Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tales of Symphonia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä pelin omistajat ovat pitäneet pelistään??
Olisi kiva kuulla hieman mielipiteitä.

Itse vielä odottelen omaani :( , mutta eiköhän se tällä viikolla ilmesty postiluukusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Roary
Mitä pelin omistajat ovat pitäneet pelistään??
Olisi kiva kuulla hieman mielipiteitä.

Juu, eli olen pelannut peliä semmosen 5h ja olen ollut tyytyväinen peliin. Peli on ollut tähän asti sitä mitä odotin peliltä, mutta aika haastava peli on. Taisteluun vaati vähän aikaan totuttelemista, kun ne ovat aika nopeatempoisia. Musiikki on hyvänkuuloista ja kontrollit sopivat minulle ainakin hyvin. Eli ihan hyvältä peliltä tämä Tales sarjan uusin tuotos tuntuu(olikohan tää uusin en oo varma:) ).

suosittelen:D
 
Todella mainio peli. Puolentoista vuoden odotus takana ja eikä ole pettänyt ollenkaan. Ehdottomasti paras Cube peli tällä hetkellä mielestäni. Olen pelaillut peliä 15h ja peli ei ole varmastikkaan lähellä puolta väliä edes vielä, joten pelattavaa on pelissä paljon. Eikä se ennakkoon kammoksuttu ääninäyttelykään ole niin kamalaa mitä olisi luullut. Ääninäyttely on ihan OK ja musiikit on todella hyviä. Tämä on sellainen peli Cubelle jota olen odottanut.
 
Pomot tossa pelissä on ollut välillä hankalia, en tiedä sitte olenko vaan niin huono pelaaja, mutta eräs vesipaikan pomo tuotti minulle ongelmia ja tappoi äijät aina, mut jätin sen paikan väliin ja jatkoin peliä eteenpäin ja palaan jossain vaiheessa takasin sinne niittaamaan sen:) . Tais ehkä olla siinä vaiheessa liika huonot tyypit. Mutta nyt on 12h peliä takana.
 
Oli minullakin just saman Water Sealin lopparin kanssa aluksi vähän onkelmia, mutta kyllä se siitä meni sitten kun leveleitä oli tarpeeksi.

Niin ja kyseisen pelin moninpelistäkin pitää sanoa jotain, kun sitäkin on tullut kokeiltua. Kyllähän se toimii tässä pelissä ihan hyvin, mutta tämä peli on luoneteeltaan sellainen että se toimii paremmin yksin pelinä. Minun mielestäni siis. Jos haluan pelata toiminta ropea kavereiden kanssa, niin pelaan mielummin FF CC:a :)
 
Locke_85 sanoi:
Oli minullakin just saman Water Sealin lopparin kanssa aluksi vähän onkelmia, mutta kyllä se siitä meni sitten kun leveleitä oli tarpeeksi.

Pääsitko sen Luurankopomon läpi joka tuli siellä Osan Trailissa vai mikä paikka olikaan, sitä en heti ekalla kerralla pääsyt kun ekaa kertaa menin sinne, mutta nyt pääsin aika helposti.
 
Odotus

Eilen tuli viesti videogamesplussasta että paketti on lähteny liikenteeseen. Nyt pitää vaan toivoa että kerkee perjantaiks mulle. Kuinka kauan muilla on kestäny pelin saapumiseen siitä ku paketti lähti liikenteeseen??
 
Meitsi sanoi:
Eilen tuli viesti videogamesplussasta että paketti on lähteny liikenteeseen. Nyt pitää vaan toivoa että kerkee perjantaiks mulle. Kuinka kauan muilla on kestäny pelin saapumiseen siitä ku paketti lähti liikenteeseen??

Itse tilasin pelin tuolta kyseisestä liikkeestä viikko sitten lauantaina ja maanantaina tuli ilmotus, että paketti on lähtenyt, mutta sain pelin vasta tämän viikon maanantaina postilaatikkooni.
 
Eilen tuli peli ja täytyy myös sanoa ,että tuntuu hiukan hankalemmalta kuin odotin.. noin 6 tuntia takana ja hyvältä tuntuu :)
 
jukeboxi86 sanoi:
Pääsitko sen Luurankopomon läpi joka tuli siellä Osan Trailissa vai mikä paikka olikaan, sitä en heti ekalla kerralla pääsyt kun ekaa kertaa menin sinne, mutta nyt pääsin aika helposti.


