Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 [X360]

Kabanossi

Active Member
Microsoft ilmoitti juuri TGS:ssa, että Tekken tulee Xbox 360:lle ensi syksynä. Ilmeisesti samaan aikaan kuin PS3-versio.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360]

Jännä kun X0 imee kaikki aiemmat sarjat joiden oletti pysyvän yksinoikeudella PS3:lla. Noh vielä edelleen PS3:lla on MGS4. Saa nahdä eksyykö se X0:lle, jolloin PS3:lta saa hakea suurennuslasilla sellaisia pelejä mitä muilta alustoilta ei löytyisi.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360]

No ohoh, ei ois uskonut iron fistin järkkyvän. Noh näin kävi ja tervetuloa remmiin. Eipä tosin kiinnosta tappelu pelit ellei oo eye candyä.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360]

Jeh, nice. Pitänee ostaa kummallekin koneelle ja hommata xo:n joku ps2/3 adapteri :)
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360]

luin juuri uutisen ja olin tänne tulossa laittamaan uutta threadii:D
olen jo koittanut vaihta boksin pleikkariin ainoastaan tämän pelin puolesta, eipä enää tarvitse sitä grilliä mihinkään;)

ja kyseessähän on tekkken 6 BR (bloodline rebellion) uusin versio jossa kaksi uutta hahmoa

BR ei ole vielä edes julkaistu japanin arcadessa
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360]

No ohoh, ei ois uskonut iron fistin järkkyvän. Noh näin kävi ja tervetuloa remmiin. Eipä tosin kiinnosta tappelu pelit ellei oo eye candyä.

Niin, tekkeneissä tärkein asia onkin ollut aina se grafiikka... Itse olen huommannut peleissä yleisesti linjan, että yksinpelit ovat menneet päin persittä, lähinnä sen takia, koska panostetaan grafiikkaan, ei sisältöön. Tästä kärsii mm FF-sarja (VI>>>XII). Mutta tämähän on vain minun mielipide.

Jos haluat hyvällä graffalla varustettua niin mene kertomaan vaikkapa jollekki Suomen monista moottoripyöräjengeistä et ompa lihavilla sedillä rumat mopot, siinä on sitte sitä grafiikkaa ja 3d-mallinnusta, tosin pelattavuus voi olla heikko, mutta sehän on sinulle toisarvoinen asia.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360]

Niin, tekkeneissä tärkein asia onkin ollut aina se grafiikka... Itse olen huommannut peleissä yleisesti linjan, että yksinpelit ovat menneet päin persittä, lähinnä sen takia, koska panostetaan grafiikkaan, ei sisältöön. Tästä kärsii mm FF-sarja (VI>>>XII). Mutta tämähän on vain minun mielipide.

LOL eye candy="fysiikat"... Haha mut yeh, yrittäisivät ees kunnolla tarinaa vaikka.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360]

LOL eye candy="fysiikat"... Haha mut yeh, yrittäisivät ees kunnolla tarinaa vaikka.

Eye-candy on kyllä kaunista ulkoasua, eli silmäkarkkia, eli mikä miellyttää silmää, eli pääosin graafista esitystä. Eipä tuolla ole oikeastaan mitään tekemistä fysiikamoottorin kanssa.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360]

Eye-candy on kyllä kaunista ulkoasua, eli silmäkarkkia, eli mikä miellyttää silmää, eli pääosin graafista esitystä. Eipä tuolla ole oikeastaan mitään tekemistä fysiikamoottorin kanssa.

Aaaarg okei okei annan periksi. Ei sitten. En ala rautalangasta vääntää. Arg.

PS: Yöunien puute tappaa luovuuden, allekirjoittanut toteaa.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Arcade-version perusteella samaa Tekkeniä mitä ennenkin. Enpä ole koskaan perustanut Tekkenistä, joten en perusta tästäkään. Blocki-nappi olisi kova sana.

Grafiikka ei kyllä ole (ainakaan Arcade-versiossa) mitään ihmeellistä. Voisi Namcon pojat siirtää pari dudea Soul Claibur tiimistä tekemään sitä grafiikkaa.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Kokemus sarjasta rajoittuu Tekken 3:een, jota veivasin yhden kesän kaverin PS1:llä. Ennen sitä ja sen jälkeen ei ole oikein mättöpelit auenneet. :confused:
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Tekken 6 pitää testata. Viitonen oli liian samanlainen kun melkein kaikki Tekkenit.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Tekken 6 pitää testata. Viitonen oli liian samanlainen kun melkein kaikki Tekkenit.

Joo ja virtua fighter 4 oli aika samantapainen kuin muut VF:t. Ylläripylläri, samaa sarjaa, tuskin "suuria" muutoksia tullaan nytkään näkemään, joitain uusia hahmoja, uusittuja liikkeitä, parannettua fysikkaa ym pieniä muutoksia. Mitä meinasit odottaa rambo elokuvalta, ei siellä terminaattori juokse :) .

Mitä tulee tuohon vielä, että T5 olisi lähes samanlainen kuin muut tekkenit ei oikeastaan pidä paikkaansa. Kolme ensimmäistä olivat käytännössä 2d pelejä (kolmonen yritti jo siirtyä 3d:hen, mutta tämä tapahtui enimmäkseen nelosessa, tässä välissä oli vielä sarjasta tehty kooste, tekken tag tournament, jossa on aivan eri systeemi kuin muissa sarjan peleissä. Ominasita sarjalle ovat tietyt hahmot sekä kontrollien yhtäläisyys suurimmalta osin, mutta jokainen osa on tuonut jotain uutta, kuten muissakin sarjoissa yleensä.

Sama kuin sanoisi että cod 4 on lähes sama kuin cod 1, molemmissa ammutaan...
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Jännä kun X0 imee kaikki aiemmat sarjat joiden oletti pysyvän yksinoikeudella PS3:lla. Noh vielä edelleen PS3:lla on MGS4. Saa nahdä eksyykö se X0:lle, jolloin PS3:lta saa hakea suurennuslasilla sellaisia pelejä mitä muilta alustoilta ei löytyisi.
Onhan PS3 Gran Turismo 5 tulossa, joka on imo paras autopeli ikinä, jonka tod. haluaisin boxille. Mutta onhan näitä tullut pelattua sillon aikoinaan ps1:sellä ;D Siis tekken 2 ja 3, pitää kattoa mimmonen peli tulee ja jos ehkä ostais joskus.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Blocki-nappi olisi kova sana.

Hhe, ite taas en ymmärää mättöpelejä missä joutuu erikseen napista blockkaan, sen takia nää perinteiset SF:t ja Tekkenit just mahteja :)

Pakko hommata tää nyt myös xo:llekin. Sen verta loistava (paras) mättöpelisarja :)
 
Ylös Bottom