornia...
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom