Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Kiitos entomollekin vinkeistä. Philosopher on heittänytkin noista aika paljon ideoita ilmoille, mutta kaikkea on vaikea sisäistää niin pienessä ajassa ja sellaisella pelimäärällä mitä pelaan. Luen noitakin juttuja vielä tarkemmin ja opettelen. Nyt tässä parin päivän aikana olen kyllä oppinut aika paljon Heitä lisää. Mm. koska tajusin niinkin yksinkertaisen asian, että WS+2 varten ei tarvitse mennä erikseen kyykkyyn ja laittaa sitä, vaan sen voi tehdä minkä vaan alaliikkeen jälkeen :rolleyes:
Liikkumista, erilaisten lähiliikkeiden spämmiä ja lähestymistapojakin on tullut edes vähän opittua.

Nyt kun Heitä osaa jo vähän, otin pari ukkoa lisää harjoteltavaksi ja sain niillekin loistavat tietoniput Philolta. Ja hesan suunnilla en kyllä normaalisti ikinä liiku, mutta jos sielä harrastetaan peli-iltamia, olisi mukava joskus tulevaisuudessa tulla käymään. Nyt juuri ei kyllä ole paljon tsäänssejä, koska uuteen tölsyyn meni koko loppukevään budjetti :p

Voisihan sitä joskus vaikka kouvolassa porukoilla nauhoitella netissä pelattuja matseja. Mikkelissä mulla ei ikävä kyllä ole mahollisuutta nauhottaa.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

hei pibe oothan vielä osallistumassa tuohon online turnaukseen? yritähän houkutella jotai kavereitaski mukaan :D cyrus ym...
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Oonhan mä osallistumassa vielä. Saa nähdä tuleeko siitä vaan mitään. Aika pitkään ollut jo "suunnittelupöydällä"...
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Haa, mä voisin tulla ottaan turpaan kans jos joku turnee järkätään! :eek: Vaikken osaa tekkenia oikeastaan ollenkaan, mut kyllä mä Suolalla pyyhin lattiaa.. :/
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Täytyypä nyt vähän itekin tässä hieman kommentoida tuota Phil:n Bryania. Maukkaalta näyttää liikkuminen ja tauntti peli hyvin hallussa. Ei mitään tyhmiä liikkeitä vain ja ainoastaan turvallista peliä. Myös hyvin tunnut rankovan f,b+2 launchilla. Tosin twin pistonsia blokkiin heikilta aivan liikaa. Riski liike tosiaan, mutta onnistuessa noin 65 kombo. Kannattaa vähän kytätä niitä paikkoja ja tosiaan turvallisia launcheja vaan enemmän. Tietty jos ewgf heikillä ei lähde, joka melkoisen hankala onkin, niin eri on asia sitten. Tiedoksi jos Phil ei tiennyt kannattaa tsekata korealaisen Knee:n matseja netistä, siinä yksi maailman parhaimpia pelaajia. Olet varmaan kyllä kattonut pelisi perusteella. Hänen tauntti pelinsä on aivan älytöntä ja ne kombot; huh sentään. Taunt jet upper lähtee uskomattomalla prosentilla. Pelasitte varmaan siis tikulla molemmat, mitä nyt noista aikaisemmista viesteistä oikein ymmärsin? Kommentit olivat hauskaa kuultavaa ekassa setissä, mutta tokassa ne alkoivat jo hieman ärsyttää. Harmi että asutte Piben kanssa Oulussa asti oisitte voineet tulla tänne HELLsinkiin ottaa matsia. BTW itse pelaan Stevellä ja Bryanilla myös ja ps3 on hankinnassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Mä asuskelen mikkelissä, en oulussa. Tuossa pelatessa taas oltiinkin kouvolassa :p
Ja juu, siis tuo twin pistons ongelma johtui vain siitä että olin pelannut konetta vastaan melkein kaikki matsini tekkenissä... Sitä onkelmaa ei sentään enää ole koska nyt on netissäkin karttunut semmotteet 350 matsia, mutta kasa muita ongelmia mun pelissä on kyllä. Mutta niitä pääsen karsimaan onneksi pois nyt kun pääsi taas näkemään videota omastaa sukkaamisesta... Yksipuolista yrittämistä...

