Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Taken

Muumendaalen

New Member
329342.jpg

TAKEN
Alkaa su 12.6. klo 21.00 (Pikauusinnat to klo 21.00)

AMERIKKALAINEN SCIFISARJA. Steven Spielbergin tuottama, Emmy-palkittu (paras minisarja) scifisarja saa Suomen tv-ensi-iltansa Subtv:n kesässä! Taken nivoo yhteen viisi vuosikymmentä, neljä sukupolvea ja kolme perhettä, joita yhdistävät oudot kohtaamiset ulkomaailman olentojen kanssa. Uskomaton tarina alkaa, kun yhdysvaltalainen pilotti Russel Keys selviytyy alasampumisesta toisen maailmansodan aikana. Myöhemmin miehelle selviää, että pelastuminen oli avaruuden muukalaisten ansiota. Tästä alkaa tarina, joka nivoo yhteen Russelin jälkeläisten kohtalon samoin kuin kahden muun suvun vaiheet.
TUOTANTO: DreamWorks SKG

Tästähän tuli pari päivää sitten Making of-dokumenttikin, jonka itse missasin. Mutta joo mielenkiinnolla odotan ja eiköhän tuo suht. laadukasta katseltavaa tule olemaan.
 
Vastaus: Taken

Tuli joskus Canal plussalta, mutten silloin jaksanut seurata. Perhana kun en tuota avausjaksoa pääse näkemään, kun on juuri silloin menoa..
 
Vastaus: Taken

On se katsomisen arvoinen sarja. Varsinkin ensimmäiset jaksot ovat hienoja. Enemmän siitä jäi kuitenkin mieleen teknisen toteuksen laadukkuus kuin itse tarina.
 
Vastaus: Taken

Oon odottanut tuota jo ensimmäisestä nähdystä mainoksesta asti kieli pitkällä. :) Onhan tuo ihan must tällaiselle UFO-huuhaaukolle. ;)

Jostain syystä luulen että viihdyn tämän sarjan parissa paremmin kuin tulevan War Of The Worlds-rainan kanssa.
 
Vastaus: Taken

Lapatossu sanoi:
Oon odottanut tuota jo ensimmäisestä nähdystä mainoksesta asti kieli pitkällä. :) Onhan tuo ihan must tällaiselle UFO-huuhaaukolle. ;)

Et sitten kuitenkaan ole raaskinut osta tuota tuotosta vaikkapa paikallisesta Anttilasta? Taisi tulla täällä Suomessa myyntiin vähän canalin näytösten jälkeen ja hyllystähän tuo löytyy minultakin.
 
Vastaus: Taken

Slaisser sanoi:
Et sitten kuitenkaan ole raaskinut osta tuota tuotosta vaikkapa paikallisesta Anttilasta? Taisi tulla täällä Suomessa myyntiin vähän canalin näytösten jälkeen ja hyllystähän tuo löytyy minultakin.

Tarkoitin Subbarilta nähtyä mainosta tv-esityksestä. Kyllähän tuosta tuli luettua jo aikapäiviä sitten mutta pääsi unohtumaan mielestä...
 
Vastaus: Taken

Onko tää nyt ollut sitten täyttä kakkaa, kun ei ole kommentteja tullut. Minulla on jäänyt näkemättä kaikki jaksot lukuunottamatta tuota ensimmäistä kesän seikkailuiden takia.
 
Vastaus: Taken

Itse olen katsonut jokaisen jakson. On se vaan aika hyvä sarja. Isolla rahalla tehty, mutta kuitenkin mielenkiintoinen. Tuskin tätä kuitenkaan enää ostaisin DVD:nä. Kerran katsottuna loistavaa viihdettä.
 
Vastaus: Taken

No jaa jo 8 kerta kun sen näen.

Ostettu R1 versiona ja sitten myyty.

No onneksi ei tarvitse enää ostaa kun tuli telkusta.
 
Vastaus: Taken

Ihan mielenkiintoinen sarjahan tuo. Yhtä osaa lukuunottamatta kaikki katsottu alusta loppuun. Ehkä tuon joskus liittää vielä DVD-hyllyyn, jos sopivan halvalla saa. Nykyisellään riittää hyvin nuo Subin lähetykset. Pisteet kanavalle tämänkin sarjan ottamisesta näytäntöön.
 
