Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Dodi, päästiinhän sitä sisään. Vähä hidasta ja kömpelöä, mutta kyllä noi alueet tulee tutkittua. Tykkään grafiikoista, mukavan värikkäät ja pirteet.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Kyllä niissä kaikissa tavaroissa mitä katoin oli hinta 0.75 - 4.95 väliltä.
Näköjään ovat ihan noille perusräteillekin laittaneet hintaa. No, mutta ihan vahingossa tuolla ei kuitenkaan rahaa kulu ja ilmaisia erikoisreleitä saa esim. peleistä. Suunnitelmissa on kuulema palkita muistakin Home "saavutuksista" virtuaalitavaroilla.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Näköjään ovat ihan noille perusräteillekin laittaneet hintaa. No, mutta ihan vahingossa tuolla ei kuitenkaan rahaa kulu ja ilmaisia erikoisreleitä saa esim. peleistä. Suunnitelmissa on kuulema palkita muistakin Home "saavutuksista" virtuaalitavaroilla.

Lueskelin tuolta PS3:n "virallisilta" foorumeilta viestejä. Ja joku meinas että Trophyillä ansaitsis tätä Home valuuttaa(tietysti ei ole mitään virallista tietoa). Ja se kyllä kuulostaa aika hyvältä, kun en oikeen lämpene ajatukselle et pitää maksaa 0.95 virtuaali lampusta...:rolleyes:

Pitääpä huomenna/tänään tutustua lähemmin niihin arcadepeleihin. Jos vaikka niistä sais avattua jotain hyvyyksiä... :D
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

maatunnukset on yx jota kyl nickeihin kaipais mut eiköhön ne kenties tule tässä lähitulevaissudes. Vappu espalla meinikii. Sisältö ja gamelaunching nyt ratkaisevassa osassa.
Pelkkä turha chättäily ei oikein inspaa
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Joo ei pääse sisään, enpä kyllä yrittänyt kuin pari kertaa. .jsp erroria tännekkin tulee. Paskan möivät :D

Voi olla kohtuu kuormat servuilla ja betahan tämä vasta on joten enpä odottanutkaan mutkatonta starttia. On se iso harppaus tuhansista käyttäjistä siihen että potentiaalisesti sata tuhatta koittaa loggaa sisälle eka kertaa. Ois ollu kiva vaan käydä vilkaseen ennen nukkumaan menoa.

Jospa koittas huomena ku tilanne ehkä vähän rauhoittunut.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

jahas kolme tuntia vierähti paikkoja tutkiessa :D
eipä tuosta juuri muuta käteen jäänyt kuin muutama kiva pikkupeli mitä kavereiden kanssa voi pelata....
vuorovaikutus muiden käyttäjien kanssa on aika olematonta kun kaikki ketä tuli vastaan on jotain ranskalaisia tai englantilaisia jotka vaan spammaa turhaa paskaa...
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Ja joku meinas että Trophyillä ansaitsis tätä Home valuuttaa(tietysti ei ole mitään virallista tietoa).
Joillakin sivustoilla tuota on jo uutisoitu totena, petyn kyllä suuresti jos Home onkin silkkaa Habbo-meininkiä ja kukkaron keventämistä. Okei, säkkipojalle olen joitakin asuja sortunut hankkimaan, mutta joku roti pitää olla, tästä suuren luokan nukkekotimaailmasta en aio oikeita euroja pulittaa... opetelkoon hahmo mieluummin kurjuuden maksimoimista.

Sisäänkirjautumisruutuun jumittaa tältä iltaa, aamulla uusi yritys.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

melko toivotonta päästä sisään, heti alussa pääsin ja menin pölöjä käymään xmb:ssä säätämässä mikkiä niin ei ole takaisin ollu menemistä.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Siinähän se ilta vierähtikin, pidin Homen meiningistä enemmän kuin uskoinkaan.
Muutama hyvä shakkikaveri piti varsin lisätä kaverilistallekkin.

