Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
ManjiMaru: On myynnissä vieläkin. Sanotaan nyt vaikka sama 35e, jonka itse sitä käytettynä taisin maksaa.
Tuossa tosiaan kai niitä hankaluuksia voi alkajalle tuottaa se u/f+4~1,2 -osio, mutta mietin vain, että kyllähän tuohon comboon vielä yhden jabin lisää saa, pätäkkäkin nousee yhdellä! (u/f+4~1, 1,2, f+F+3). Vähän ehkä voi kyseenalaistaa sen järkevyyttä, kun ainakin omasta mielestä se vaikeuskin nousee siinä ja tokko on yhden pisteen arvoista moinen (tosin, joskus vaikeat combot ovat näyttävyydeltään sen arvoisia, että saa tehdä vaikka vähemmänkin pätäkkää). Tosin, oman combo-mieltymyksen hyvin tuntien en muuta välttis yrittäisikään tehdä, hehe.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Mun ehdoton suosikki on db+3+4, uf+4~1,2, f,F+3. Ei ehkä ihan heti onnistu, mutta treenaamalla rupeaa aika nopeasti sujumaan.
Tuon kanssa huomasin ja siksi tosiaan vaikka STFU:n jälkeen suosin d/f+3,1,2,f+1+2:n tekemistä tuo d/f+3,2,3:n sijaan, on damageltaan sama ja vaikeampi tehdäkin, kun tuota 1+2:sta pitää pikkaisen viivyttää. Että tosiaan tuo blonde bomb ampuu sen vastustajan sen verta pitkälle, että kyllä se seinään näyttää paremmin kirpoavan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Seiniä jos jaksaa tarkkailla niin blonde bomb antaa finisherinä usein aavistuksen paremman damagen kun bad habit.
Juu vaikka Tagista en mitään kyllä sen enempiä osaakaan niin sen ainakin Ninalta muistan, että se liikesarja jotain d/f+3,3,3, pari jabia ja BB oli aika universaali ja oikein mallikkaan oloinen, vaikka vähän helppo. Oli kuitenkin sitten taas keksimistä, kun T4 tuli eikä moista voinutkaan enää tehdä. Muistaakseni kolmosesta asti kun tuotakin olin käyttänyt.Harmi ettei Ninalla voi ihan samaan malliin pelata Tagissa.
No niin no, ainakin T4:ssä kyllä se Heihachi itse syö sitä vaurioita aikalailla puolet enemmän kuin vastustaja tuon b+2+4:n jälkeen (tarkalleen: vastustaja ottaa 18 ja Heihachi 45), ja syö vielä priorisoituna, eli jos molemmilta kuitenkin lähtisi loput energiat liikkeestä niin Heitsu tipahtaa ainoastaan ja vastustaja jää pystyyn vaurioitta. Liikkeen bonuspuolethan nyt ovat ehdottomasti siinä, että siihen todella juuttuu melkein kaikki kiinni (paitsi esimerkiksi Kingin 1+2,1 ja yleensäkin vastaavat liikkeet, ns. ei selvät raajaosumat) ja liike on nopeudeltaan 2 framea sekä se, että tarttumisen frame-ikkuna (mikälie) on kyllä kovin pitkä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Entomostracan
Muistaakseni kuitenkin vastustaja syö vauriota enemmän kuin Heihachi itse kuten ennenkin, joten mikäs siinä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tordragon
Tuon kanssa huomasin ja siksi tosiaan vaikka STFU:n jälkeen suosin d/f+3,1,2,f+1+2:n tekemistä tuo d/f+3,2,3:n sijaan, on damageltaan sama ja vaikeampi tehdäkin, kun tuota 1+2:sta pitää pikkaisen viivyttää. Että tosiaan tuo blonde bomb ampuu sen vastustajan sen verta pitkälle, että kyllä se seinään näyttää paremmin kirpoavan.
Ja piti vielä sitä kysyä, että ihan varmasti löytyy jugglauksia joihin tuon spike combon (d/f+3,2~d+3,3) saa, joten siitä voisitkin jotain heittää. On sen verta pähee liikesarja kuitenkin, ehe.
Juu vaikka Tagista en mitään kyllä sen enempiä osaakaan niin sen ainakin Ninalta muistan, että se liikesarja jotain d/f+3,3,3, pari jabia ja BB oli aika universaali ja oikein mallikkaan oloinen, vaikka vähän helppo. Oli kuitenkin sitten taas keksimistä, kun T4 tuli eikä moista voinutkaan enää tehdä. Muistaakseni kolmosesta asti kun tuotakin olin käyttänyt.
Joo mietin vain. Muuten kai muistaakseni sain sen melkein läpi menemään johonkin jugglaukseen, viimeistä potkua lukuunottamatta, että ajattelin sen olevan kuitenkin mahdollista. Pitänee kyllä testata tuossa illemmalla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
En osaa sanoa mitään kun ei koskaan ole tullut kokeiltua...mitä nyt joskus niitä followuppeja df+2:lle mut en muista että silloin olis kovin kannattavalta vaikuttanut.
Ninalla on tultu kyllä pelattua aina kakkosesta asti, mutta eipä ole ikinä ollut kunnon opettelun alla, ja kun kunnolla vasta aloinkin peliä opettelemaan T4:n ilmestyessä (kunnolla as in Kunnolla). Mutta en tiedä joo, nyt kun tuon hayashidan sain aika mallikkaasti hallintaan niin sitä voisi Ninaa ehkä joskus kokeilla. Ei vain ole kyllä mitään empiiristä hajua siitä, että mitä esimerkiksi siitä hayasta pitäisi sitten tehdä, vain teorioita, hehe.Nähdääks sulta vielä Nina-matseja...?
No en tiedä. Tokihan tikkuun siirtyminen aina oman aikansa ottaa, tai ainakin muistaakseni minulla otti, vaikken tuolloin nyt ihan älyttömän loistava esim. Tekkenissä ollutkaan. Omapahan tietty on valintasi, mutta sanon vain, että kun tikulla Tekkeninkin opettelet niin et sinä kyllä padia siinä enää takaisin kaipaa. Ohjausväline ei kyllä mene käsikädessä itse osaamisen kanssa, mutta silti padilla pelaaminen on vähän latteaa tikun jälkeen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Tosin vielä täytyy miettiä että jaksaako sitä Tekkeneitä enää ruveta tikulla opettelemaan, vai jättääkö sellaset murheet muille peleille (missä ei niin paljon vielä pelitunteja ole takana, heh)...