Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan

Kiitos palautteesta. Tuolla Rising Uppercutilla tarkoitat varmaan paremmin EWGF:nä (electric wind godfist) tunnettua liikettä ja hyvähän sitä on käyttää kun se noin liukkaasti Tordragonilta lähtee.
Juu, varmaan juuri tuota tarkoitin. Ja toki kannattaa käyttää jos tuntuu uppoovan, en minä sitä. Tarkastelinkin pätkiä lähinnä visuulisella silmällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ei kommenttia
Tarkastelinkin pätkiä lähinnä visuulisella silmällä.
...ja tälläpä samaisella syyllä enemmän vain ewgf:ää kehiin :) Ewgf on kaunis asia, tapahtui se miten useasti tahansa ja ties miten tulkinnanvaraisella menestyksellä.
 
Joo yritin löytää tota game acceleratoria noista verkkokaupoista mutta en kyllä vaan löytäny mistää enää. Jos joku tietää varmasti mistä tota löytää pisteppä linkkiä tähän boardiin. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tordragon
Ewgf on kaunis asia, tapahtui se miten useasti tahansa...
Siis hieno liikehän se on, mutta kyllä sen tiheä käyttö omaan silmään noissä pätkissä pisti. Edelleenkään kyse ei ole muusta kun ulkonäöstä. Hyöty ym. seikat ovat sitten asia erikseen.
 
Joululomien mätkintäpelihaasteet (rahaa pelissä):

Tekken 4:
Ukko vs Illu 10-3

Soul Calibur 2:
Ukko vs Illu 10-4

:eek: :eek:

Evo- ja TTT-haasteet olis ollu kiva ottaa, mutta se on sitten toinen juttu miten reilua se olis ollu... ;)
 
Ei otettu matseja talteen. Mun pelaamattomuus näkyi, mutta olis siellä pari katseenkestävää matsia ollutkin.

Ja Ukko on mun veli. Sama häiskä kenellä mun T4 on ollut koko syksyn. Ja näköjään on mun opit menny kohtuullisen hyvin perille...

- Sensei-illu
 
Miksei täällä tapella samalla tavalla pelaajien paremmuudesta kun jenkit tälläkin hetkellä tekee? Pitäis vissiin tehdä "Pelaajat järjestykseen" -ketju... :D

Anyway, ihan hyvin sai tauosta huolimatta taas T4-vaihteen päälle lomien aikana kun oli osaavaa vastusta tarjolla. Nykyään tuleekin pelattua melkein kaikilla muilla kun Ninalla...
 
Minun mielestäni Nina (kun hänestä puhetta tuli) on jotenkin huonontunut sitten Tekken 3:sen ja Tagin. En nyt muista tarkalleen mutta hänellä ei enää ole niitä paria hyvää potkusarjaa yhdistelmästä kolmio, neliö, x. Tekken 4:ssa hän vain potkaisee polvella iskujen jälkeen eikä jatka enempää. No pystyy siitä sentään sen heiton tekemään että ei se silti paljon huonompi homma ole.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Anyway, ihan hyvin sai tauosta huolimatta taas T4-vaihteen päälle lomien aikana kun oli osaavaa vastusta tarjolla.

Minulla taas ei ole ollut osaavaa vastusta tarjolla Lapinjärvellä. Viisi ihmistä T4:ää on pelannut, yhtä vaille kaikki kauheita mashereita, ja aika aloittelija sekin yksi on (voitti yhden erän viidestä matsista ja sitten lopetti). Ja se pelilevy ja ne koneet on kaiken lisäksi aika hajalla, joten se toimii sillon kun sitä huvittaa (ja tietty padit on mitä sattuu)...

Mites, pelattaisko joskus kunhan minä kotiudun sieltä? Pistän vaikka privaa sitten kun se tulee ajankohtaiseksi (kahden viikon päästä).
 
