Omenanraato
Well-Known Member
Vastaus: Tearaway [Hype]
Oikein harmitti digiexpoilla kun kukaan ei ollut tätä näyttämässä. Meni kaikilta ihan ohi. Oli todella hieno fiilis laittaa sormea kosketuslevylle laitteen taakse ja sen jälkeen sormi tuli ruudulle sen rumpukalvon tms. läpi. Muutoinkin tosiaan kameran ja kontrollien käyttö olin jotain sellaista, etten Vitalla ole vielä ennen törmännyt.
DigiExpolla kokeiltuna vakuutti todella sympaattiselta ja piristävältä peliltä, missä on käytetty sopivasti Vitan tarjoamia kontrolliratkaisuja. Askartelupaskartelu oli mukavaa, pääsi näkemään oman kädenjäljen hahmojen koristelussa. Ilmeisesti peli jakaa ihan oikeita askarteluohjeita eli tässä voisi itse yrittää väkertää paperista jonkinlaisia hahmoja.
Kiva nähdä, että pelimediatkin näyttävät arvostavan Tearaway:tä. Enää täytyy toivoa, että Vitan omistajat löytävät pelin ja ehkäpä tästä tulee Vitan "systemseller".
Oikein harmitti digiexpoilla kun kukaan ei ollut tätä näyttämässä. Meni kaikilta ihan ohi. Oli todella hieno fiilis laittaa sormea kosketuslevylle laitteen taakse ja sen jälkeen sormi tuli ruudulle sen rumpukalvon tms. läpi. Muutoinkin tosiaan kameran ja kontrollien käyttö olin jotain sellaista, etten Vitalla ole vielä ennen törmännyt.