Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 5 Dark Resurrection / PS Store -peli

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Grafut = Nice.:cool:

Peli = Even nicer.:cool:

Ja hintaa kymppi, huhhuh.:D

Mukava nelosen jälkee hypätä tähän osaan, vitosta en ole pelannu ollenka.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Cyrus1 sanoi:
Mukava nelosen jälkee hypätä tähän osaan, vitosta en ole pelannu ollenka.
Itse viimeksi Tekkeillyt PS2:n alkuaikoina, Tekken Tag Tournamenttia.
Mutta mutta, ei tässä nyt silmät mihinkään pudonneet. Ukot paikoin kuin PS1:llä, esim. se sumopainija ukko, pohkeet kuin copy/pastettu PS1:n Tekken 2:sta. :mad:

Taustatkin välillä Ok, välillä :eek: Siis muka HD:tä. LOL

Mutta kyllä se liha siitä huolimatta tummuu Tekken 6:sta odotellessa! :p

Banzai ! UGH
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Olipahan nostalgista vetää taas tekkeniä varmaan ainakin viiden vuoden tauon jälkeen. Eipä ole lumo kadonnut minnekkään. Assositoituu täällä uuden pleikkarin kylkeen, vaikka tämä ei ole kuin facelift kakkosen versiosta. Silloin joskus PSX:n hankintaan riitti kun näki ensimmäisen Tekkenin, varsinaisen killer appien äidin :)
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

...vaikka tämä ei ole kuin facelift kakkosen versiosta.

Itseasiassa ei ole. Muuten identtinen PS2-version kanssa, mutta Arcade rauta ei näköjään pysty kaikkiin samoihin kikkoihin kuin PS2. Bloom ja hehku-efektit puuttuvat täysin. Jokainen Tekken fani huomaa sen sekunnissa.

Muuten ihan hieno. En vain ole 100-varma pelittääkö PS3 versio 60hz-tilassa vai 50hz:lla ?


Ja on muuten aika vitun karua, että pelissä tuetaan vain yhtä profiilia :mad:
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Zoukka sanoi:
En vain ole 100-varma pelittääkö PS3 versio 60hz-tilassa vai 50hz:lla ?
Kaikki matsku tulee, ainakin mulla 60Hz:nä tykille, oli sitten Tekken5, GTHD, Main Menu valikko tai BD leffa.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Team Battle pienoinen pettymys. Ei saa yhtä äijjää enempää :( 8 Äijjän randomimatsit oli ps2 tekken 5 hubaa. Samaten ihmetytti Arcade modella kun vetässy pelin läpi. Tulee Time Trialin ajat, ei me kyllä Time Trial versioo tosta löydetty :confused: . Mielestäni graffat ova siloisemmat verrattuna ps2 Tekken 5:een
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Time Trial on se arcade samalla :)
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Kadaj sanoi:
Time Trial on se arcade samalla :)

Noja perkule. Tämä selviö, toki olisi ollut hauskempaa pelata jos tietyt hahmot ois pitäny avata pelaamalla kuten PS2 Tekken 5. Tässä melkein kaikki hahmot oli valmiina.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Ainakin HD:na tämä on sen näköinen, etten kyllä usko, että peli olisi voinut ikinä olla PS2:lla yhtä näyttävä..
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Cyrus1 sanoi:
Ainakin HD:na tämä on sen näköinen, etten kyllä usko, että peli olisi voinut ikinä olla PS2:lla yhtä näyttävä..

Ei sitä pakko olekaan uskoa.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Joutuu kai sitten ostamaan sen vitosen ihan testiä varten. :p
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Onko muilla ongelmia nickin kanssa tossa pelissä? Mulla ei hyväksyny:

Radikus
Rad1kus
Radiku5
Radicus

Se aina muutti sen sellaseen muotoon että siihen tuli ???? väliin.

Mitä tahansa muuta kirjotinkin tohon niin toimi kyllä, mutta ei oma nick tai väännökset siitä.

Meni hermot ja laitoin Radibus.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Piru kun omalla Electronillani en saa lisättyä rahaa sinne lompakkoon. Jos saisi niin pelaisin jo Tekkeniä... :rolleyes: Ei kukaan lainaisi mulle kortin numeroita??:D





Ei tosissaan...
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Todellakin rahan arvoinen! Tämän pelin takia ps3 tuli ostettua julkasussa. Hirmuisesti jo pelitunteja kuluttanut mättämiseen. Aivan loistava :)
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Oon viikon ajan miettinyt ko. pelin hommaamista ja enköhän sen kohta ostele, mutta sitä ennen haluisin tietää, että onko tässä siis mukana niitä CGI loppuanimaatioita tai muitakaan loppujuttuja jos pelaa "storyn" läpi (vai onko sitäkään mukana)?
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

Uisor sanoi:
Oon viikon ajan miettinyt ko. pelin hommaamista ja enköhän sen kohta ostele, mutta sitä ennen haluisin tietää, että onko tässä siis mukana niitä CGI loppuanimaatioita tai muitakaan loppujuttuja jos pelaa "storyn" läpi (vai onko sitäkään mukana)?

Loppudemot ostetaan Storesta Tekken-valuutalla.
 
Vastaus: Tekken 5 Dark Resurrection

oli pakko laittaa tekken lataukseen storesta, saas nähdä kuinka mukavalta tollanen peli tuntuu pitkän tauon jälkeen :)
 
Ylös Bottom