Tottahan toki. Mulla on tosin ihan sikana kiireitä sekä urheilun että koulun osalta - yli 15 tenttiä kevään aikana, vähän pääsi kasaantumaan syksyltä... :D Mutta eiköhän sitä jostain sen verran aikaa keksitä. Edit: Sen verran osaan sanoa ettei 1.-8.2. sovi sitten millään.

Täytyy treenata Pohjolan kuivinta Slayeriäkin ettei ihan murha tule X2:ssa...

Ukko - Saat sinäkin yrittää raahautua tänne silloin jos ei mitään menoja ole. Nii. Perkkale.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vagrant
Minun mielestäni Nina (kun hänestä puhetta tuli) on jotenkin huonontunut sitten Tekken 3:sen ja Tagin.

Kolmosessa Nina on loistohahmo. Tagissa - vaikka aliarvostettu onkin IMO - todella paljon huonompi. Nelosessa sen sijaan Nina nostetaan yleisesti toiseksi parhaaksi hahmoksi. Jin on ykkönen, sen jälkeen tulee Nina, Steve ja Lee. Mielipideasia vähän noiden kolmen järjestys, mutta top tierista on kyse joka tapauksessa.
 
Omat suosikkini Tekken 4:ssa ovat, ja joilla eniten tulee pelattua:

Paul
Jin
Kazuya
Bryan
Hwoarang
Nina
Steve
Heihachi
Yoshimtsu
Law

Noista silti ehdoton ykköshahmoni on aina ollut Paul, toisena tulee Jin ja kolmanneksi nousevat loput listani hahmot. Kaikilla tulee silti pelattua tasapuolisesti. Melkeinpä ainoa asia mitä en hallitse ovat Ninan ja Kingin heittosarjat, joita en osaa tehdä ollenkaan.

Turhimpana hahmona pidän Kumaa/Pandaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vagrant
Melkeinpä ainoa asia mitä en hallitse ovat Ninan ja Kingin heittosarjat, joita en osaa tehdä ollenkaan.
No hyvä, että on kaikki hallussa :p

Ja joo, eipä tuossa mitään. Ihan kivojahan nuo heittosarjat on ja nyyppäyleisössä saa aikaan jopa aaltoja. Mutta voin kyllä ihan varmuudella sanoa, että mistään et jää paitsi ja pärjääminen ei ihan tasan tarkkaan ole vaakalaudalla, jos ei noita heittosarjoja ole opetellut. Mutta mikäs, kyllähän niitä vilauttaa, muttei niillä pärjää.

Jos kuitenkin aiot opetella niin sanon suoraan vinkiksi sen, että kun homma luistaa selkärangasta niin ala opettelemaan hämäyskomentoja, eli näppäilet nappeja siihen tyyliin, ettei toinen näe/kuule mitä on tulossa (elieli, näppäilet ensin yhden vaihtoehdon jatkoheitoista, mutta virheellisesti ja heti perään toinen, tai mikälie, niistä jatkoheittovaihtoehdoista ja tällä kertaa oikein, tai koko roska toisin päin) koska tosiasiahan on, että hyvän yleistiedon heittosarjoista omaava pelaaja kyllä karkaa, kun kuulee mitä on tulossa. Padilla toki homma onkin helpompaa kuin tikulla :)

Joo, riippuu taitotasosta sekä vastustajan että pelaajan päässä, sekä siitä missä tilanteessa pelataan jne., mutta kuitenkin. Katkaistaan siltä saivartelulta ne siivet etukäteen.

Alkujaan raapustellut no comments
Siis hieno liikehän se on, mutta kyllä sen tiheä käyttö omaan silmään noissä pätkissä pisti. Edelleenkään kyse ei ole muusta kun ulkonäöstä.
No jes, just siitä ulkonäöstä ja tiheästä käytöstähän tässä onkin kyse :D Kaunis asia visuaalisesti, audiovisuaalisesti ja mitä useampaan kertaan niin aina parempi.

