Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tehdäänpäs (ikä)testi!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lancer
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tardini
26v. Aikuinen? Toivottavasti ei koskaan.
Pelatkoon vain aikuiset PS2:lla ja kuunnelkoot Katri Helenaa. Minä pelaan Cubella ja kuuntelen Slayeriä :)
Slayer rules :D
T:23v petteri
 
Nyt pitää tulla pilaamaan koko ketju...
13 vuotta

Ja se on kyllä totta että Nintendon lapselliseksi haukkujat ovat lähes poikkeuksetta itse ala-asteella. Kyllä meidänkin koulussa pari neljäsluokkalaista Pleikkarifania ihan pokkana tulee iniseen ku kaikki Nintendon jutut on "sellasta vauvapaskaa joissa ei oo ees verta". Se on kyllä totta että NESsin ja SNESsin aikoihin leijonanosa Nintendopelaajista oli lapsia, mutta suurin osa on jo iiiiisoja nyt.
 
Mä en rehellisesti sanottuna tajua miks kaikki sanoo et "3kk vaille 14" tai "6kk vaille 17"
Itsekin olen juuri puol vuotta vaille 17, mutta sanon kuitenkin jos kysytään, että olen 16. Ei kait siinä ole mitään hävettävää? Omassa iässä siis...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Mä en rehellisesti sanottuna tajua miks kaikki sanoo et "3kk vaille 14" tai "6kk vaille 17"

No jos sanoisin, että olen 16 vuotta, niin kaikki saisivat käsityksen, että olen syntynyt -86. Mutta toisaaltahan voisinkin ilmoittaa iäkseni sen 17 vuotta, jonka täytän tämän vuoden aikana. Maailma on hulluutta täynnä.

EDIT: Kirjoitusajasta johtuva aivon toimintahäiriö. 84 -> 86
 
Ylös Bottom