Tungen taas Tordragonin reviirille, hän kun on perehtynyt hahmoon tarkemminkin. Vastailee vaan tänne aika satunnaisesti. Mitään FAQua en osaa suositella, mutta tässä perustietoa Kingistä ja Tekken Zaibatsun T4 King -foorumista löytyy varmasti vaikka mitä.
Tärkeimpänä pointtina King on "heittohahmo" kuten oot varmaankin huomannut. Heittoja löytyy kyllä joka lähtöön, mutta vain muutama niistä on käytännöllisiä. Kaksi tärkeintä on Giant Swing (f,hcf+1) ja Tombstone (db,f+2) ja kolmas lienee T-Bone Powerbomb (qcb+1+2). Heittoetäisyydelle pääseminen on usein (osaavaa vastustajaa vastaan) hieman hankalaa mutta siihenkin on keinonsa. Perustaktiikka on saada pari jabia perille jolloin "aloite" on sinulla ja voit yrittää heittoa. Heitoista voi kylläkin karata (painamalla pakenemisnappia juuri kun heitto nappaa kiinni), mutta siihen vaaditaan refleksien lisäksi tuuria koska kaikissa noissa kolmessa heitossa jotka luettelin on eri pakenemisnappi (Giant 1, Tomb 2, T-Bone 1+2). Liikelistan loppupäässä törmäät varmasti multi-part-heittoihin, jotka vaativat aika paljon ulkoa opettelua ja ovat ihan näyttäviä (aluksi

). Tosin tässäkin ketjussa on tullut jo aiemmin mainittua että loppujen lopuksi ne on aika hyödyttömiä, mutta kyllä niillä kelpaa varomatonta vastustajaa kurmottaa.

Giant Swingistä pitää vielä mainita sellainen pointti että vastustaja voi tech rollata eri pyörhtää suoraan jaloilleen tipahtaessaan maahan (painamalla jotain nappia juuri kun koskee maahan) jolloin heiton vaurio putoaa puoleen. Mutta jos heiton napatessa kiinni Kingin selän takana on seinä, vastustaja lässähtää lopulta siihen (ei voi techata) ja syö koko vaurion, joka on paljon.
Muista liikkeistä en taida jaksaa jauhaa noin perusteellisesti, mutta pari pointtia kuitenkin. Yleisesti lyönnit on nopeampia kuin potkut. Pokeja eli nopeita hyökkäyksiä (yleensä lyöntejä) ja heittoja käyttämällä pääsee jo pitkälle ja sopiviin väleihin voi myös heittää peliin voimaliikkeitä kuten 1+2,1 tai f,f+4 tai b+4 tai uf+4 (tätä säästeliäästi, koska vastustaja voi rankaista). Jos uf+4 osuu saat tehtyä "jugglen", vaikkapa 1, 1+2,1. Hyviänä pokeinä pitäisin seuraavia:
1,2
2,1
d+1,2
df+1,2 (tokaa lyöntiä voi viivyttää)
Hyviä alaliikkeitä Kingillä ei ole hirveästi ja varsinkin Ali-Kickit d+3+4,4,4 kannattaa unohtaa kokonaan. db+4:llä on paikkansa, sillä voi koittaa toisinaan.
Näin äkkiseltään ei tule muuta mieleen. Kysy ihmeessä jos jäi jotakin epäselväksi. Olet muuten nähtävästi Hyvinkäältä kuten Das Lynxkin. Sopikaa ihmeessä sessioista jos kiinnostaa kaksinpelimätöt (ellette jo entuudestaan tunne

).
PS. Tässä vielä lyhyesti noiden merkintöjen selitykset jos ei ole tuttuja:
f=eteen, b=taaksen, d=alas, u=ylös ja väli-ilmansuunnat yhdistelemällä
hcf=half circle forward eli b,db,d,df,f
qcf=quarter circle forward eli d,df,f ja qcb vastaava taakse
1=vasen lyönti, 2=oikea lyönti, 3=vasen potku, 4=oikea potku