Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
...tämä nyt on jo todella kaukaa haettua :)


Suomen parhaimmisto lienee aika laaja käsite. Veikkaan että HC-tekkenistejä suomesta löytyy tuskin edes sataa, ja silti veikkaisin että voisin hyvinkin pärjätä kovemmillekkin konkareille.

Mutta sehän ei selviä kuin kokeilemalla, joten ehkä pitäisi ruveta miettimään ihan urakalla sitä mahdollista TTT-mättöä.
 
tosta T4 PS2 versiosta voisin sanoa et se on lähes identtinen arkadeen.
Kaveri sai pelin pari viikkoo sit, mut nyt tuli testattu. En mitenkään kommentoi, ettei tuu sotaa tekkenistien kaa:)
Mut sen voin sanoa et "Force mode" on aika typerä...

Yoshi ja muut wannabe tekkenistit...ootteko ajatelleet tulla Hesaan "joskus"? muutama kaverini vois matsaa teidän kaa....:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi
Yoshi ja muut wannabe tekkenistit...ootteko ajatelleet tulla Hesaan "joskus"? muutama kaverini vois matsaa teidän kaa....:)

Aika pirun rohkea veto sanoa esim. minua wannabe-tekkenistiksi. Minua ei kiinnosta paskan vertaa, kuinka hyviä kavereita sinulla on, sinulla ei todellakaan ole varaa sanoa minua wannabe-tekkenistiksi, ellet ole suomen parhaimmistoa.
 
Heh heh.. Alkaa jo tulla vähän kipinää.. Älkää sitten kokeilko niitä Tekkenin liikkeitä tosielämässä, vaikka kaikki saattekin multa kyytiä siinä turnauksessa.. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Älkää sitten kokeilko niitä Tekkenin liikkeitä tosielämässä, vaikka kaikki saattekin multa kyytiä siinä turnauksessa.. :)

Hmm... olen itse ainakin kokeillut aika isoa osaa esim. Hwoarangin liikkeistä, kun on tuota TKD:takin tullut harrastettua.

Sulta voisinkin ottaa kyytiä tekkenissä, mutta eniten pistää ärsyttämään kaverit, jotka perustelee sinut huonoksi pelaajaksi sillä perusteella, että hänen tuttavansa ovat hyviä ko. pelissä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu

Sulta voisinkin ottaa kyytiä tekkenissä, mutta eniten pistää ärsyttämään kaverit, jotka perustelee sinut huonoksi pelaajaksi sillä perusteella, että hänen tuttavansa ovat hyviä ko. pelissä.
100% AGREE!

Ja muuten, kyllähän noita Tekkenin peliliikkeitä VOI kokeilla luonnossa, mutta kaikki eivät todellakaan ole kovin järkeviä/tehokkaita/turvallisia/tms. Ainakin itselläni on todella vaikeuksia viikonloppuiltaisin, kun yritän suorittaa Krav Maga taidoillani juggleja narikkajonossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

100% AGREE!

Ja muuten, kyllähän noita Tekkenin peliliikkeitä VOI kokeilla luonnossa, mutta kaikki eivät todellakaan ole kovin järkeviä/tehokkaita/turvallisia/tms. Ainakin itselläni on todella vaikeuksia viikonloppuiltaisin, kun yritän suorittaa Krav Maga taidoillani juggleja narikkajonossa.

Pöh, se millään kämäsellä krav magalla onnaa, pitää olla mishima style karate ja tehdä ensin upperkutti ja sitten kun se 100 kilonen skini leijuu ilmassa niin siitä sitten jatkaa pari sekuntia..:p

(jaa mitenniin muka todellisuuden ja kuvitelman raja on hämärtynyt? tuun ja morffaudun piruksi ja ammun laaserilla silmään sitä joka moista väittää...:D )
 
Pitänee vielä mainostaa, että IRCNetin puolella IRCissä olisi nyt kanava nimeltään #Tekken kaikille asiaan vihkiytyneille. Että tervetuloa sinne. Itse olen siellä nimellä Yoshi^.
 
Toivotaan nyt että Namco jaksaisi kääntää meille tänne eurooppaan yhtä nopeatempoisen tekeleen kuin Jap/USA versio,
vaikka ei se kuitenkaan se "hitaus" oo mua haitannu ainakaan T1, T2, T3 ja TTT:tä pelatessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Toivotaan nyt että Namco jaksaisi kääntää meille tänne eurooppaan yhtä nopeatempoisen tekeleen kuin Jap/USA versio,
vaikka ei se kuitenkaan se "hitaus" oo mua haitannu ainakaan T1, T2, T3 ja TTT:tä pelatessa.


PAL-versioon on tulossa mahdollisuus valita 50hz:n ja 60hz:n välillä, joten jos tellusi tukee 60hz tilaa, niin pyörii peli yhtä nopeasti kuin japseissakin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu



PAL-versioon on tulossa mahdollisuus valita 50hz:n ja 60hz:n välillä, joten jos tellusi tukee 60hz tilaa, niin pyörii peli yhtä nopeasti kuin japseissakin.

