Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Das Lynx
Jotain hauskoja tech-setuppejakin voisin kaivata
Tarkoitit varmaan että jos menee huti? Silloinhan King jää maahan makaamaan, mutta blokatun db+4:n jälkeen King nousee melko hitaasti jaloilleen ja syö rankaisua. Zaibatsun frame datasta kävin tarkistamassa ja blokattuna db+4 on -21, eli vastustaja saa perille minkä tahansa liikkeen jonka toteutumisaika on vähemmän kuin 21 framea. Käytännössä siis minkä tahansa ws-liikkeen koska harvempi ws-liike tulee ulos tuota hitaammin. Varsinkin hyvillä reflekseillä varustettua Jiniä (ws+2, juggle) , Law'ta (ws+2, juggle) taikka Heihachia (n, df+1,2, juggle) vastaan tuo liike on aika itsemurhaa. Ja paino sanoilla hyvät refleksit, muutoin ei ole hätää.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Spoon
Sitten tykkään pistää tuota db+4 aika usein, siitähän pääsee kätevästi karkuun jos vastustaja blokkii.
Onhan noita jugglettavia liikkeitä enemmänkin: ws+1+2, CH f,f+2, CH FC,df+2, CH cd+1+2, CH uf+1+2. Kuten listasta näkyy, vaativat vaan aika monet counter hitin. Kingin combotkin toisaalta sen verran köyhiä että jugglettelu ei ole niin kannattavaa.Tuota Giant Swingiäkin on kiva joskus pistellä, mutta joskus tulee epäonnistutta sen tekemisessä.
Onkos Kingillä muita juggle liikkeitä kuin uf+4?
Tuo on vähän turhan riskialtis ja en yleensä sitten viitti käyttää tuota.
Juu varsinkin ss+3+4 tuntuu erän alussa snake dashiin yhdistettynä väistävän kaiken ja löytävän perille aika usein. Nimimerkillä kokemusta on.Edit: f+1+2 ja Sidestep+3+4 on myös joskus aika kivoja sopivasti käytettynä.