Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 [PS3]

Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Joku saksalainen laitto mulle muuten pari päivää takaperin viestiä.. Jtn "vill ist du päläpälä tekken 6 kampf?" maalaisjärjellä toi kuulostais joltain Tekken "klaanilta" ? Mut osaako joku tarkentaa että mitähän herra meinas tolla? Et onko täs pelis siis jtn klaanin tapasia? :s
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Joku saksalainen laitto mulle muuten pari päivää takaperin viestiä.. Jtn "vill ist du päläpälä tekken 6 kampf?" maalaisjärjellä toi kuulostais joltain Tekken "klaanilta" ?
Kampf tarkoittaa taistelua tai kamppailua, eli varmaankin vain kyseli, haluaisitko ottaa sen kanssa matsia. Mistään klaanista ei siis ole kyse.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Joku saksalainen laitto mulle muuten pari päivää takaperin viestiä.. Jtn "vill ist du päläpälä tekken 6 kampf?" maalaisjärjellä toi kuulostais joltain Tekken "klaanilta" ? Mut osaako joku tarkentaa että mitähän herra meinas tolla? Et onko täs pelis siis jtn klaanin tapasia? :s

se on se viesti vaan mikä tulee kun joku laittaa sulle invin, ei sen kummempaa
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Tekken 6 on saamassa verkkopeliä parantavan päivityksen. Ainakin jenkkiversio saa korjauksensa 26. marraskuuta eli ihan kohta. Sen lisäksi joulukuussa ilmestyy Scenario Mode Online -päivitys.

Update! Päätellen saapuneesta pressitiedotteesta, päivitys tulee myös EU-versioon. Ja alla vielä korjaukset:
* Improved input response: improvement of the game's responsiveness to button / command inputs;
* Selectable search priorities for ranked matches: players will be able to set search priorities for opponents in ranked matches based on comparable rank or connection quality as well as location;
* Optimized data transmission between fighters and spectators: fight data will be optimized in order to reduce the bandwidth load on the host's console;
* Signal strength bars: the signal strength bar will reflect connection quality more accurately;
* Chance to cancel match: players will be able to cancel the match before it begins once the opponent's signal strength has been displayed on ranked matches.
Vaikuttaa hyvältä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Sanokaas nyt onko tekken ihan väärä peli minulle tai jotain.
Taino, pitänee kai jättää vaan nettipelaaminen pois kokonaan.
Itse en meinaan ymmärrä mikä siinä on niin pirun hienoa että tappaa toisen aina yhdellä ja samalla combolla? Nautin tekkenistä kavereitten kanssa että pienet liikesarjat ja joskus voi tehdä combon, mutta kun menee nettiin niin heti tulee joku apina joka spammaa yhtä ja samaa comboa!
En tiedä teistä mutta minusta se tuntuu niin helvetin typerältä ;(
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Sanokaas nyt onko tekken ihan väärä peli minulle tai jotain.
Taino, pitänee kai jättää vaan nettipelaaminen pois kokonaan.
Itse en meinaan ymmärrä mikä siinä on niin pirun hienoa että tappaa toisen aina yhdellä ja samalla combolla? Nautin tekkenistä kavereitten kanssa että pienet liikesarjat ja joskus voi tehdä combon, mutta kun menee nettiin niin heti tulee joku apina joka spammaa yhtä ja samaa comboa!
En tiedä teistä mutta minusta se tuntuu niin helvetin typerältä ;(

Onhan se aika ärsyttävää, semmosia nuupeja on aika paljonkin vielä.. Mutta jos joku tekee koko ajan samaa liikettä/comboa niin sillonhan se on helppo torjuu ja rankasta siitä?
Käytä hyödykses se että vihu on helvetin simple
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Sanokaas nyt onko tekken ihan väärä peli minulle tai jotain.
Taino, pitänee kai jättää vaan nettipelaaminen pois kokonaan.
Itse en meinaan ymmärrä mikä siinä on niin pirun hienoa että tappaa toisen aina yhdellä ja samalla combolla? Nautin tekkenistä kavereitten kanssa että pienet liikesarjat ja joskus voi tehdä combon, mutta kun menee nettiin niin heti tulee joku apina joka spammaa yhtä ja samaa comboa!
En tiedä teistä mutta minusta se tuntuu niin helvetin typerältä ;(

Jos et osaa tehdä sille mitään niin miksipäs sitä ei käyttäisi.