Itseasiassa en edes huomannut käydä siellä luolassa ekalla kerralla, mutta sitten kun myöhemmin muistin käydä siellä niin se meni aika helposti.
 
Locke_85 sanoi:
Itseasiassa en edes huomannut käydä siellä luolassa ekalla kerralla, mutta sitten kun myöhemmin muistin käydä siellä niin se meni aika helposti.

Kuinkakohan pitkä eka cd on, itse oon pelannu jo 21h. Onko kukaan Tales of Symphoniaa pelanneista päässyt vielä toiselle levylle.(ihan kiinnostuksesta vaa kysyn :) )

Todella loistava peli :D
 
jukeboxi86 sanoi:
Kuinkakohan pitkä eka cd on, itse oon pelannu jo 21h. Onko kukaan Tales of Symphoniaa pelanneista päässyt vielä toiselle levylle.(ihan kiinnostuksesta vaa kysyn :) )

Todella loistava peli :D


En tiedä, itse olen pelannut jo melkein 29h ja ekalla levyllä mennään. Taitaa se takakannessakin lupailtu 80h pitää kutinsa mitä epäilin aluksi, mutten kyllä enää :D

Hyvä vaan että on pitkä peli. Riittää pelattavaa pitkäksi aikaa vielä.
 
Tämä pitääkin heti Maanantaina tilata.

Itse ajattelin tilata dvdboxoffice.comista, katotaan kauan kestää tilauksen saapuminen. Jännittää jo valmiiksi. Hih. :p
 
Nyt ollaan toisella levyllä, eikä siihen tarvittu kuin reilu 39h :)

Aika tasan 80h tuntia siihen menee, jos kummatkin levyt ovat samanpituisia.
 
Locke_85 sanoi:
Nyt ollaan toisella levyllä, eikä siihen tarvittu kuin reilu 39h :)

Aika tasan 80h tuntia siihen menee, jos kummatkin levyt ovat samanpituisia.

Meikä on pelannu jo 41h, ja oon vasta ekalla levyllä, mutta 2h oon ainakii kehittänny äijiä. Neljää tyyppiä ketä käytän taisteluissa niin ne on suunnilleen 53lv.

Kuinka isot lv. sun tyypeillä on tai niillä keitä yleensä käytät taisteluissa.

ps. ootko muuten kuollu kertaakaan missään pomossa, että olisit joutunu alottamaan edellisesta save paikasta vai onko kaikki pomot menny helposti? :)
 
jukeboxi86 sanoi:
Meikä on pelannu jo 41h, ja oon vasta ekalla levyllä, mutta 2h oon ainakii kehittänny äijiä. Neljää tyyppiä ketä käytän taisteluissa niin ne on suunnilleen 53lv.

Kuinka isot lv. sun tyypeillä on tai niillä keitä yleensä käytät taisteluissa.

ps. ootko muuten kuollu kertaakaan missään pomossa, että olisit joutunu alottamaan edellisesta save paikasta vai onko kaikki pomot menny helposti? :)

Kaikkien on 52-54Lv. luokkaa. No ihan niissä ensimmäisissä fire sealin ja water sealin loppareissa kuolin, mutta sen jälkeen on mennyt aika helposti. Paitsi just edellisen lopparin kanssa meni aika tiukoille, mutta pääsin ekalla yrittämällä kuitenkin. Se oli se Fortcyus (en ole varma kirjotetaanko noin), mutta sen vihreä hiuksisen tyypin kanssa joka tapauksessa.
 
Jippii

Noniin tänään tuli peli postissa, mutta eipä tietenkään oo freeloader tullu vielä :( Konsolinetiltä oli ilmeisesti freeloaderit loppu, mut perjantaina on tullu uusia. Toivottavasti saa sen sit huomenna.
 
Vastaus: Tales of Symphonia

Minä juuri pääsin kakkoslevylle, ja hahmot on jotain 55-59. Pitäisi kai treenata vähän ja säätää EX-Skillsejä. Peliaikaa on kertynyt jotain 45h. Pitäisi kai myös vähän enemmän tutkia paikkoja nyt, kakkoslevyllä on kuulemma paljon sivutehtäviä! :)
 
Ylös Bottom