Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
...unohtamatta mm. Kingejä, eh Mishimoilla ehkä ko. liiketekniikalla potkii paremmin, mutta yhtä kaikki validia se on myös Kingillä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Wavedash on nimenomaan Mishimoiden oma pikku erikoisuus --
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Juu siinähän se linkki jo tulikin. Muista PAL-peleistä en tiedä (enkä vähiten sen takia ettei ole tullut edes kokeiltua), mutta pääasiahan on se että saa Tagin pyörimään NTSC-tilassa. Sääli että niin jumalallinen peli saa turhan vähän huomiota suoraan sanottuna -piip- eurokäännöksen takia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veib
Game Accelerator: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-q-70-24k-4-5-77--15-game+accelerator.html
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paraloop Zwei
Täytynee tosin hommata ensin tuo luottokortti...(?)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paraloop Zwei
Mitä olet mieltä tuon TTT:n nopeista nousuista? Tarkoitan tuota kun painaa eteenpäin kun oma hahmo putoaa, niin hahmo dippaa itsensä pystyyn vikkelään. Nelosessa liike ei näytä olevan enää niin hyödyllinen...
Turha. Niin Tagissa kuin nelosessakin. Vähän sama juttu kuin backrollin kanssa (taakse pohjaan kun tippuu maahan), molempien aikana ottaa helposti osumaa ja jälkeenpäin on haavoittuvainen joten muut ylösnousuoptiot on paljon parempia. Käytännössä tech roll on useimmiten paras vaihtoehto. Eli en suosittele ja itse asiassa enpä muista koskaan nähneeni matsivideoissa kenekään käyttävän tuota nousua, ja niitä olen nähnyt, noh, paljon. Osittain tästä syystä illukaan ei kenties ollut ihan kärryillä mistä on kyse. Tai sitten minä en ole...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paraloop Zwei
Mitä olet mieltä tuon TTT:n nopeista nousuista? Tarkoitan tuota kun painaa eteenpäin kun oma hahmo putoaa, niin hahmo dippaa itsensä pystyyn vikkelään. Nelosessa liike ei näytä olevan enää niin hyödyllinen...