Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Jore

Vanha hippi
Moi!

Nyt on pelattu Halo ja Halo II läpi Xboxilla co-oppina. Lisäksi Red Faction ja TImeSplitters oli muinoin hauska co-op pleikkarilla. Brute Force, The Lord of the Rings: Return of the King, Crimson Skies, XIII tai DOA eivät taas sopineet makuun.

Mitäs muita toimivia, nopeatempoisia co-op pelejä olette pelanneet ja voitte suositella Xboxille jaetulla ruudulla? Yksinpelinä tai Livenä peli saa olla susi, co-op mode ratkaisee! IGN:n artikkelista ja muualta webistä poimin seuraavia edokkaita:

Conflict: Desert Storm II Back to Baghdad
Ghost Recon 2
James Bond Everything or Nothing
Metal Slug 3
Return to Castle Wolfenstein: Tides of War
Serious Sam
Tom Clancy's Rainbow Six 3
X-Men Legends
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Tossa rs3 ei oo muuta ku live co-op mut siinä Rs3 Ba taitaa olla iha kunno!
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Serious Sam on ihan kiva "aivot narikkaan" -räiske. Wolfenstein kuuluu periaatteessa samaan kastiin, mutta pelin co-op-muodossa ei voi tallentaa missään vaiheessa. Onko Ghost Recon 2:ssa offline-co-op? Live-co-op on ainakin ok, jos astetta realistisempi pauke puree.
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

JB: EON:ia en kyllä co-oppina suosittele. Pelin tarinamoodiahan ei co-opilla pelata, vaan sille on varatty erinlainen moodi, jossa on tavoitteena vain tappaa viholliset, joita puikkii lisää koko ajan jostakin ja tehdä muutamia tehtäviä. Minua itseäni ei oikein se napannut, mutta miksei sitäkin voi koittaa jos haluaa. Ikää kumminkaan co-op-moodilla ei paljoakaan ole!
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Kyllä Ghost Recon 2:ssakin on offline-coop. Mutta se on siitä huono ettei siinä saa ykkösosan tapaan ryhmiä komennettavaksi, vaan sen sijaan siinä on vaan mentävä Halo-tyyliin kahdella sotilaalla (sinä ja kaverisi). Tottakai jos vaikka omistat neljä ohjainta ja kolme kaveria, niin silloin pystyy pelaamaan neljän sotilaan ryhmälläkin. Niin tosiaan, kampanjaa ei cooppina ole, vaan tehtävät on valittavana yksittäin. Tosin melkein sama asiahan se on, jos ne käy läpi samassa järjestyksessa kuin mitä ne siinä kampanjassa on.
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Conflict Desert Storm on ihan kiva. Conflict Vietnamia en suosittele. Nämä ovatkin sitten vain omat mielepiteeni...
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Anzi23 sanoi:
Kyllä Ghost Recon 2:ssakin on offline-coop. Niin tosiaan, kampanjaa ei cooppina ole, vaan tehtävät on valittavana yksittäin.

Eli kuten Island Thunderissa? Voiko muuten lone wolffia pelata co-oppina :D ?
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Molemmat Conflict: Desert Stormit on ihan pelattavaa co-oppia, joskaan ei aina niin "nopeatempoista". Samoin ainakin ensimmäinen Baldur's Gate: Dark Alliance.
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Itsekkin suosittelen kaikkia confictejä 2-4 pelaajalle.
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Jihad sanoi:
Itsekkin suosittelen kaikkia confictejä 2-4 pelaajalle.

Voiko CDS ja CDS 2:sta pelata neljällä pelaajalla? Itse olen pelannut ne läpi PS2:lla. Conflict Vietnamia olen pelannut Xboxilla neljästään, ei oikein iskenyt...
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Itse pidin ainakin Bondin co-opista paljon, eli minä ainakin suosittelisin sitä.
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Itse kokeilemistani 4 pelaajan co-op peleistä parhaimpia ovat olleet conflict pelisarjan pelit ja X-men Legends. X-men on tällähetkellä listani kärjessä...
 
Vastaus: Tahtoo lisä hyvää co-oppia!

Myös ainakin Falloutista löytyy ihan kohtalainen co-op peli, mikään loistava ko peli ei kyllä ole edes kaksistaan
 
Ylös Bottom