Myönnän kyllä että itseäkin ärsyttää se, että Tekkenissä on turhan paljon täysin persiistä kotoisin olevia mid/low-x-10-stringejä ja vastaavia "painan-nappeja-eri-järjestyksessä-mixuppeja" joita ei vain muista ja siten osaa torjua. Katsoo vain jotain Baekia.. Voi herran tähden.
Kun otetaan huomioon kuinka monta hahmoa pelistä jo löytyy niin kyllä huomaa että on ollut tarkoituskin suosia nappeja rämpyttäviä aloittelijoita. Lisätään soppaan annos onlinen latenssia joka vaikeuttaa stringin rankaisua vaikka oikean toimintatavan tietäisitkin..

Ei tämä nyt sitä estä etteikö sitä pystyisi oppimaan pelaamaan, mutta kun pitää kaikki nuo BS-sarjat opetella tunnistamaan ensin niin se kyllä hidastaa mielestäni pelin oppimista. Oikeassa pelissä aloittelijoiden suosimat tenstringitkin = low parry = comborankaisu. Jotkut Baekin/Hwoarangin flamingoloopit on sitten sama asia vähän korkeammalla tasolla.. Blääh.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Niinhän sitä koittaa mutta aina ne vaan saa sen yhden potkun tai lyönnin mikä heittää ilmaan ja sit jugglataan 50% hp:sta veke, jos törmää seinään niin tulee seinä combo boonuksena ja siin menee toiset. Bruce on nimen omaan hyvä tässä kuten Kazuya. Melkeen aina sen tietääkin että jos nämä tulee vastaan heitä kapula mäkeen ekan osuman jälkeen >_<
Ei kai siinä auta ku alkaa itekkin spammii yhtä comboo näitä apinoita vastaan kun tulee netis.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Edit: Vois kyllä perustaa jonkun Suomi-Tekken systeemin, jotta sais enemmän pelaajia nettiin.

Hyppää vaikka tonne mun signaturessa mainitulle irkkikanavalle, ja pakkaa lämmintä päälle sillä kyyti voi olla kylmää :D

Tekkenillä on ircnetissä myös oma kanava, #tekken_online

ps. Ensin kannattaa oppia nousemaan sieltä maasta oikealla tavalla, jottei syö sitä samaa comboa sitten heti uudestaan. Muistaakseni tekkenissä oli jotain 24-27 eri tapaa nousta maasta...
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Mutta kyseesähän olikin Jugglaus combo mihin ei paljoa vaikuta miten maasta nouset ;D
Aika usein pääsen sieltä ylös mutta hetki vaihellaan iskuja ja sit se saa perille toisen heitto liikkeen ja let the juggling begin.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Mutta kyseesähän olikin Jugglaus combo mihin ei paljoa vaikuta miten maasta nouset ;D
Aika usein pääsen sieltä ylös mutta hetki vaihellaan iskuja ja sit se saa perille toisen heitto liikkeen ja let the juggling begin.

Riippuu combosta kuinka hyvät mähikset se tarjoaa nostaa sut siitä ylösnoususta välittömästi uuteen comboon eri liikkeellä. Tälle on oma japaninkielinen termi okizeme, joka tarkoittaa maasta ylösnousevan vastustajan prässäystä.

Itse olen havainnnut että todennäköisimmin toimivat vaihtoehdot on rollia maassa sivulle (1 tai d+1) tai nousta paikallaan ylös (paina tikkua ylös) ja blokata heti. Backrollista sut nostetaan aika helposti uuteen comboon riippuen siitä kuinka pitkälle se eka combo sinut heitti. Hyvät pelaajat eivät usein teekään sitä isoimman lämän comboa vaan sellaisen joka tarjoaa paremmat mähikset ylösnousijan prässäykseen.

Rolliessa sivulle voit myös jäädä vielä hetkeksi maahan pitämällä tikkua alaspainettuna ja toivoa että vastustaja huitoo ilmaa jolloin voit nousta ylös potkulla (3 tai 4).
Koeta myös techata (nousta välittömästi ylös maahan osuessa) painamalla 1+2 (rolli ylös) tai 3+4 (rolli alas) tai tikkua taaksepainettuna (backrolli suoraan jaloilleen).

Tässä siis MUUTAMIA vaihtoehtoja ylösnousuun.. Kazuyaa vastaan sinne maahan kannattaa melkeen jäädä hetkeksi hengailemaan jolloin Kazin hellsweepistä osuu vain yksi hitti ja voi rollia pois välttäen muut osumat. Muussa tapauksessa se nostaa sut uudelleen comboon joka vie melkeen puolet lifebarista. Jos Kazuya tulee stomppailemaan sua, painele nappuloita ja techaa siitä stompista, muuten se stomppaa sut jalkamatoksi toistuvilla stompeilla.
Ai niin, tässä puhuttiin online uf+4444 nubeista, no kuitenkin...