Tarpeeksi jankataan niin kyllä siitä ewgf:stä muillekin tulee yhtä pyhä asia kuin allekirjoittaneelle. illu on jo hyvää matkaa menossa Oikeaan suuntaan avatarillaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Miksei täällä tapella samalla tavalla pelaajien paremmuudesta kun jenkit tälläkin hetkellä tekee? Pitäis vissiin tehdä "Pelaajat järjestykseen" -ketju... :D
Nuo keskustelut on aina ah niin hedelmällisiä... Jätetään ne silti ihan suosiolla jenkeille.

Ja Ninasta puheen T3:n versio on ainoa jolla oon viitsinyt pelata enemmän kuin hyvin satunnaisesti. Lisäksi se on ainoa hahmo jolla pelaan (kyllä vain, T3 elää edelleen) selkeästi enemmän kuin muilla. Tagissa siihen harvempi jaksaa koskea koska kaikki hauskat tsydeemit huononnettiin piloille eikä annettu mitään kunnollisia uusia liikkeitä korvaukseksi. Törkeää. Nelossa taasen Nina on jälleen kärkikastissa (pienenä korjauksena sanoisin, että Nina nostetaan toiseksi parhaimpaan hahmoluokkaan eli tieriin) mutta on sen verran erilainen ettei kiinnosta minua sen enempää kuin muutkaan hahmot Hwoarangin, Christien ja Lingin lisäksi. Lisäksi on pakko mainita että plussalle jättävät nopeat voimaliikkeet (1+4) on ihan huijausta. Varsinkin vastustajan kyykkyyn pakottavat. :D Toisaalta niin on moni muukin asia T4:ssä (Paulin jabit, anyone :)). Onneksi Hwoarang sentään taistelee kunniakkaasti. ;)

Heittosarjoista tuli muuten mieleen että ensimmäisissä arcade-versioissa jonkin typerän bugin kaikkia neljää nappia pystyi vaikka hakata kämmenellä ja kone tunnisti sen heittosarjan jatkoksi. Onneksi tämä bugi ei säilynyt PS2-versioon. Mutta eivätpä nuo nytkään niin älyttömästi muistamista vaadi, pari oppii helposti ja siitä sitten laajentamaan. Tosin häpeäkseni voin tunnustaa etten itsekään muista kaikkia sarjoja ulkoa ilman pientä muistin virkistystä. :p

Kas näin. Tulipas joristua kaikenlaista enemmän ja vähemmän itsestään selvää ja asian veirestä. Mutta pidetään aihe elossa.
 
Minä olen nyt pelannut Lapinjärvellä T4:ää jonkin verran, ja jyrännyt kaikki vastaantulijat. Tähän mennessä ainoat häviöt on matseista, joissa vastustajalla on 150% healthia ja minulla 100%. Kahden viikon tilastot tällä hetkellä jotain luokkaa ~100 matsia voitettu, 7 hävitty... että tasokasta väkeä sielläkin. :rolleyes:
 
Vihdoinkin karttuu sitä kaksinpelikokemustakin, harmi vaan että vastustajat ei ole ihan samalla tasolla. No, matsien määrä korvaa laadun, kyllä kyllä. :)

Kuulostaa muuten melkein mun ja Juhanan välisiltä tilastoilta...
 
Threadia elvyttääkseni voisin heittää linkkiä parin viikon takaisiin minä vs Tordragon -matseihin:
www.bapil.com/temp.
ento.vs.tor.01.xvid.avi : Miharu vs Heihachi
ento.vs.tor.12.xvid.avi : Hwoarang vs Kazuya
ento.vs.tor.32.xvid.avi : Hwoarang vs Kazuya
ento.vs.tor.36.xvid.avi : Hwoarang vs Kazuya
ento.vs.tor.38.xvid.avi : Hwoarang vs Heihachi

Olisi myös hauska kuulla onko noista mihinkään Arctic Chargen media-sivua silmällä pitäen. Sinne tulevista matseistahan olis nimittäin tarkoitus pistää ilmoitusta ulkomaisille saiteille (Web Theater foorumit ja vastaavat) joten parempi satsata laatuun. (Niin paljon kuin se siis ylipäänsä on mahdollista. :p)
 
Ylös Bottom