Entomostracan
New Member
Lienee ollut vahinko.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
PS. Minäpä olen ihan lähiaikoina nähnyt sen jossain TTT-videoissa. En muista mikä video oli. Eikä se siitä hyvää vaihtoehtoa tee...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lienee ollut vahinko.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
PS. Minäpä olen ihan lähiaikoina nähnyt sen jossain TTT-videoissa. En muista mikä video oli. Eikä se siitä hyvää vaihtoehtoa tee...
Juu ja vähän epäilen, että jonkun korealaisen peli tuolla jossakin ei pahemmin vaikutteina näy yhden suomalaisen pelissä käytännön tasolla. Ja en kyllä tiedä mikä on tuolla maailmalla suosittua ja mikä ei, ihan suomalaisissa oloissa on taitoja harjoitettuLainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Voipi olla vaan mun mielikuvitusta, mutta jotenkin tuntuu että esim. 122 (+SS tavalla tai toisella) ja counttereiden kalastaminen ewgf:llä on nykyään suositumpia...
On kyllä, vaikka henkilökohtaisesti pidän ewgf, dewgf, ewgf -comboa hitusen vaikeampana ja teknisempänä juuri tuon dash-liikkeen bufferoinnin takia. Tietty, kun saa tarpeeksi syvän osuman niin menee ne kolme ewgf:ää ihan paikaltaankin, mutta silloin kyllä itse menisin 1:n kautta dewgf-lopetukseen.On se vaan aina hienoa jos "naulaa" vaikka CH ewgf, ewgf, 1, ewgf.
Niin nuo jotkut tuolla maailmalla sanovat. Ylikäytettynä tulee kyllä turpaan, mutta ihan noin muuten liike on kyllä oikein pätevä. Ewgf on -- no ewgfPS. Ja ewgf muka huono liike T4:ssä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Boomer
Paremmilta pelaajilta saamani palaute kyllä kannustaa harjoittelemaan lisää.
Enpä pahemmin kyselly nimiä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Oliks siellä meille muille tuttuja nimiä...?
Hienojahan nuo, vaikka Kazuyan Rising Uppercuttia(?) aika tiheään käytettiinkin. Replaytikin olisi ollut ihan kiva katsoa. Muuten tosiaan ihan hienoa mättämistä. Huomaa, että on tullu pelattua.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Tässä näitä matseja viikon takaa. Sen enempää selittelemättä, kaikenlaista kämmäilyä siellä täällä kuten normaalisti eli ei mitään huippumatseja. Tuomitkaa itse.
entoVStor01.xvid.avi
entoVStor02.xvid.avi
entoVStor03.xvid.avi
entoVStor04.xvid.avi
entoVStor05.xvid.avi
entoVStor06.xvid.avi
entoVStor07.xvid.avi
entoVStor08.xvid.avi
entoVStor09.xvid.avi
entoVStor10.xvid.avi
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan genshu
ei noita "game accelerator":ja sais mistään suomesta?
Kiitos palautteesta. Tuolla Rising Uppercutilla tarkoitat varmaan paremmin EWGF:nä (electric wind godfist) tunnettua liikettä ja hyvähän sitä on käyttää kun se noin liukkaasti Tordragonilta lähtee. Liikkeen kyllä voi helposti side stepata vasemalle tai vaikka kyykistyäkin, mutta muiden liikkeiden (etenkin df+2) pelossa en tätä juurikaan yrittänyt. Jabeilla yritin silloin tällöin keskeyttää mutta vastaiskuhan siitä usein seurasi ja Hwoarangini lenteli ilmaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ei kommenttia
Hienojahan nuo, vaikka Kazuyan Rising Uppercuttia(?) aika tiheään käytettiinkin. Replaytikin olisi ollut ihan kiva katsoa. Muuten tosiaan ihan hienoa mättämistä. Huomaa, että on tullu pelattua.
Hienoa nähdä jonkun muunkin suomalaisen kuin itseni tekemiä videoita! Rehellisyyden nimissä nuo combot eivät olleet järin vaikeita tai edes taattuja kaikki, mutta oli siellä muutama hyvä, lopussa irtosi se EWGF:n pariin otteeseen. Mutta tämä tulee nyt henkilöltä joka on nähnyt ja katsoo suurin piirtein jokaisen julkaistavan combo-videon. Joka tapauksessa suosittelen jatkamaan jos intoa vain löytyy. Seuraavasta videosta entistä pidempi ja kauniimpi ja niin edelleen. Käytännön vinkkeinä voisin suositella tech rollin asettamista päälle, jotta combot ovat oikeasti comboja. Lisäksi teknisellä puolella pisti silmään pari "kömmahdystä" (mikä on tietysti aivan luonnollista jos ei ole videoita paljoa väsäillyt): ruudun koko 640x480 on tarpeettoman iso, 320x240 riittää mainiosti ja ääniraita oli unohtunut pakata, jolloin se vie törkeästi tilaa. Kokeilin huvikseni muuttaa nuo kaksi kohtaa ja tiedostokoko tipahti 27 megasta 11 megaan laadun juurikaan kärsimättä. Lisäksi jollakin kunnon videosoftalla esim Adobe Premierellä tai Pinnacle Studiolla editoinnista saa tehtyä todella sujuvan, mutta se nyt on lähinnä kuriositeetti ja combot ovat tietysti pääasia. Jos kuitenkin haluat joskus yrittää ja tarvitset neuvoja niin itseltäni sujuu Premieren käyttö melko hyvin. Oliko tuo videokuva muuten kaapattu emulaattorin avulla vai ihan pelattu konsolilla ja käytetty videokorttia? Tekken4-videota ajatellenhan vain tuo jälkimmäinen vaihtoehto tulee kysymykseen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Penance
mun eka tekken video tosin vain tekken 3:sta :/ www.tpu.fi/~t3mlauri/JinJuggleact1.rar
pitäs ruveta tekeen tekken 4:sta mutta kun ei osaa vielä