Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

onko joku kokeillut sitä "varuste:äänipaikannin" ja näitä muita elektroniikka puun antimia? meinaan että onko nämä integroituna minimappiin (kuten ikonista voisi kuvitella) vai tuleeko yksi medikkipiikin tapainen varuste lisää jolla täytyy sitten anturoida ääniä sun muita ektoplasmoja?
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

onko joku kokeillut sitä "varuste:äänipaikannin" ja näitä muita elektroniikka puun antimia? meinaan että onko nämä integroituna minimappiin (kuten ikonista voisi kuvitella) vai tuleeko yksi medikkipiikin tapainen varuste lisää jolla täytyy sitten anturoida ääniä sun muita ektoplasmoja?

Äänipaikanninta tesmein ja se vei yhden varustepaikan ja toimi automaattisesti. Näky vihut minimapissa kauvvempaa.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Pikaisena vinkkinä värikoodeista: Vihreät on taitoja, jotka tulevat hahmon kykyihin (aseen nopeampi lataus, vakaus jne.), keltaiset on aseisiin asennettavia laitteita (punapiste, bipod jne) ja siniset on varusteita, jotka otetaan kantoon (viuhkamiina, medkit jne.). Noista keltaiset ja siniset vaikuttavat loadout-krediitteihin, vihreät eivät vaikuta ollenkaan.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tämän päivän taistelujen perusteella voisin väittää että jokaisella KOffarilla tulisi olla medic skillit vähintään tier 2:lla (resucuctiontnstisgkasgjs mikä ikinä se olikaan) koska se on yksinkertaisesti äärimmäisen tärkeä taisteluissa. Olen varoittava esimerkki siitä, liian monta kertaa tuli katsottua vierestä kuolevaa klaanikaveria kun itsellä ei ollut tarvittavaa taitoa.

Toinen vinkki on keskittyä joko rynkkyyn tai kk:n, ei molempiin. KK punatähtäimellä ja jalustalla on erittäin kova, varsinkin defense missioneissa. Valitkaa jompikumpi ja käyttäkää loput pisteet muihin skilleihin (medic lue yo.)

Sniperilla ei tee mitään ennenkuin saat tier3 aseen, vain tyhmät viholliset antavat ampua itseään 2-3 kertaa.

Puolustus tehtävissä motion detectorit on aivan ylivertaisia, voit laittaa itsesi hyvään ampuma asemaan ja silti näet milloin vihu on tulossa.

Viuhkamiinaa ja myrkkukaasua tulisi hyödyntää enemmän, pitäisi vaan tietää vaikuttaako myrkky myös omaan porukkaan.

Mahtava peli kertakaikkiaan. Tosin tänään 5h aikana olin joka kertana squadin vikana pisteissä (en killeissä vaan pisteissä) joten vittuako minä tiedän.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

pitäisi vaan tietää vaikuttaako myrkky myös omaan porukkaan.

Voi pojat että vaikuttaako!

Juuri pelasin pelin hallintaa random porukalla jossa olin joukkueenjohtaja. Päätin kutsua artilleryllä kaasua burn off towerin juurelle, ettei vihollinen pääse hetkeen siihen käsiksi ja pääsisimme korjaamaan IT-patterin tällä välin.... Hyvä suunnitelma, eikö vain? ... Toteutus meni jotakuinkin näin: Huudan "get away from the tower!", porukka väistää sivuun. Pommit iskeytyy. 5 vihua kuolee kaasuun. Omat juoksevat kaasuun "OMG ne on MUN äxpejä, tahtoo tappaa" tyyliin. 3 omaa kuolee. 2 omaa kuolee yrittäessään mennä herättämään kuolleet tyypit henkiin. Verisuoni ohimolla pullistuu ja kämmen kohoaa kasvoille.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Azerach uhrautuu porukan puolesta selvittäessään pelin saloja. :D
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Mistäs noita haulikkoja saa? En ole ainakaan ite huomannu missään....
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

SMG ei ainakaan minua vakuuttanut. Pitänee katsoa saako jauhettua paremmaksi ja respecata.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

SMG ei ainakaan minua vakuuttanut.

Minä taas diggaan. Sillä isolla lippaalla tikkaa tarkasti vaikka juostessa ja taitavampi kaveri sahaa kallon halki vastaantulijoilta. Ja se on halpa! (400cc)
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

mitään tietoa onko hakeutuva pasuuna tehokkaampi kuin normi? Ei viittis siihen sit vielä pisteitä tuhlata jos ei saa tehonlisäystä.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tässä hyvä skill builder jos haluat suunnitella mitä skillejä yms haluat valita kun vaikka nollaat kaiken.

Skill builder
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Löytyisipä jostain kartat isoina kuvina, mieluiten vielä spawnit / targetit merkittyinä... voisi harkita offline...(töissä) ollessaankin iskusuuntia ja muuta mukavaa :p

Samoin jos aseista löytyis tarkempia speksejä... gunopedian/pelin sisäiset palkkistatsit tuntuvat olevan vähän sinne päin.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Viuhkamiinaa ja myrkkukaasua tulisi hyödyntää enemmän, pitäisi vaan tietää vaikuttaako myrkky myös omaan porukkaan.

heitettävä myrkkykaasu ei pitäis vaikuttaa omiin pelaajiin. ei ainakaan muhun tehonnu, joten ei varmaan muihinkaan:D
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Onko tuosta tunnistinhäiritsimestä mitään hyötyä?
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Onko tuosta tunnistinhäiritsimestä mitään hyötyä?

On jos haluaa hääpiä ryhmän kanssa huomaamatta paikalle, eli se estää tuon kantajan lähellä olevien taistelijoiden näkymisen vihollisen minimapissä ja estää myös vastustajan liiketunnistimien toiminnan.
 
Ylös Bottom