Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tales of Symphonia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YKA
Japaniksi laulettu (trailerissa soiva) tunnus kappalekkaan tuskin löytyy US-versiosta.

Sitä minäkin luulen, näin oli myös Wild arms kolmosessa, jossa alkubiisi oli vedetty myös englanniksi, mutta siitä huolimatta ihan hyvältähän se kuulosti. Kyllä olen kuullut myös Wild arms kolmesen alkubiisin japaniksi, kun kerran se vahingossa tuli ku rämpytin jotain nappia, taisin tehä siinä vahingossa sellasen cheatin, että sen kuulee alussa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Locke_85
Tuossa aiemmin oli dvdboxoffice niminen paikka esillä. Täytyykö sieltä tilatessaan maksaa luottokortilla?

Eikohän sielläkin tarvi luottokorttia heiluttaa, niinkuin luuleen jokaisessa ulkomailla olevissa nettikaupoissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan valzu!!!
Mistäköhän tuon trailerin löytäisi, kun viimeisinkään linkki ei "toimi".
No jo on perkele.
Uusi yritys (10,3MB wmv, ainakin melkein sama traileri kuin tuo jälkimmäinen), Cube-Europe toivottavasti kestää pystyssä vähän pidempään... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
On se kyllä mahtava asia että pelit tulevat eurooppaan.
Hyppelin eilen innossani uutisen luettuani :D
 
Kyllä se Tales of Symphonian jatko osakin varmaan päätyy tänne asti, kun eikös itse Nintendo julkaise sen pelin.
 
Ai jumankavita että näyttää ihan tajuttoman hyvältä tuossa uudessa trailerissa!!!
En kyllä tiedä nyt.. tais mennä ihan väkisin jopa tulevan Zeldan ohi minun odotuslistalla!

Millonkas ne USA ja PAL julkasut on?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Naaahu
Ai jumankavita että näyttää ihan tajuttoman hyvältä tuossa uudessa trailerissa!!!
En kyllä tiedä nyt.. tais mennä ihan väkisin jopa tulevan Zeldan ohi minun odotuslistalla!

Millonkas ne USA ja PAL julkasut on?

USA:n julkaisu on 13.7. ja PAL julkaisu on loppu vuodesta, ehkä jouluksi peli eksyy tännekin?
 
Onko tullut vielä vastaan mitään importattuja pelejä,
jotka eivät olisi toiminut freeloaderilla?
 
Mahtavalta peli näyttää. Perhana ku ei jaksais oottaa euroopan julkaisuus pitäis kai tilata ulkomailta ei vaan satu olemaan visaa ni oisko jotain kauppaa josta vois ostaa pelin pankkisiirolla vai oisko jotain kimppatilausta meneillään?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan guru-guru
Mahtavalta peli näyttää. Perhana ku ei jaksais oottaa euroopan julkaisuus pitäis kai tilata ulkomailta ei vaan satu olemaan visaa ni oisko jotain kauppaa josta vois ostaa pelin pankkisiirolla vai oisko jotain kimppatilausta meneillään?

Minulla on vähän samanlainen tilanne. Olisi hienoa, jos saataisiin joku kimppatilaus aikaan.
 
Jokuhan voisi tilata tämän pelin minulle samalla kun tilaa itselleen. Maksaisin pelin hinnan ja vähän enemmän sitten tilisiirrolla. Jos jotakuta kiinnostaa niin voi lähetellä mailia osoitteeseen:

Locke_85@jippii.fi
 
Q: Hi! Have you got any info whatsoever about the european releases of Tales of Symphonia and Baten Kaitos? - RPG-fan (18)
A: I only have rough release dates I'm afraid as it is still way to early before a solid release date is announced. Tales of Symphonia should hit Europe in either October or November with Baten Kaitos following in February or March. It really just depends on how quickly the games are translated by Namco.

Tuo on kopioitu Tiltin foorumeilta ja näemmä RPGfan-nimimerkki on kysellyt ToS:n julkaisupäivää IGN:ltä. Näillä näkymin saisimme pelin siis syksyllä!:eek:
 
Olisiko kellään vinkkiä mistä kannattaa tilata?
EB ja Gamestop joita tuolla talesin kotisivuilla mainostetaan
paikkoina, josta voi ennakkotilata riistää pakkaus- ja toimituskuluja 25$ - 30$
 
Ylös Bottom