Ai kun te ihmiset täällä ootte nii ihanii! Maailma on ihana! Meitsi menee haistelee kukkasii ja syömään sienii...
 
Tänään kun pelasin sitä niin ei voi muuta sanoa kun, että paras tappelu peli IKINÄ mitä olen pelannut. Voittaa kaikki muut aivan ylivoimaisesti. Tekken Forcessakin tulee hiki mätkiessä niitä äijiä kumoon.

Kaikinpuolin mainio ja loistava peli.

(Japani konsoliversio.)
 
jaahas, enpä menisi sanomaan et T4 on paras mäiskintäpeli:p
Sen voin sanoa et T4 on erittäin humoristisia loppudemoja: Lein ja Lawin loppudemot ovat yks hauskimpia mitä demoja mitä oon nähny^^

"Fleez:D"
 
Kas kun en oo tällaseen foorumiin ennen törmänny. Oon siis se Baek&Julia-tyyppi, joka tuli GW-kisassa tokaks. Joku saattaa jopa tunnistaa. Eipä se kisakaan niin tasokas ollut, ainakin viisi tuntemaani itseäni (silloin) parempaa pelaajaa jätti tulematta. Finaalista (ja joistakin muista matseista) ei voi sanoa muuta, kuin että vieläkin ihmettelin miten pystyin pelaamaan niin paskasti. Palkintoa eli niita Catin kenkiä en muuten vieläkään ole saanut vaikka aikoinaan sähköpostilla Tilttiä pommitinkin. Kuukauden välein tuli vaan vastaus että "sori sori, hoidetaan homma".

Tekken4:sta (jap/ntsc) on tullu kolmisen kuukautta pelattua ja kyllä se ainakin toistaiseksi on maistunu, vaikka monesti haukutaankin Tagia huonommaksi. En yhtään ihmettele jos Euroopan julkaisu menee joulun tienoille, kun USAnkaan julkaisupäivä ei taida olla tiedossa. Kumma juttu, että monen mielestä se oma tuttu on Suomen paras Tekkenissä :D . Vaan enpä tee minäkään poikkeusta: Oman porukan paras on aivan helvetin hyvä ja käynyt joskus aikoinaan pelaamassa Euroopan parhaita pelaajia vastaan ja pärjännyt jopa. Toinen kaveri ei ole niin loistava, mutta on yksi Zaibatsun T4-komboeditoreista (mikä tietysti tekee musta tosi kovan jätkän :)).

Jos joku Tekken-mätöistä kiinnostunut sattuu Helsinkiin jonain kauniina viikonloppuna niin tervetuloa joukkoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Kas kun en oo tällaseen foorumiin ennen törmänny. Oon siis se Baek&Julia-tyyppi, joka tuli GW-kisassa tokaks. Joku saattaa jopa tunnistaa. Eipä se kisakaan niin tasokas ollut, ainakin viisi tuntemaani itseäni (silloin) parempaa pelaajaa jätti tulematta. Finaalista (ja joistakin muista matseista) ei voi sanoa muuta, kuin että vieläkin ihmettelin miten pystyin pelaamaan niin paskasti. Palkintoa eli niita Catin kenkiä en muuten vieläkään ole saanut vaikka aikoinaan sähköpostilla Tilttiä pommitinkin. Kuukauden välein tuli vaan vastaus että "sori sori, hoidetaan homma".

Tekken4:sta (jap/ntsc) on tullu kolmisen kuukautta pelattua ja kyllä se ainakin toistaiseksi on maistunu, vaikka monesti haukutaankin Tagia huonommaksi. En yhtään ihmettele jos Euroopan julkaisu menee joulun tienoille, kun USAnkaan julkaisupäivä ei taida olla tiedossa. Kumma juttu, että monen mielestä se oma tuttu on Suomen paras Tekkenissä :D . Vaan enpä tee minäkään poikkeusta: Oman porukan paras on aivan helvetin hyvä ja käynyt joskus aikoinaan pelaamassa Euroopan parhaita pelaajia vastaan ja pärjännyt jopa. Toinen kaveri ei ole niin loistava, mutta on yksi Zaibatsun T4-komboeditoreista (mikä tietysti tekee musta tosi kovan jätkän :)).

Jos joku Tekken-mätöistä kiinnostunut sattuu Helsinkiin jonain kauniina viikonloppuna niin tervetuloa joukkoon.

Juho? hehe...
Kaikkijan tietää et T4/TTT kusee...sun kannattaisi siirtyy VF4:n leiriin kuten Jupsi ja Emil ovat:D

BTW Tilt kusee, haasta ne raastupaan! Ne eivät ole antaneet sun palkintojasi!