EDIT: ja notaatio oli siis
1 2
3 4
1 = Left punch
2 = Right punch
3 = Left kick
4 = Right kick
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Tuli hommatua ja hyvältähä tämä vaikuttaa. Arcade-moodissa Azazel on jääny lyömättä, vaikuttaa aika pirulliselta loppuvastustajalta.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Onneksi löytyy FF sarjan I, II, IV, V, VI, IX ja legend of dragoon pelaamista varten.
Ei pysty ei kestä pelaan tätä tekkenii netis :D
Ihan liikaan yhden juggle combon apinoita.
Tuli pelattua taas 20 tappion putki netis ja aivan kaikki joille hävisin spammi samaa juggle comboo tai 3-4 eri liikettä + seinäpaukutus tottakai.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Kaksinpelinähän samalta sohvalta Tekken on parasta viihdettä. ;)

Komppaan tätä. Mätkinnät kuuluvat kotisohvalta nautittaviksi illanistujaisissa.
Kaverille piruilu tosin saattaa kostautua ei-niin-pitkän-välimatkan takia mustelman muodossa, mutta eiköhän tuo kuulu pelin henkeen :D
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Ei pysty ei kestä pelaan tätä tekkenii netis :D
Ihan liikaan yhden juggle combon apinoita.
Tuli pelattua taas 20 tappion putki netis ja aivan kaikki joille hävisin spammi samaa juggle comboo tai 3-4 eri liikettä + seinäpaukutus tottakai.
Ei ne nyt aivan täysin apinoita voi olla jos kumminkin saavat niitä jugglen aloittavia liikkeitä suhun läpi. Yleensä ns. launcherin saa läpi vain jos vastustaja pistää jotakin pahasti huti tai jonkun todella epäturvallisen liikkeen blokkiin. Eli toisin sanoen, silloin kun vastustaja tekee pahan virheen. Virheistä saa maksaa syömällä sen lähemmäs 50% combon. Ei kannata tehdä virheitä.

Toisaalta taas jos ne apinat tökkivät niitä launchereita suruttaa blokkiin, on täysin oma vika jos noissa tilanteissa ei tee taattua rankaisuliikettä ja jättää ilmaisen vaurion tekemättä. Launcherit ei yleensä ole turvallisia blokissa, tai nillä on vähintäänkin jokin muu heikkous, esim helposti väistettävissä sivulle tai kyykistyttävissä. Eli jos joku tykkää spämmiä jotakin epäturvallista launcheria, matsi pitäisi voittaa helposti yleensä torjumalla ja tekemällä taattu rankaisuliike. Vastaavasti vastustajasta riippuen launcherin voi koittaa väistää tai kyykätä ja kun onnistuu siinä, rankaisee omalla launchilla (joka on taattu siinä tilanteessa) tai muulla tehokkaalla liikkeellä.

Onlinen lagi tietysti muuttaa jonkin verran sitä, kuinka vaikeaa tai helppoa on rankoa oikein ja väistää liikkeitä. Perusperiaate on kuitenkin myös onlinessa sama.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Komppaan tätä. Mätkinnät kuuluvat kotisohvalta nautittaviksi illanistujaisissa.
Kaverille piruilu tosin saattaa kostautua ei-niin-pitkän-välimatkan takia mustelman muodossa, mutta eiköhän tuo kuulu pelin henkeen :D

Niin, siinä voi alkaa sitten ihan "tosielämän Tekkenit". :D
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Onko muute 1stDanin Marshall Law kovempi kuin esim. Beginner Law?Vai onko ne vaan muuten vaan kunnianosoituksia tason noususta?

Onko kukaan testannu Arcadestick-bundlea?
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Onko muute 1stDanin Marshall Law kovempi kuin esim. Beginner Law?Vai onko ne vaan muuten vaan kunnianosoituksia tason noususta?

Onko kukaan testannu Arcadestick-bundlea?

on se kait aavistuksen kovempi...
Ite ostin ton aradestick bundlen, ja tuo tikku on ensimmäinen tikku mitä oon ikinä ees kokeillu niin en osaa sen laadusta sanoo mitään, mut tikut noin niinkun yleisesti sais tunkee sinne minne ei aurinko paista! Yhtä tuskaa pelata sellasella, tunnin pelisession jälkeen on ranteet kipeenä ja muutenkin tuntuu niin luonnottomalta koko homma... Tikut taitaa sopii vaan niille jotka on muutenkin kovia vänkkäämään :D
 
Ylös Bottom