Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

Vastaus: Täydelliset naiset (Desperate Housewives)

FolioMies sanoi:
Pitää ottaa vähän sanoja takaisin ja julistaa sarja yhdeksi tämän hetkisistä suosikeistani :) Sopranosien poissaolo telkkarista saattaa hyvinkin aiheuttaa tällaisia oireita. Joka tapauksessa ehkä pari jaksoa on jäänyt välistä, mutta muuten olen hyvin tiiviisti seuraillut.

Katsoitteko eilen?
Gabrielle poltti lopussa Carlosin passin papereiden sijaan, jotta
1) Carlosia ei voitaisi vapauttaa takuita vastaan?
vai
2) hän ei voisi karata maasta, kuten yhtiökumppaninsa Tanaka?
'
Veikkaisin tuota kakkos vaihtoehtoa. Tuossa varmaan oli pointtina näyttää, että Gabrielilla on vielä jonkun verran edes omatuntoa/rehellisyyttä.

Katsoiko kukaan tämän päivän jaksoa? Kuka se oli se hyyppä, joka jutteli lopussa sen pahiksen kanssa? Sitä vaan kuvattiin sillain, että se olisi pitänyt muistaa, tai se on jossain aiemmin vilahtanut?

olge sanoi:
Katsoiko kukaan tämän päivän jaksoa? Kuka se oli se hyyppä, joka jutteli lopussa sen pahiksen kanssa? Sitä vaan kuvattiin sillain, että se olisi pitänyt muistaa, tai se on jossain aiemmin vilahtanut?

Jeps, sama mies joka katsoi lasin läpi Susanin poliisikuulustelua...

Ei hemmetti näitä muistelujaksoja. Ärsyttävää pitkittämistä vaan.

olge sanoi:
Ei hemmetti näitä muistelujaksoja. Ärsyttävää pitkittämistä vaan.
Kaksi viimeistä jaksoa olen ainostaan nähnyt aikaisemmin, hyvään paikkaan tuli itselle tuo.

fDiamond sanoi:
Kaksi viimeistä jaksoa olen ainostaan nähnyt aikaisemmin, hyvään paikkaan tuli itselle tuo.
Sama juttu. Jäänyt alun jälkeen katsomatta, niin tulipa hyvään paikkaan tuo kooste. Ehkä tämän jälkeen jaksaa taas seurata aktiivisemmin.

Jos olisin sarjaa seurannut, niin eilinen jakso olisi repinyt hermoja. Yleensä en pidä koosteista jos seuraan aktiivisesti hyvää sarjaa. Mutta nyt voisi jopa tosiaan suunnitella alkavansa seuraamaan sarjaa.

Tapahtumia näemmä on ollut vaikka millä mitalla :)

Jätin suosiolla katsomatta eilisen, koska se onneksi ilmoitettiin ennakkoon kertausjaksoksi.

Jos sarjasta jälkeenpäin kiinnostuneilta nyt eilinenkin sattui jäämään väliin, niin ABC-kanavan Desperate Housewives -saitti tarjoaa englanninkielentaitoisille tekstimuotoisia recappeja menneistä jaksoista. Viimeinen näytetty jakso taisi olla 119 (ensimmäisen kauden 19. jakso, tuolla ei ole merkitty sitä Nelosen eilistä kertausjaksoa erikseen).

Maaliskuun 24. päivä julkaistavien R2 PAL DVD -boxien, joissa on suomitekstitkin, hinnat näyttäisivät olevan kaikki siinä viiden kybän hujakoilla. Näin ainakin Videodivarissa , Free Record Shopissa ja Filmifriikissä. DiscShop.fi (ennen kuullutkaan tämmöisestä) myy hintaan 44,95 .
vertaa.fi näyttää UK- ja jenkkisettiä saatavan johonkin kolmeen kymppiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vähän menettänyt hohtoaan loppua kohti, mutta täytyy myöntää, että odotan innolla lopetusjaksoa. Hyvä sarjahan tuo tietenkin silti on.

Välkyykkö tuo Nelonen muillakin, vai vain minulla? Tulipa hyvä ajoitus...

E: Ainakaan muut kanavat ei välky.

olge sanoi:
Välkyykkö tuo Nelonen muillakin, vai vain minulla? Tulipa hyvä ajoitus...

E: Ainakaan muut kanavat ei välky.
Tuo jatkui oli jo ennen TN:nää esim Cris Rockin sarjassa välkkyi jo

Khyllä täällä Ruovedellä näkyi aivan nätisti nelonen.

Ylös Bottom