Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Miten muuten tuo acog pärjäilee verrattuna reflex sightiin? Jos se on ihan huono, niin siitä sais sit säästettyä 2 elintärkeää pistettä johonkin muualle. Yritin jotain tietoa etsiä, mutta ei löydy videopätkää eikä muutakaan. Muutenkin on vaikea etsiä tietoa sanalla mag.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Miten muuten tuo acog pärjäilee verrattuna reflex sightiin?

IMO ihan turha. Reflexillä pärjää tilanteessa ku tilanteessa. Scope heikentää lähimähinöitä aika pahasti eikä siitä oikeestaan saa isoa hyötyä keskietäisyydellekään. Pitkille matkoille ehkä promillen hyöty..
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Miten muuten tuo acog pärjäilee verrattuna reflex sightiin?
Jos käsivaralta ampuu, niin reflex. 4x-putken kanssa sitten jalat, jolloin on kevyt, lyhyen matkan sarjatulitarkkuuskivääri. Betassa pelailin tolla setillä aika paljon, käytössä oli AG-94, ja harkinnassa on, että avaisin nyt myös ton saman.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Jos käsivaralta ampuu, niin reflex. 4x-putken kanssa sitten jalat, jolloin on kevyt, lyhyen matkan sarjatulitarkkuuskivääri. Betassa pelailin tolla setillä aika paljon, käytössä oli AG-94, ja harkinnassa on, että avaisin nyt myös ton saman.

Aivan, ilmankos se tuntukin niin turhalta, kun jalat tarvii. Ilman jalkoja sitä tuli testattua. Noh, varsinkin jalkojen kanssa turha hankinta ainakin itselle, kun skillpointeja menee entistä enemmän ja varusteita pystyy kantamaan vielä vähemmän mukana tolla setillä.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Yhdyn ylläoleviin. Avasin tänään Ravenin Battle RIflen (553 tms) ja siihen 4x scope. Sekä etukahvalla että bipodilla.

En toistaiseksi osaa käyttää tai tykkää aseesta yhtään vrt. LMG refleksitähtäimellä ja etukahvalla jolla pelasin tähän asti. Sarjatulitarkkuuskivääri..makuulta... vihuun joka ei pakene vaikka ei ekalla putoakaan. Miksi ei suoraan snipu sitten... 4x scope on lähitaisteluun onneton, battle riflen rekyyli on vakautusskillilläkin paljon isompi kuin LMGllä (mikä on kyllä kieroa)
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Aivan, ilmankos se tuntukin niin turhalta, kun jalat tarvii. Ilman jalkoja sitä tuli testattua. Noh, varsinkin jalkojen kanssa turha hankinta ainakin itselle, kun skillpointeja menee entistä enemmän ja varusteita pystyy kantamaan vielä vähemmän mukana tolla setillä.

Acoustic Locator ja toi setti, niin toimiva loadout kessuna Acqun tai Domin puolustukseen, pystyy itse spottaamaan ja laittamaan heitiniskun tarkemmin. Muutakin mahtus tohon vielä mukaan, vaikka ottas raskaimman takin päälle.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

IMO ihan turha. Reflexillä pärjää tilanteessa ku tilanteessa. Scope heikentää lähimähinöitä aika pahasti eikä siitä oikeestaan saa isoa hyötyä keskietäisyydellekään. Pitkille matkoille ehkä promillen hyöty..

omasta mielestä toi acog on hyvä ravenin hallinan hyökkäyksen alkuvaiheissa ja sverin sabon A/B puolustuksessa tulee vaihdettua tähän jos vastustaja tyytyy vaan sniputtamaan kaukaa.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tämän päivän taistelujen perusteella voisin väittää että jokaisella KOffarilla tulisi olla medic skillit vähintään tier 2:lla (resucuctiontnstisgkasgjs mikä ikinä se olikaan) koska se on yksinkertaisesti äärimmäisen tärkeä taisteluissa. Olen varoittava esimerkki siitä, liian monta kertaa tuli katsottua vierestä kuolevaa klaanikaveria kun itsellä ei ollut tarvittavaa taitoa.