Shakkia pelatessa varjot muuten häiritsevät ärsyttävästi, toivottavasti SCE kuuntelee meitä shakkimattejakin, että päästään niistä eroon.

Rättejä, huonekaluja tahi muita maksullisia tilppeitä en aio ostaa, virtuaalinen kämppä maksaa aivan liikaa,
saman kun voi hankkia toisaalla ilmaiseksikin.

Nikki, koitetaan tuota "puhelu"-järjestelmää tuossa joku ilta, kun ei äijällä skulannu.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Joillakin sivustoilla tuota on jo uutisoitu totena, petyn kyllä suuresti jos Home onkin silkkaa Habbo-meininkiä ja kukkaron keventämistä. Okei, säkkipojalle olen joitakin asuja sortunut hankkimaan, mutta joku roti pitää olla, tästä suuren luokan nukkekotimaailmasta en aio oikeita euroja pulittaa... opetelkoon hahmo mieluummin kurjuuden maksimoimista.

Sisäänkirjautumisruutuun jumittaa tältä iltaa, aamulla uusi yritys.

Kai rahastuksen voi laittaa kustannusten piikkiin. Eli ei taida ilmasta servujen ynnä muiden pyörittäminen olla.

Mutta ite kuitenkin toivon että toi Trophyistä Home rahaa systeemi on totta. Kun ei sitä itellä tuu tonne storeen kannettua kolikoita.

Siinähän se ilta vierähtikin, pidin Homen meiningistä enemmän kuin uskoinkaan.
Muutama hyvä shakkikaveri piti varsin lisätä kaverilistallekkin.

Shakkia pelatessa varjot muuten häiritsevät ärsyttävästi, toivottavasti SCE kuuntelee meitä shakkimattejakin, että päästään niistä eroon.

Rättejä, huonekaluja tahi muita maksullisia tilppeitä en aio ostaa, virtuaalinen kämppä maksaa aivan liikaa,
saman kun voi hankkia toisaalla ilmaiseksikin.

Nikki, koitetaan tuota "puhelu"-järjestelmää tuossa joku ilta, kun ei äijällä skulannu.

Voisin Vinnie sut lisäillä huomenna(tai no, tänään) tonne frendilistaan. Jos vaikka törmätään Homessa... :D
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Siinähän se ilta vierähtikin, pidin Homen meiningistä enemmän kuin uskoinkaan.
Muutama hyvä shakkikaveri piti varsin lisätä kaverilistallekkin.

Shakkia pelatessa varjot muuten häiritsevät ärsyttävästi, toivottavasti SCE kuuntelee meitä shakkimattejakin, että päästään niistä eroon.

Rättejä, huonekaluja tahi muita maksullisia tilppeitä en aio ostaa, virtuaalinen kämppä maksaa aivan liikaa,
saman kun voi hankkia toisaalla ilmaiseksikin.

Nikki, koitetaan tuota "puhelu"-järjestelmää tuossa joku ilta, kun ei äijällä skulannu.

joo mä en tiä mikä tota jabraa vaivaa, jo cod4 aikoina tarvi se mennä xmb:n lisälaiteasetuksista käynnistään että skulas, nytten siitä kuulus kyllä sun ääni muttei ilmeisesti mua ollenkaan. huomenna on perjantain jo, eikö? ihan sekasin päivistä, eli nou houm, drinksua ja rokkenrollia.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Puhelu oli siinä mielessä hassu, että ilmeisesti silloinkin pitää painaa R2:ta, jotta kaveri kuulee oman puheen. Vastaavanlainen tsättitoiminto voitaisiin tuoda käyttöjärjestelmän yleiseksi ominaisuudeksi Xbox 360:n tapaan. Soon kiva tsättäillä kaverin kanssa, kun säätää vaikkapa jotain yksinpeliä.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Puhelu oli siinä mielessä hassu, että ilmeisesti silloinkin pitää painaa R2:ta, jotta kaveri kuulee oman puheen. Vastaavanlainen tsättitoiminto voitaisiin tuoda käyttöjärjestelmän yleiseksi ominaisuudeksi Xbox 360:n tapaan. Soon kiva tsättäillä kaverin kanssa, kun säätää vaikkapa jotain yksinpeliä.