Ei ole parempaa tapaa tajuta omia virheitä kuin nähdä videota omasta pelaamisesta...
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Piti vastata jo aiemmin, mutta vissiin vähän unohtu.
Tiedoksi jos Phil ei tiennyt kannattaa tsekata korealaisen Knee:n matseja netistä, siinä yksi maailman parhaimpia pelaajia. Olet varmaan kyllä kattonut pelisi perusteella. Hänen tauntti pelinsä on aivan älytöntä ja ne kombot; huh sentään.
Juu oon Kneen settiä kattonu aika lailla ja sitä pyrin kopioimaan parhaimpani mukaan. Eli ei vielä kovin hyvin. Taunt jet upperia ei ees viitiny yrittää ko ei tota Piben hatsia saanu kiinni tauntilla ko seinässä.
Kommentit olivat hauskaa kuultavaa ekassa setissä, mutta tokassa ne alkoivat jo hieman ärsyttää.
Ihmettelen kyllä jos ne oli alunperinkään hauskoja :D


Tässä nyt tämän kerran setitystä. Tällä kertaa Devil Jin vs Heihachi. Paippiki ihan muutaman jutun oppinu tossa viime kerrasta :p

Ylimääräistä selostusta jätetty tällä kertaa vähän vähemmäksi. Pyydän katsojilta anteeksi tuota turhaa kiroilua jota esiintyy vähän väliä, ei sille vaan aina voi mitään :o

http://www.megaupload.com/?d=5F3DF5WL

Ei oo ehkä ihan meikän paras hahmo (ei kyllä huonoinkaan), jonka huomaa siitä, että jugglet kusee aika järjestelmällisesti koko ajan. Mukavaa oli kuitenki pelata vaikka välistä kävi ihan oikeesti korpeamaan ko Heihatsin Blue Haba menee joka liikkeen läpi. Ja sitte tulee räkästä naurua aina jokasen voitetun matsin perään.
Toisaalta, ei sille voi olla vihanen, se on kuitenki Tekkenin the man himself.

Ens kerralle yritetään saada mukaan myös Wulzin Marduk jyräys settiä, joka on kyllä aika älytöntä kateltavaa.

edit: ai niin, siinä vidissä tulee joku puolen minuutin puhelinsoitto jossain välissä jota en viittiny alkaa editoimaan pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Hah, hauskaa kattoa tota omaa hirveetä liikespämmiä. No ton jälkeen pelatuissa matseissa ei tullu spämmittyä ihan samalla lailla ja menikii vähän paremmin. Tasoero kaventu sen verran tässä välillä että pysty pelaan sentää 100% vs 100% heloilla, mutta matkaa on vielä ja paljon jos haluaa oppia pelaan ees puolikunnolla. Ton jälkeisissä seteissä alettiin ollakin jo sen verran jumissa olotilassa että kehtaako niitä edes laittaa nettiin :D

Ja niin, wulzin pelit pitää saada ens kerralla kanssa talteen, sen verran legendaa marduk settiä vaikka siinä meinaa hermot mennäkin :p
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Hah, hauskaa kattoa tota omaa hirveetä liikespämmiä. No ton jälkeen pelatuissa matseissa ei tullu spämmittyä ihan samalla lailla ja menikii vähän paremmin. Tasoero kaventu sen verran tässä välillä että pysty pelaan sentää 100% vs 100% heloilla, mutta matkaa on vielä ja paljon jos haluaa oppia pelaan ees puolikunnolla. Ton jälkeisissä seteissä alettiin ollakin jo sen verran jumissa olotilassa että kehtaako niitä edes laittaa nettiin :D

Ja niin, wulzin pelit pitää saada ens kerralla kanssa talteen, sen verran legendaa marduk settiä vaikka siinä meinaa hermot mennäkin :p

Joo no seuraaval kerral sitte

ADHD-Norsu on kuningas!!!:D
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Kaikki vidit löytyy nyt täältä

http://www.pibe.1g.fi/Videot/Tekken/

Jos joku kerkes jo lataamaan niin se edellisessä viestissä oleva vidi on tuolla nimetty Philo vs Heihachi first match.mov . Ette joudu uudestaan samaa vidiä lataamaan. Toi meikän Lee matsailu oli aika jäätöä vaikka mun parhaimpia äijiä onki, kun tossa oli ensimmäiset pelit sillä ukolla koko viikonloppuna. Loppua kohti alko jo lämpenemään ja onnistuunki jutut.

