Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tapaus TBt

Hamsteri

New Member
Sanoin kyseiselle klaanille että haastakaas meidät consolegamingis, noh kaverit laittoivat haasteen pari päivää ennen matsia. Sanoimme että emme ole varmoja pystytäänkö pelaamaan muta ei silti hylätty haastetta.

Noh, Me hyväksymme haasteen noin 15 minuuttia ennen matsia, kun huomasimme, että voimmekin pelata, koska meillä oli onlinessa tarpeeksi pelaajia. Ilmoitetamme heidän liidulle,että pelataampas nyt se klaanimatsi, satiinkin porukkaa. Heidän liidu alkaa valittamaan että hyväksyttiin haaste liian myöhään ja että emme voi pelata kun pelaajamme menevät töihin aamulla.
Sanoimme, että jos ette pysty pelaamaan noin myöhään matsia niin älkää haastako tai poistakaa haaste. Sen jälkee heidän liidu alkoi chatissä v*ttuilemaan. Ensin haukutaan kakaroiksi mulkuksi ja homoksi ja parin minuutin päästä tulee viesti: "opa95 haluatko tulla meille?". Sen jälkeen hidän liidunsa lähtee nukkumaan.

Seuraavana päivänä sovimme heidän jäsenen kanssa että pelattaisiin ottelu tänään, kun heillä ei ollut matsin oikeana päivänä tarpeeksi pelaajia. Tänään menin heidän partyyn ja sanoin ystävällisesti: "Pelataanko se matsi nyt?". Alkaa vittuilu: "Haista saatanan ipana paska, älä tule tänne valittamaan mulkku" jne.


Viimeinen niitti jutulle oli se että heidän jäsenellä Makke87 lukee PSN kommentissa: "opa95 is gay" . Alkaa tulemaan myös viestejä "haista paska" jne. Noh, minä sanon että reportakaas nyt siellä se häviö kun ette pelaamaan tule: "haista vitu saatanan ipana" jne. Sanotaan partyssä taas.




EDIT: Nyt jokaisella TBt jäsenellä lukee PSN kommentissa "opa95 is gay" Tarkoitan kaikilla niitä jotka ovat minun ystävälistallani

Otin viesteistä ja Makke87:kan kommentista kuvat. Miten voin laittaa ne näkyviin tänne?

Kannattaa siis kaksi kertaa miettiä ennenkö pelaa heitä vastaan klaanimatsin.

TBt:hän on uusi klaani. Valitettavasti eivät ol kaikki suomiklaanit rehellisiä :(

kuva 1:http://img151.imageshack.us/my.php?image=kuva025jy9.jpg
Kuva 2: http://img376.imageshack.us/my.php?image=kuva020kb4.jpg
Kuva 3:http://img376.imageshack.us/my.php?image=kuva020kb4.jpg
Kuva 4:http://img376.imageshack.us/my.php?image=kuva030ln0.jpg
Kuva 5 : http://img376.imageshack.us/my.php?image=kuva022yu1.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tapaus TBt

Meidän matsi TBt:n kanssa meni paremmin kuin hyvin joten luulen että on tapauskohtainen juttu. Luulen että teidän asenteessa on myös parantamisen varaa, mutta tottahan se on että toi on no-show.
 
Vastaus: Tapaus TBt

Meidän matsi TBt:n kanssa meni paremmin kuin hyvin joten luulen että on tapauskohtainen juttu. Luulen että teidän asenteessa on myös parantamisen varaa, mutta tottahan se on että toi on no-show.

Joo siis en mä tarkottanut et ne kokoajan tällästä tekis mut aika lapsellista!
 
Vastaus: Tapaus TBt

Laitanko tuonne noi kaksi kuvaa missä lukee: opa95 is gay?

Ja voiko tuohon sähköpostiosoitteeseen kirjoittaa suomeksi?
 
