Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 [PS3]

Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Mutta eikös Devil Jin aukea vasta kun tuo kenttä on vedetty läpi? Näin muistaisin. Kazyualla on käsittääkseni helpointa päästä kenttä läpi. Yläviistohyppy+potku ovat paras yhdistelmä. Se kaataa kaikki lähistöllä olevat viholliset. Tietysti suojat kannattaa olla parhaimpia. Aseet kannattaa ehdottomasti säästää bossiin.

Joo eikös se ole niin että jokainen ukko aukee sitten ku niitten kenttä on vedetty läpi. Eli mulla ei pitäis olla devil jiniä. Jospa se menis sitten Kazyalla.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Joo eikös se ole niin että jokainen ukko aukee sitten ku niitten kenttä on vedetty läpi. Eli mulla ei pitäis olla devil jiniä. Jospa se menis sitten Kazyalla.

ai. Mulla ainakin aukes kaikki hahmot heti, kun Azazel oli vedetty läpi. Siis se vika kenttä siel vasemmas reunas, missä tais vielä Alisa Jinkin tulla vastaan.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

ai. Mulla ainakin aukes kaikki hahmot heti, kun Azazel oli vedetty läpi. Siis se vika kenttä siel vasemmas reunas, missä tais vielä Alisa Jinkin tulla vastaan.

Oho! Huomasin saman itsellänikin. Kaikki hahmot on mullakin. No nyt keräilemään asuja devil jinille ja sit koittamaan painajaismaista Nightmare Trainia. :cool:
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Mitä tuohon painajais junaan tulee, vedin Jinillä kunnon settiä, cd+4, 1 d+34, b+21, heitot...

Aivot pellolle vaan ja hetken päästä olikin läpi.

Elementaali juttuja kannattaa olla varustettuna, pitkistä elämän mittareista puhumattakaan.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Noniin! Just äskön pääsin läpi devil jinillä ja trophy tuli. Lopultakin pääsin taistelemaan itse devil jiniä vastaan ja se tippui helposti reunan yli mini gunilla :D. Mutta mitä ne 2 piilotettua trophyä on ja miksi en saanut scenario expert trophyä. Mun kartalla ei ainakaan näy mitään kenttiä mitä en ois vetäny läpi. :confused:
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Noniin! Just äskön pääsin läpi devil jinillä ja trophy tuli. Lopultakin pääsin taistelemaan itse devil jiniä vastaan ja se tippui helposti reunan yli mini gunilla :D. Mutta mitä ne 2 piilotettua trophyä on ja miksi en saanut scenario expert trophyä. Mun kartalla ei ainakaan näy mitään kenttiä mitä en ois vetäny läpi. :confused:
Pelaa seuraavat kentät hardilla.

1. Mene Leon kenttä läpi. Saat secret stagen auki.
2. Aloita Steve Foxin kenttä ja piekse ninja alussa. Ei tarvitse päästä tätä kenttää loppuun avatakseen uuden kentän.
3. Mene Christien kentässä alussa heti oikealle(!). Jostain pakun takaa tulee karnevaalikulkue. Piekse ne ja raivaa tiesi Christien luoksen. Ei tarvitse voittaa Christieta saadakseen uuden kentän auki.
4. Selvitä loput kentät ;). Vaikeusasteella ei ole väliä, mutta hardilla se on hauskempaa :D.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Pelaa seuraavat kentät hardilla.

1. Mene Leon kenttä läpi. Saat secret stagen auki.
2. Aloita Steve Foxin kenttä ja piekse ninja alussa. Ei tarvitse päästä tätä kenttää loppuun avatakseen uuden kentän.
3. Mene Christien kentässä alussa heti oikealle(!). Jostain pakun takaa tulee karnevaalikulkue. Piekse ne ja raivaa tiesi Christien luoksen. Ei tarvitse voittaa Christieta saadakseen uuden kentän auki.
4. Selvitä loput kentät ;). Vaikeusasteella ei ole väliä, mutta hardilla se on hauskempaa :D.

Eli siis meen noin kolme hardilla. Mut pitääkö kaikki loputki kentät mennä hardil tai ylipäänsään pitääkö kaaikki kentät mennä uusiks läpite? :eek:
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Ei tarvitse. Teet noin kun tuossa sanottiin niin sinulle aukeaa Yoshimitsun ja en nyt tähään hätään muista kenen toisen kentät, Mokujin vai Roger Jr.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Eli siis meen noin kolme hardilla. Mut pitääkö kaikki loputki kentät mennä hardil tai ylipäänsään pitääkö kaaikki kentät mennä uusiks läpite? :eek:

Vain Leon kenttä on pakko läpäistä. Näin avaat juurikin nuo kentät mitkä Ryukusaki mainitsi.
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

No niin elikkä kaverilta tämän ja päätimpä sitä kokeilla, ja tässä olis mietteitä:

Kiitän taas sitä luojaa etten tämmöiseen peliin rahaa sijoittanut, en edelleekään ymmärrä miksi noihin tappelupeleihin on pitänyt tunkea naurettava loppuvastus.. Tässä tapauksessa Azael.. easy on vaikeus asteena ja tämä tekee silti hirveitä komboja joita ei helpolla torjuta ja estellä. Nettipelissä yhteydet pelaa mutta ei se ole reilua että sinut lyödään aina semmoista vastaan jolla stasit ovat 140W 20L. Scenaario modi on ihan vekkuli lisä mutta tarina on yllätys yllätys sitä surkeaa japani huttua. Graafisesti pelihän on aivan 2005-2006 tasolla ja häviääkin graafiessa puolessa 2005 julkaistulle DOA4:lle. Kaverin kanssa humalassa tämä peli menee mutta ei muuten.

2/5
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

KonsoliFIN mainittu kohdassa 1:15. Kyse on suomalaisen Tekken lahjakkuuden löytämisestä saitin turnauuksen kautta.

[video=youtube;STh-tG-yw8M]http://www.youtube.com/watch?v=STh-tG-yw8M[/video]
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Nyt kaikki äänestämään suomen oma Killerdoll Koreaan E-Stars Seoul Tekken Tag Tournament 2 turnaukseen!

Amerikasta ja Euroopasta valitaan siis 2 pelaajaa pelaamaan tuonne turnaukseen, ja Killerdollilla olis ihan hyvät mahikset päästä sinne mikäli porukka kehtaa äänestää. Killerdoll on jo Euroopan parhaita Tekken 6 -pelaajia, ja pärjää maailman parhaillekkin hyvin.

Tässä olis linkki jossa äänestys tapahtuu e-stars Seoul 2012

Äänestää voi kerran päivässä joten muistakaa äänestää myös huomenna ja ylihuomenna jnejne ;)
 
Vastaus: Tekken 6 [PS3]

Koskahan Tekken 6:n ps3 version hinta tulis alle kymppiin käytettynä? Eikö se ole jo niin vanha pelikin?
 
Ylös Bottom