Sebu on kova pelaaja:p ei ainakaan kauntteris, lol

PS mul on sun tikkusi, se on aika risanen. napit aika tahmeet ja silloin tällöin tikku "tekee omia juttujaan"...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi


Juho? hehe...
Kaikkijan tietää et T4/TTT kusee...sun kannattaisi siirtyy VF4:n leiriin kuten Jupsi ja Emil ovat:D

BTW Tilt kusee, haasta ne raastupaan! Ne eivät ole antaneet sun palkintojasi!

Sebu on kova pelaaja:p ei ainakaan kauntteris, lol

PS mul on sun tikkusi, se on aika risanen. napit aika tahmeet ja silloin tällöin tikku "tekee omia juttujaan"...

Ehei Tekkenit kuse ja eihän Jupsi ja Emil ole kumpikaan Tekkeneistä luopunu, jaksavat vaan pelata nykyään molempia.

Joo onhan se Sebu kova (tai siis TTT:n aikoihin oli) vaikka Jupsi kyllä vie pisteet kotiin jos omien tuttujen paremmuudesta puhutaan. Ja eihän se Sebu enää edes pelaa...

Tiltti voi pitää rumat kenkänsä, mutta sä voisit kyllä pistää muutaman euro tiskiin siitä ASCII-tikusta. En ole muuten sitä ite rikkonut, vaan oli semmonen ihan ostettaessa.
 
Tervetuloa joukkoon Entomostracan. Olin tossa vähän aikaa lomailemassa, niin ei oo tullu kirjotettua tänne foorumiin. Joo mä sut ainakin muistan just sieltä skabasta. Taietiin pelatakkin aika monta kertaa vastakkain sitä tekken 4 arcade mättöö. Olin usein Marshall ja sä taisit olla Hwoarang. Olin se aika roteva tumma kaveri, jos muistat. Voitinkin sut muutaman kerran. oisin varmaa osallistunu kisaa, jos oisin kerenny, mutta ehkä tänä vuonna sitte. Joo en oikee tiedä tosta tekkenin seinistä, mutta antaahan ne ihan kivaa lisää siihen peliin. Kyllä itse aioin hankkia kyseisen pelin varmaa heti kun tulee myyntiin. Onneks telkku tukee 60 hz:n moodii. Kokeilin Anttilassa VF 4, joka oli 50 hz, nii tuntu ku ukot ois polkenu liimassa. Hyi helvetti. Toivottavasti pelaillaan taas joskus vastakkain. Oon ainakin parin viikon päästä tulossa hesassa käymää, ni pitää varmaa tekkeniä ainaki testata. :p
 
voi p oma telkkari ei tue 60hz vaikka onkin kohtuu uusi, voi kuitenkin olla että saan vielä ihan kunnon telkkarin.

Tekken 4:sta on tullut kokeiltua pelihalleissa, ja entinen Jin mestari kun olen voin sanoa, että en ole enää Jin mestari vaan pitää taas näköjään alottaa pohjalta...:(
 
Jiniä on muutettu aikasta rankasti, mutta yhtä ylivoimainen ja halpa paskiainen (ei millään pahalla) se vieläkin on. Melkein kaikki entiset hyvät (lue: ylihyvät) liikkeet on poistettu tai niitä on huononnettu ja tilalle on annettu vielä parempia liikkeitä. Vanhoista liikkeistä:
- EWGF on nykyään turha
- Hell Sweep on huomattavasti hitaampi
- 1,1,2 ei ole enää taattu
- ws+2 jättää edun vastutajalle (rangaistavissa)
- Demon Steel Pedal (b+4) on poistettu
- 10-stringit poistettu... voi ei :D

Mutta mitäpä onkaan tullut tilalle:
- Laser Scraperin (b,f+2,1,d+2) viimeisestä jugglettavasta lyönnistä saa tarkalla ajoituksella nopean unblockablen (huonolla ajoituksella hitaan paskan)
- koko Laser Scraper on taattu jos eka lyönti on vastaisku (eli CH)
- paras ja helpoin ilma-kombo on ärsyttävän tehokas (juggle-liike, 1, 1,2,3, d+4 - ~50 pojoa)
- ylä-keski-parry, eli hyökkäyksen sivuun työntö, antaa taatun 24 pisten rankaisun
- parempi 1+2-heitto: entinen f,f+1+2 poistettu, eri animaatiolla nykyään uf+1+2, jolloin nopeampi tehdä ja vaikempi paeta
- pelin ehkä parhaimmat peruslyönnit 2,1 (okei, Paulilla on ehkä parhaat)
- d+4 arghh, ja muutama muu ärsyttävä liike

Siinäpä ne tärkeimmät. Jinkku on aika kiistatta myös T4:n "paras hahmo". Laser Scraper just framen kun hallitsee niin Jinistä tulee erittäin tehokas pienellä vaivalla. Tuli vähän käytettyä "Tekken-slangia" mutta ei noi termit oikeen suomeksi väänny.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
tuollainenko on filosofia?

itse olen ainakin sitä mieltä, että kaikilla hahmoilla voi rulata jos vaan jaksaa treenata. Oppimiskynnyksessä on tietenkin eroja
 
Ylös Bottom