Toinen vinkki on keskittyä joko rynkkyyn tai kk:n, ei molempiin. KK punatähtäimellä ja jalustalla on erittäin kova, varsinkin defense missioneissa. Valitkaa jompikumpi ja käyttäkää loput pisteet muihin skilleihin (medic lue yo.)

Sniperilla ei tee mitään ennenkuin saat tier3 aseen, vain tyhmät viholliset antavat ampua itseään 2-3 kertaa. << Vain tämän kohdan lainaaminen olisi riittänyt. T: Ylläpito >>

Puolustus tehtävissä motion detectorit on aivan ylivertaisia, voit laittaa itsesi hyvään ampuma asemaan ja silti näet milloin vihu on tulossa.

Viuhkamiinaa ja myrkkukaasua tulisi hyödyntää enemmän, pitäisi vaan tietää vaikuttaako myrkky myös omaan porukkaan.

Mahtava peli kertakaikkiaan. Tosin tänään 5h aikana olin joka kertana squadin vikana pisteissä (en killeissä vaan pisteissä) joten vittuako minä tiedän.
Korjaus, se on ihan se ja sama mikä snipukivääri on, jos osuu päähän se on laaki ja vainaa ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Kerrassaan mainio peli kyllä. Itseä kiinnostaa ihme kyllä tuo sniper...tosin tarvis saada hiuka toho perus rynkkyyn jotain lisähärpättimiä jotta se ei niin kauheesti potkis. Kun joka mappiin tuo sniper ei oikeen mielestäni sovellu, ja joskus on ihan kiva olla eturintamalla mukana touhuissa :) Noh, kaippa noita pisteitä sen verta riittää että saa hyvän snipun duunattua ja sit rynkkymiehen kans....niin ja olihan se pakko ottaa tuo lääkintämiehen "jobi" kans, aika tärkee mielestäni, ei haittais vaikka kaikilla olis se.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Respeccailin eilen ennen matseja pisteet rynkystä pois. En tiedä kuinka äkänen se viimenen rynkky on tahi kuinka hyvä se kranaattikivääri on rynkyssä mutta voe mahoton, että se toinen LMG etukahvalla, refleksitähtäimellä ja niillä stabilisaattorihommilla... Lähelle epäreilua mennään!
Toisaalta voi kaamia on se hidas! Varsinkin kun rynnäkkökokoonpanossa meikällä on SMG.
Ja kallista lystiäkin. Kahvalla ja tähtäimellä lähtee budjetista 1100cc...

Tuo tosiaan vaatii vähän twiikkaamista. Pari äijjää noilla varustettuna pitää squadillista peltipaidattomia vihuja kurissa. Sanoisin, että ongelma ratkeaisi sillä ettei ammuksia saa niin paljon mukaan ja lataamista hitaammaksi. Pikalatausominaisuuden kanssa saisi ladata yhtä hitaasti kuin nyt ilman.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Hmm, voikos respecciä vetää ihan loputtomasti? Eli se ei katkee siihen, kun sen 10000 pistettä vaativa raja tulee täyteen. Tekis mieli kokeilla smg:tä, mutta jos ei enää pysty jatkamaan, niin ei tiiä respeccaisko sit takaisin rynkkyyn vai lmg:hen, jos smg ei miellytä.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tekis mieli kokeilla smg:tä, mutta jos ei enää pysty jatkamaan, niin ei tiiä respeccaisko sit takaisin rynkkyyn vai lmg:hen, jos smg ei miellytä.

Ainahan kaatuneelta voi kaapata torrakon lainaan. Sillä lailla hyvä tesmiä naapurinki pössyjä!

Respec maksu 10 000:nen jälkeen taitaa olla 17 000.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

....niin ja olihan se pakko ottaa tuo lääkintämiehen "jobi" kans, aika tärkee mielestäni, ei haittais vaikka kaikilla olis se.

Vieläkin näkee aika usein tilanteita, joissa mennään kylmästi haavoittuneiden ohi antamatta piikkiä. Eli lääkintämiehiä vain lisää, eikä siinä virassa nyt tarvi ihan orjallisesti mennä, jeesaa kohdalle osuessa.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Respeccailin eilen ennen matseja pisteet rynkystä pois. En tiedä kuinka äkänen se viimenen rynkky on tahi kuinka hyvä se kranaattikivääri on rynkyssä mutta voe mahoton, että se toinen LMG etukahvalla, refleksitähtäimellä ja niillä stabilisaattorihommilla... Lähelle epäreilua mennään!
Toisaalta voi kaamia on se hidas! Varsinkin kun rynnäkkökokoonpanossa meikällä on SMG.
Ja kallista lystiäkin. Kahvalla ja tähtäimellä lähtee budjetista 1100cc...

Tuo tosiaan vaatii vähän twiikkaamista. Pari äijjää noilla varustettuna pitää squadillista peltipaidattomia vihuja kurissa. Sanoisin, että ongelma ratkeaisi sillä ettei ammuksia saa niin paljon mukaan ja lataamista hitaammaksi. Pikalatausominaisuuden kanssa saisi ladata yhtä hitaasti kuin nyt ilman.

Toi on just tota, vaikuttaa siltä että 90% pelaajista käyttää tuota, ärsyttävää.

Toivottavsti keksivät hyvän ratkaisun tähän seuraavaan patchiin, ei se vain ole hauskaa kuin kaikilla on lmg.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Toi on just tota, vaikuttaa siltä että 90% pelaajista käyttää tuota, ärsyttävää.

Toivottavsti keksivät hyvän ratkaisun tähän seuraavaan patchiin, ei se vain ole hauskaa kuin kaikilla on lmg.

Sverillä ei ole aihetta juhlaan sillä ekalla LMG:llä. Vain 75 kuti lippaassa. Ja eilen se kakkso LMG ei kyllä toiminut yhtään eikä mitenkään.
Valorin eka LMG kyllä tuntuu hyvälle pelille samoin kuin niiden eka AR. Noita LMG miehiä lähinnä vastaan tulee.
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Sverillä ei ole aihetta juhlaan sillä ekalla LMG:llä. Vain 75 kuti lippaassa. Ja eilen se kakkso LMG ei kyllä toiminut yhtään eikä mitenkään.
Valorin eka LMG kyllä tuntuu hyvälle pelille samoin kuin niiden eka AR. Noita LMG miehiä lähinnä vastaan tulee.

Eihän siellä nykyään tule muita vastaan kuin LMG miehiä, aina kun jää kakkoseksi tai kuolee tosi pieneen sarjaan niin arvaa et vastassa on LMG mies. Eilen ainakin peleissä suurin osa vastustajista oli LMG miehiä ja kun itse pelaan rynkyllä, jolla saa rynkyttää ihan kunnolla et mies tippuu....haastetta peliin enemmän :D

Pitääkö tässä haalia nopeasti se increased health, jotta puntit tasoittuu ;)

Onko kukaan huomannut onko noilla armoreilla mitään hyötyä verrattuna juoksunopeuden hidastumiseen?
 
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tässä varamasti kaikille veteraaneilla ja etenkin keltanokille täydellinen nettisivusto taitojen suunnitteluun: MAG Game Tools.

Sivustolta löytyy trophyjen, loadout harjoitusten lisäksi kaikkien aseiden ja härpäkkeiden statsit. Tätä täydellisempää MAG Raamattua ei ainakaan toistaiseksi löydy mistään.

EDIT: Katsos vaan, linkki löytyikin jo ketjusta. Noh, noste ei ole pahitteeksi, kyseessä on sen verran näppärä sivusto!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Taitojen kehittäminen ja välineiden valinta

Tässä varamasti kaikille veteraaneilla ja etenkin keltanokille täydellinen nettisivusto taitojen suunnitteluun: MAG Game Tools.

Sivustolta löytyy trophyjen, loadout harjoitusten lisäksi kaikkien aseiden ja härpäkkeiden statsit. Tätä täydellisempää MAG Raamattua ei ainakaan toistaiseksi löydy mistään.

Löytyypäs, sivulta kaksi :D (oli pakko)
 
Ylös Bottom