Vastaus: Tapaus TBt

Lisäks TBt väitti että ollaa hyväksytty haaste liian myöhään no logistahan sen näkee

odee Accept Challenge (Challenge ID : 117707) Wed, 06/08/2008 - 22:28

117707 Teboilin tytöt (6802) Team Chaos (6136) Sun 03/08/2008 - 19:10:06 Accepted!
 
Vastaus: Tapaus TBt

Mitä säännöt sanoo siitä että kuinka kauan ennen sitä matsia haste pitää hyväksyy?
Luulis ainaki et kuhan se on hyväksytty ennen ku sen pitäis alkaa. Mutta miksei tytöt sitten poistanu sitä haastetta?
 
Vastaus: Tapaus TBt

Noh, Me hyväksymme haasteen noin 15 minuuttia ennen matsia, kun huomasimme, että voimmekin pelata, koska meillä oli onlinessa tarpeeksi pelaajia. ]
Mitä säännöt sanoo siitä että kuinka kauan ennen sitä matsia haste pitää hyväksyy?
Luulis ainaki et kuhan se on hyväksytty ennen ku sen pitäis alkaa. Mutta miksei tytöt sitten poistanu sitä haastetta?
Tähän varmaan kannattaisi tehdä sääntöihin lisäpykälä myöhäisimmästä hyväksymisajasta ennen ottelua (ellei sellaista jo ole). Taitaa olla toinen klaanipuolen tapaus, jossa matsi on hyväksytty viime tipassa ja vastapuoli ei enää olekaan halukas tai ei vain enää pysty reagoimaan nippanappa-ajassa tapahtuneeseen matsihyväksyntään.

Jos matsin voisi hyväksyä viimeistään vaikkapa tuntia tai suositellummin kahta tuntia ennen ottelun alkua, niin näiltä ongelmatilanteilta vältyttäisiin paremmin.

PS. Hamsterille suosittelen, että laitat vastustajakaverisi pois ystävälistoilta ja yhteyssulkuun, jos tuollaisia viestejä sulle lähettelevät. Häiriköintiä ja ikävää kieltä ei tarvitse sietää.
 
Vastaus: Tapaus TBt

Sen enempää ketään syyllistämättä, olisi hyvä kuulla myös toisen osapuolen näkemys tapahtumista ennen yleistä tuomitsemista. Opakaan ei tunnetusti käyttäydy aina niin asiallisesti, kuin sopisi toivoa. Viestit julkisiksi molemmin puolin, ja päätelmät sitten. Toki tuollainen haistattelu on jo sellainen asia, mistä soisi PSN -bannit napsahtavan.

Eipä mulla muuta.
 
Vastaus: Tapaus TBt

Sen enempää ketään syyllistämättä, olisi hyvä kuulla myös toisen osapuolen näkemys tapahtumista ennen yleistä tuomitsemista. Opakaan ei tunnetusti käyttäydy aina niin asiallisesti, kuin sopisi toivoa. Viestit julkisiksi molemmin puolin, ja päätelmät sitten. Toki tuollainen haistattelu on jo sellainen asia, mistä soisi PSN -bannit napsahtavan.

Eipä mulla muuta.

tuolla se CGssä lukee Suomi-alueella :rolleyes:
koittakaahan nyt pelailla ihan normaalisti, tällaset on aivan turhia suomi-klaanien kesken
 
Vastaus: Tapaus TBt

Lukekaa nyt ihmeessä niitä sääntöjä ja käyttäkää niitä reffejä kuin ne nyt on siellä ihan sen takia että nämä tapaukset eivät menisi näin pitkälle.
 
Vastaus: Tapaus TBt

Ja wallu: en todellakaan tässä tilanteessa laittanut heillä mitään "haista paska" jne. viestejä.
Pystyin hillitsemään itseni vaikka mieli kyllä teki laittaa et: "haistakoon v*ttu koko TBt"
 
Ylös Bottom