vieläkin mulle heitetään erroria... ties monennenko kerran... notta soon sellai kysymys, notta, jos mä juoksen siellä käytäviä pitkin pitäen R2:sta pohjassa huutaen: I'm going crazy ja unohdan sen R2:n pohjaan, niin kuulenko silloin muiden puheen, eli onko R2 periaatteessa samalla mute, vai voiko tulla päällekkäistä puhetta? :o
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

vieläkin mulle heitetään erroria... ties monennenko kerran... notta soon sellai kysymys, notta, jos mä juoksen siellä käytäviä pitkin pitäen R2:sta pohjassa huutaen: I'm going crazy ja unohdan sen R2:n pohjaan, niin kuulenko silloin muiden puheen, eli onko R2 periaatteessa samalla mute, vai voiko tulla päällekkäistä puhetta? :o

Kyyllä taitaa mielestäni tulla päällekkäistä puhettakin. Ainakin olin kuulevinani, kun kaverin mikistä kaukui oma huutoni :rolleyes:
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Kyyllä taitaa mielestäni tulla päällekkäistä puhettakin. Ainakin olin kuulevinani, kun kaverin mikistä kaukui oma huutoni :rolleyes:

hyvä. eli ei tule sitten sellasta, että oman puheen jälkeen pitäisi sanoa: no ei mulla muuta, Kuitti, no nyt sä voit puhua :rolleyes::D
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

vieläkin mulle heitetään erroria... ties monennenko kerran... notta soon sellai kysymys, notta, jos mä juoksen siellä käytäviä pitkin pitäen R2:sta pohjassa huutaen: I'm going crazy ja unohdan sen R2:n pohjaan, niin kuulenko silloin muiden puheen, eli onko R2 periaatteessa samalla mute, vai voiko tulla päällekkäistä puhetta? :o

Olethan kuomaseni ottanut huomioon että Homessa on todennäköisesti pääsy estetty lahtelaisilta?:D Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta hommelilta tuo hometus. Harmi ettei ollu vielä silloin ilmestynyt kun kotosalla olin mutta jospa parin tunnin päästä pääsisi lataamaan ja ehkä jopa testaamaan :) See ya all in da hood!!
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Olethan kuomaseni ottanut huomioon että Homessa on todennäköisesti pääsy estetty lahtelaisilta?:D Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta hommelilta tuo hometus. Harmi ettei ollu vielä silloin ilmestynyt kun kotosalla olin mutta jospa parin tunnin päästä pääsisi lataamaan ja ehkä jopa testaamaan :) See ya all in da hood!!

sitä epäilinkin aluksi, mutta pari tuntia kun äksää jaksoin hakata, niin sisään pääsin... vaikea mitään sanoa vielä, paitti, ettei kellää oo mikkejä, ois kiva kuulla porukan reaktio, kun juoksen ja huudan: Im going grazy :D
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Tulipa tätäkin sitten pari tuntia testailtua ja hieman sekavat fiilikset hommasta jäi.
Shakin peluu oli ihan mukavaa, kun löytyi vieläpä tiukka vastus. Loppu aika tulikin sitten lähinnä juostua ympäriinsä ja naurettua partaan varsin luovaa kielenkäyttöä tyyliin: "**** u!" "GO **** UR DAD!!!!" jne.
Saapa nähdä mitä tulevaisuus tuo tuonnekin tullessaan, ainakaan sieltä ei vielä löytynyt yhtään mitään rahan arvoista.
 
Vastaus: Tänään kotona! (Homen ensitunnelmaketju)

Jes! Hyvältä tuo Home vaikuttaa. Eilen illalla heti kun se tuli niin jonkun puolisen tuntia testailin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom