KOSSUNALLE
Active Member
Vastaus: Tapaus tatuoinnit
1.olkapää on useilla semmonen.
2.tatuoinnit voi myös merkata omasta ajasta. eli jos sinulla on käynyt jotain suurta ja josta opit, oli se sitten hyvä tai pahaa. useammat tekevät niistä
3.itsellä on tribaaleilla tehty karhun kämmen, oli aika köyhä vedos ennen kuin tatuoija antoi oman silauksen.tribaaleilla kun voi tehä kissoista aasiin. itse valitsin triaalin koska ensimmäinen tatuointi jonka näin ja joka jäi mieleen oli tribaali, se on ehkä "ysäriä" mutta loppujen lopuksi otat sen omaan nahkaan joten.
itseäni sanottiin nuorempana nalleksi ja siitä ajatus kähti myös kuvaan.
Meikäkin on jo pidemmän aikaa ainakin ajatuksen tasolla kypsytellyt ideaa laitattaa mustetta ihoon. On vaan niin vaikeaa päättää, mitä ja minne. Tiettyjen reunaehtojen on kuitenkin täytyttävä:
1. Peitettävyys. Näkyvä tatuointi esim. kaulassa saattaa hankaloittaa vaikkapa työnsaantia joskus tulevaisuudessa.
2. Ajattomuus. Kaikki nykyhetken asiat (naisen nimi, suosikkibändi/-pelisarja) eivät välttämättä ole elämässä mukana/kovia juttuja enää 10 vuoden kuluttua.
3. Uniikkius. Valmiit kuvat tatuointistudion vihosta voi heittää roskiin. Tulee mieleen tämä nolkytluvun tribaali-villitys: väki lähes jonottaa tatskaliikkeisiin, osoittaa sormella vihkoa "mulle toi" ja piikille. Olihan se silloin coolia ja badassia, koska trendi, mutta mites tänä päivänä? Niin. Itselläni ainakin meinaa laatta lentää, kun näen noita.
Jotain omaan lapseen liittyvää sen on siis lähes varmasti oltava. Todennäköisesti vuoden sisällä tarjoan yhden neljästä raajastani neulamestarille, joka saa ikuistaa nahalle jotain pientä ja hillittyä.
1.olkapää on useilla semmonen.
2.tatuoinnit voi myös merkata omasta ajasta. eli jos sinulla on käynyt jotain suurta ja josta opit, oli se sitten hyvä tai pahaa. useammat tekevät niistä
3.itsellä on tribaaleilla tehty karhun kämmen, oli aika köyhä vedos ennen kuin tatuoija antoi oman silauksen.tribaaleilla kun voi tehä kissoista aasiin. itse valitsin triaalin koska ensimmäinen tatuointi jonka näin ja joka jäi mieleen oli tribaali, se on ehkä "ysäriä" mutta loppujen lopuksi otat sen omaan nahkaan joten.
itseäni sanottiin nuorempana nalleksi ja siitä ajatus kähti myös kuvaan.