Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näköjään ovat ihan noille perusräteillekin laittaneet hintaa. No, mutta ihan vahingossa tuolla ei kuitenkaan rahaa kulu ja ilmaisia erikoisreleitä saa esim. peleistä. Suunnitelmissa on kuulema palkita muistakin Home "saavutuksista" virtuaalitavaroilla.Kyllä niissä kaikissa tavaroissa mitä katoin oli hinta 0.75 - 4.95 väliltä.
Näköjään ovat ihan noille perusräteillekin laittaneet hintaa. No, mutta ihan vahingossa tuolla ei kuitenkaan rahaa kulu ja ilmaisia erikoisreleitä saa esim. peleistä. Suunnitelmissa on kuulema palkita muistakin Home "saavutuksista" virtuaalitavaroilla.
Joillakin sivustoilla tuota on jo uutisoitu totena, petyn kyllä suuresti jos Home onkin silkkaa Habbo-meininkiä ja kukkaron keventämistä. Okei, säkkipojalle olen joitakin asuja sortunut hankkimaan, mutta joku roti pitää olla, tästä suuren luokan nukkekotimaailmasta en aio oikeita euroja pulittaa... opetelkoon hahmo mieluummin kurjuuden maksimoimista.Ja joku meinas että Trophyillä ansaitsis tätä Home valuuttaa(tietysti ei ole mitään virallista tietoa).
Joillakin sivustoilla tuota on jo uutisoitu totena, petyn kyllä suuresti jos Home onkin silkkaa Habbo-meininkiä ja kukkaron keventämistä. Okei, säkkipojalle olen joitakin asuja sortunut hankkimaan, mutta joku roti pitää olla, tästä suuren luokan nukkekotimaailmasta en aio oikeita euroja pulittaa... opetelkoon hahmo mieluummin kurjuuden maksimoimista.
Sisäänkirjautumisruutuun jumittaa tältä iltaa, aamulla uusi yritys.
Siinähän se ilta vierähtikin, pidin Homen meiningistä enemmän kuin uskoinkaan.
Muutama hyvä shakkikaveri piti varsin lisätä kaverilistallekkin.
Shakkia pelatessa varjot muuten häiritsevät ärsyttävästi, toivottavasti SCE kuuntelee meitä shakkimattejakin, että päästään niistä eroon.
Rättejä, huonekaluja tahi muita maksullisia tilppeitä en aio ostaa, virtuaalinen kämppä maksaa aivan liikaa,
saman kun voi hankkia toisaalla ilmaiseksikin.
Nikki, koitetaan tuota "puhelu"-järjestelmää tuossa joku ilta, kun ei äijällä skulannu.
Siinähän se ilta vierähtikin, pidin Homen meiningistä enemmän kuin uskoinkaan.
Muutama hyvä shakkikaveri piti varsin lisätä kaverilistallekkin.
Shakkia pelatessa varjot muuten häiritsevät ärsyttävästi, toivottavasti SCE kuuntelee meitä shakkimattejakin, että päästään niistä eroon.
Rättejä, huonekaluja tahi muita maksullisia tilppeitä en aio ostaa, virtuaalinen kämppä maksaa aivan liikaa,
saman kun voi hankkia toisaalla ilmaiseksikin.
Nikki, koitetaan tuota "puhelu"-järjestelmää tuossa joku ilta, kun ei äijällä skulannu.
Puhelu oli siinä mielessä hassu, että ilmeisesti silloinkin pitää painaa R2:ta, jotta kaveri kuulee oman puheen. Vastaavanlainen tsättitoiminto voitaisiin tuoda käyttöjärjestelmän yleiseksi ominaisuudeksi Xbox 360:n tapaan. Soon kiva tsättäillä kaverin kanssa, kun säätää vaikkapa jotain yksinpeliä.
vieläkin mulle heitetään erroria... ties monennenko kerran... notta soon sellai kysymys, notta, jos mä juoksen siellä käytäviä pitkin pitäen R2:sta pohjassa huutaen: I'm going crazy ja unohdan sen R2:n pohjaan, niin kuulenko silloin muiden puheen, eli onko R2 periaatteessa samalla mute, vai voiko tulla päällekkäistä puhetta?
Kyyllä taitaa mielestäni tulla päällekkäistä puhettakin. Ainakin olin kuulevinani, kun kaverin mikistä kaukui oma huutoni
vieläkin mulle heitetään erroria... ties monennenko kerran... notta soon sellai kysymys, notta, jos mä juoksen siellä käytäviä pitkin pitäen R2:sta pohjassa huutaen: I'm going crazy ja unohdan sen R2:n pohjaan, niin kuulenko silloin muiden puheen, eli onko R2 periaatteessa samalla mute, vai voiko tulla päällekkäistä puhetta?
Olethan kuomaseni ottanut huomioon että Homessa on todennäköisesti pääsy estetty lahtelaisilta? Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta hommelilta tuo hometus. Harmi ettei ollu vielä silloin ilmestynyt kun kotosalla olin mutta jospa parin tunnin päästä pääsisi lataamaan ja ehkä jopa testaamaan See ya all in da hood!!