Ja tossa yömatsien lopussa kello alko lähestyyn jo 3:a aamulla, että jutut alko oleen sitte sen mukasia, If you'll excuse me.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Kaikki vidit löytyy nyt täältä

http://www.pibe.1g.fi/Videot/Tekken/

Jos joku kerkes jo lataamaan niin se edellisessä viestissä oleva vidi on tuolla nimetty Philo vs Heihachi first match.mov . Ette joudu uudestaan samaa vidiä lataamaan. Toi meikän Lee matsailu oli aika jäätöä vaikka mun parhaimpia äijiä onki, kun tossa oli ensimmäiset pelit sillä ukolla koko viikonloppuna. Loppua kohti alko jo lämpenemään ja onnistuunki jutut.

Ja tossa yömatsien lopussa kello alko lähestyyn jo 3:a aamulla, että jutut alko oleen sitte sen mukasia, If you'll excuse me.

Iha hyvää setitystähä toi on, Lee oli tosiaanki vähä jäistä jos vertaa äijän muihin ukkelisuorituksiin silt viikonlopult.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Uutta settiä löytyy taas täältä http://www.pibe.1g.fi/Videot/Tekken/

Nyt on ihan kohtalaista DJin pelaamista ja mun about parhaalla ukolla Jinilläkin jonkinnäköstä peliä. Bryan pelikin pyöri ihan jees, tosin melkein kaikki just framet kusi aika pahasti :P Myös wulzin Feng peli löytyy tuolta.

Nyt vasta tajusin miksi tuntu muuten niin vaikeelta pelata sun Hatsia vastaan pibe. Meikä yrittää koko ajan painostaa ja hyökätä, niin jätkä vaan pistää Hatsilla suojamuuria pystyyn. Pitää ens kerralla yrittää kämppiä/turtleta vähän enemmän niin joudut sääkin ottaan vähän riskejä prkl :p

edit nii ja yöjäätö pelit on pelattu perinteiseen tapaan joskus 4:ltä yöllä, että niistä ei kannata mitään kummempia taktisia analyysejä vetää.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Joo oli kyl aika jäätö pelii, ois pitän ehkä kuvata sillo heti pe-iltana.

Mitäs tikkuja jätkät muute käyttää täs ja jos joku osaa sanoo jotai noita eroja tikkujen välillä, jne, ni ois iha jees?
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Tätä pelaa itteasiassa aika uskomattoman moni suomalainen. Aina löytää seuraa kun haluaa. Eipä nykyään itse tule hirveästi enää pelattua, mutta sen verran kuitenkin että tuntuma pysyy edes vähän.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Jos joku haluaa peliseuraa niin mut voi lisätä. PSN: Jonttu17
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

Kyllä osaa koukuttaa tämäkin peli. PS2:n menetyksen jälkeen tahkottiin vaan kavereilla T4:a ja T5:a. Mutta onneksi T5: DRO korjaa homman. :D
Ite olen kyllä Onlinea pelannut sen verran, että nuo kaikenmaailman Lili nobot on kärsitty.
Kavereitten kanssa ei juuri nyt hirveästi tule pelatuksi, jotenka koetan rankata kaikki hahmot(myöskin patsi papan) Dark Lordiin. Jin, Kazuya ja Armor King on jo tällä rankilla, nyt menossa Devil Jin.

Peli on kuin Tekken Dark Resurrection: Directors Cut-paketti. Mutta vain sitäkin ytimekkäämpi.
 
Ylös Bottom