Vastaus: Taken

NviperO sanoi:
Ihan mielenkiintoinen sarjahan tuo. Yhtä osaa lukuunottamatta kaikki katsottu alusta loppuun. Ehkä tuon joskus liittää vielä DVD-hyllyyn, jos sopivan halvalla saa. Nykyisellään riittää hyvin nuo Subin lähetykset. Pisteet kanavalle tämänkin sarjan ottamisesta näytäntöön.

Samat sanat. Minulta on jäänyt muutama osa näkemättä, kun ei oikein tahdo näitä TV-ohjelmia seurata millään ja näin lomahumussa ajantajukin hieman sevon. Noh, kohtahan se koulukin palauttaa ruotuun. Tälläiselle UFO-hullulle nyt kelpaa kaikki, missä vähänkin avaruusolioita vilahtaa ;)
 
Vastaus: Taken

Yritin katsoa tätä, mutta oli vaan sen verran tylsiä ne kaksi ensimmäistä jaksoa, etten niistä kumpaakaan viitsinyt loppuun asti katsoa. Sanomattakin selvää, että jätin koko sarjan sikseen.

Tiedä sitten mistä se tylsyys johtui. Ehkä siitä, että hahmoja oli melko paljon ja yksikään niistä ei jaksanut kiinnostaa. Tarinakin tuntui olevan vanhojen ufo-myyttien kierrätystä, eikä tuonut mitään uutta. Enkä epäile yhtään, etteikö jotain uutta olisi tullut myöhemmissä jaksoissa, mutta kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Niin, ja jos tämä oli isolla rahalla tehty televisiosarja, niin ei se raha kyllä oikein näkynyt missään... olisivat palkanneet vaikka parikymmentä käsikirjoittajaa lisää niillä rahoilla...
 
Vastaus: Taken

Kovat oli odotukset.

Ensimmäinen jakso, ihan siedettävä, mutta pettymys.
Kyllä se tästä paranee..... ei parantunut.
Kyllä se tästä paranee..... ei parantunut.
Kyllä se tästä paranee..... ei parantunut.
Ei tätä nyt viitsi enää keskenkään jättää.
Unohtui katsoa, ei harmittanut yhtään! Siihen sai jäädä.

"Paha suku" -juttu oli tosi perseestä. Mikään muukaan ei kyllä kunnolla toiminut.
 
Vastaus: Taken

Jollain ihmeellisellä konstilla sarja pitää otteessaan vaikka olen ollut tylsyyskuoleman partaalla jo useamman jakson ajan. Eilistä uusintaa aloittelin katsomaan mutta en jaksanut tuntia kauempaa, mutta videolta tuokin tullee katsottua loppuun ennen sunnuntain seuraavaa osaa. Kovin on sarjan kerronnallinen tahti verkkaista vaikka tapahtumat ja sukupolvet vaihtuivat kiivaaseen tahtiin ainakin ensimmäisissä jaksoissa. Ehkä tuo 1h40min (mainoksineen) on liian pitkä pätkä yhtä jaksoa kohden, kun ollaan totuttu max. 1h pituisiin jaksoihin muissa sarjoissa. Kyllä tuosta olisi saanut paljon jämäkämmän paketinkin leikeltyä. :cool:
 
Vastaus: Taken

Eipä jaksanut kiinnostaa. Ufo-fetissini kuoli X-filujen viimeisen/viimeisimmän kauden jälkeen (kun telkkarista tuli)
 
Vastaus: Taken

Mielenkiinnolla katsoin ensimmäisen jakson, kun sitä niin pirusti mainostettiin ja kehuttiin.. Mutta mitä sieltä tulikaan :eek: ..
Syyttäkää pois, mutta mielestäni täyttä kuraa. Toki, onhan Taken jo vanha, mutta on niitä vanhempia _hyviä_ samanaiheisia sarjoja / elokuvia nähty
 
Vastaus: Taken

Mielestäni sarja on ihan mielenkiintoinen, joskaan ei mikään ylilunnollisen hyvä. Minua häiritsi suuresti se että ensimmäisessä jaksossa kolme miespuolista päähenkilöä näyttivät niin samanlaisilta että ei saanut selvää mitä tapahtui milloin missäkin.
 
Ylös Bottom