Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tehdäänpäs (ikä)testi!

Lancer

New Member
Tehdäänpäs testi!

Eli: koska jotkut taulapäät väittävät GCtä lasten koneeksi jne ,
niin tsekataanpas vähän että minkä ikäisiä porukat todellisuudessa on.
Itse uskon että , (vaikkei sillä tietty mitään suurempaa merkitystä ole,pelithän ratkaisevat, ja niin kauan kun saan pelata hyviä, innovatiivisiä pelejä, niin ei väliä vaikka pelaisin Anttilan Junttimaster-konsolilla. Tällä hetkellä , ja kaikkina hetkinä ennen tätä , olen päätynyt Nintendon koneisiin.) olemme tosiaan keskimäärin vanhempia kuin mitä yleinen väite sanoo.

Eli asiaan :)

Kuinka vanha sinä olet?

Lancer1117:16 v.

( joku voi laskea sitten keskiarvon ja nähdään minkä ikäisiä me olemme keskimäärin)
 
Ei se mitään, kyllä sä kuitenkin oot jo yli Action Man-iän. Varmaan.
:)
Eli tähän mennessä:

Lancer1117:16 v
Chrono:15 v
ali88: 14 v

Eli , vaivaisilla matikantaidoillani ynnään keskiarvoksi ....

15 v. tällä hetkellä.

Lisää, lisää, lisää :)

Esim. Esa, mites sä?
 
25v...korotettiin juuri keskiarvoa! ;)

Ja Nintendon Cube tulee Xboxin jälkeen talouteen...Ps2 löytyy jo ennestään.
 
Noniin.. keskiarvo siis nyt 16,8 vuotta. Turha topikkihan tämä on, ei mun ainakaan mitään tarvitse todistella :) Mut ihan hauska laskea näin kun sekin puuha jäi koulussa vähän vähemmälle :rolleyes:

EDIT: Corcan viesti huomioonottaen keskiarvo nousi juuri, nyt mennään jo 18,2 vuodessa :cool:
 
26v. Aikuinen? Toivottavasti ei koskaan.
Pelatkoon vain aikuiset PS2:lla ja kuunnelkoot Katri Helenaa. Minä pelaan Cubella ja kuuntelen Slayeriä :)
 
Itse väännän 17 ikävuodessa
Yhdyn täysin Tardiniin tosin kuunnellaan täällä Panteraa ja Emperoria :D
 
14 vuotta.
Lieventääkseni keskustelufoorumin kanssajäsenten ennakkoluuloja, voin suositella teille, että älkää heti olettako t3iN1Xx q3310XxZ -henkilöksi, joka kirjoittelee asiattomia, herjaavia ja kirjoitusvirhetäytteisiä viestejä foorumille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
17 vuotta.

Ja jos laskin oikein, keskiarvo on nyt 19.8. Lasten konsoli, totta tosiaan.
Täytyy kuitenkin muistaa, että ne 7v nintendofanit ei varmaan tuu tänne postaamaan ikäänsä ;)

Terv. Pepto 20v
 
Ylös Bottom