Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 6 [X360]

Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Kyllä Tekken 3;sta on tullut aikoinaa pelailtua huimasti.
Sen jälkeiset osat ovatkin sitten jääneet kauppaan varmaanki syystä, että ei ole ollut intoa ostella pelejä missä keskitytään pelkkään yhteen asiaan, eli tappeluun.
Alkaa pidemmän päälle vähän turhilta ostoksilta tuntumaan, kun peli on jo muutamaan otteeseen tullut wänkkäiltyä läpi. Kuitenkin voisin tehdä poikkeiksen Tekken 6;sen kohdalla ja ostaa tämän, mutten kuitenkaan heti julkaisun yhteydessä vaan myöhemmin halvempaan hintaan. :cool:
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Vitun siistii. Mieluummin ostan boxin ku PS3:n tän takia.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Mahtavaa. Paras tappelupeli sarja saapuu myös Xbox 360:lle. Tätä kyllä odottelen innolla, harmi vain, että on vielä vuosi odottamista.

Ja taas yksi syy vähemmän ostaa pleikkari...
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Upeaa. Tekken 5 PS2:lle on jo pitkään ollut yksi kovimmista isomman porukan illanviettopeleistä ja nyt kun kutonen tulee XO:lle, niin eipä tarvitse PS3:stakaan ostaa sen takia.
 
Tekken 6:Bloodline Rebellion

*TÄH?!Mun postaus siirty tänne?!No hyvä...Sittenpähän muutankin tätä hieman enemmän...*
Tekken on ollut mukana 6-vuotiaasta lähtien,ja vain kerran innostus on laantunut täysin.Bloodline Rebellionin Traileri kyllä sai mut ihan innostumaa uudestaan!
Ja vieläpä X-Boxillekin....Mitäköhän seuraavaksi?Mario Pleikkarille?Ei KYLLÄ!XD

Ite olen kyllä sitä mieltä,että Pleikkarilla pärjään varmasti paremmin nuoli nappien ansiosta.Olen kyllä kuullut,että se Analogi tikku on paljon parempi,mutta Soul Calibur Nelosessa ei mennyt lähellekään niin hyvin Boxin tatilla,kuin mitä Pleikkarin nuolilla olisi...No jaa,tottumukset itse kullakin.

Tekken FOREVER!

Tää saikin mut miettimään,kumman hommaisi:X-Boxin ja Tekkenin periaattessa halvalla ja saatas *minulle* kämäset nuolet ja tikut,vaiko hommaisko Pleikkari kolmosen ja Tekkenin kalliilla,mutta saatas sitä helppoa,aina vaan yhtä kivaa nuoli nappien painelua....Ehkä Boxi...Tai ehkä Pleikkari...ÄÄH!En minä tiedä! :/
Niin,ja netti pelikin kuulostaa joltain...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tekken 6:Bloodline Rebellion

Huomaa, että on eka ketju, muttei kuitenkaan tästä aiheesta.

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=57216, tuolta löytyy jo aiheelle ketju. Lukase toki muistinvirkistämiseksi foorumin säännöt ja sisäistä myös kohta, missä kehoitetaan käyttämään hakukonetta ennen uuden ketjun luomista ( tai tässä tapauksessa selaamaan pikkasen alaspäin foorumia).
 
Vastaus: Tekken 6:Bloodline Rebellion

Huomaa, että on eka ketju, muttei kuitenkaan tästä aiheesta.

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=57216, tuolta löytyy jo aiheelle ketju. Lukase toki muistinvirkistämiseksi foorumin säännöt ja sisäistä myös kohta, missä kehoitetaan käyttämään hakukonetta ennen uuden ketjun luomista ( tai tässä tapauksessa selaamaan pikkasen alaspäin foorumia).
Ookei...Minäpä katsatan näin ajan kuluksi...Pahoittelen...:(
Pistetääs muistiin:"KATO HAKUKONELLA EKAKS ENNEN KETJUN TEKOO.":)
 
Vastaus: Tekken 6:Bloodline Rebellion

Pistetääs muistiin:"KATO HAKUKONELLA EKAKS ENNEN KETJUN TEKOO.":)
OT: Kannattaa laajentaa muistisääntöä myös hokemalla "Käytä Etsi tästä ketjusta -toimintoa ennen kysymistä". Ihan vain vinkkinä kaikille. :)

PS. Viestit on nyt siis siirretty tähän jo aiemmin perustettuun T6-ketjuun.
 
Vastaus: Tekken 6:Bloodline Rebellion

OT: Kannattaa laajentaa muistisääntöä myös hokemalla "Käytä Etsi tästä ketjusta -toimintoa ennen kysymistä". Ihan vain vinkkinä kaikille. :)

PS. Viestit on nyt siis siirretty tähän jo aiemmin perustettuun T6-ketjuun.

Sepä oli hyvä vinkki!Kiitti!Joo,huomasin,että tää mun postaus oli siirretty sinne aiempaan ketjuun...JOS JOKU VIITSII NÄHDÄ VAIVAA JA POISTAA TÄÄ TURHA KETJU,NII OLIS HYVÄ!:D
Vai?
P.S.
No,myönnetään,en ole koskaan ollut hirveän sinut näitten foorumien kanssa... :eek:
Taas,katsos,tuli yksi todiste siitä...
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Arcade-version perusteella samaa Tekkeniä mitä ennenkin.
Tottakai pohja pidetään aina tappelupeleissä samana... On tuossa silti todella paljon eroa Tekken 5: DR:ään.
Enpä ole koskaan perustanut Tekkenistä, joten en perusta tästäkään. Blocki-nappi olisi kova sana.
Jos Tekkenissä olisi erikseen block-nappula, se muuttuisi totaalisen erilaiseksi. Nimikin pitäisi vaihtaa siinä samassa.
 
Vastaus: Tekken 6 [Xbox 360 Hype]

Jep, eli ennemminkin VF/MK/DoA-koulukunnat... Itse olen aina pitänyt enemmän tekkenin, street fighterin ja guilty gearin suunnasta torjumisissa.
Hemmetti aivan järjettömän kauan menee kyllä ennen kuin tätä pääsee edes pelailemaan... No, DR viihdyttää siihen asti ja eiköhän välissä tule SFIV ja Blaz Blue (tämän julkaisuajankohtaa japseissa en tiedä kyllä...)
Hyvä puoli viivyttämisessä on tietty se, että peliä saadaan tasapainotettua ja saadaanpahan suoraan Bloodline Rebellion, vai mikä se oli...
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Mielenkiintoinen peli jota on kustu erinäisillä kömmähdyksillä joista pahin on buginen online.
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Himm Humm, jokos tämä on markkinoilla? Eikös sen pitänyt tulla jo syksyllä? Bwaah, oon ihan sekaisin nyt kaikkien pelien ilmestymispäivistä kun on taas tulossa vaikka mitä vähitellen mitä "pitäisi" hankkia :O
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

No te peliä pelanneet; yltääkö kolmososan tasolle? Meinaan jos on samanlaista meininkiä, voi ostaminen olla hyvinkin mieleistä.
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

No te peliä pelanneet; yltääkö kolmososan tasolle? Meinaan jos on samanlaista meininkiä, voi ostaminen olla hyvinkin mieleistä.

Mielestäni ei yllä lähellekkään, pelin tarinamoodi (Arena) on lyhyt ja hahmojen loppuvideot ovat melko turhia, eivätkä niin hyviä kuin Tekken kolmosessa.
Joidenkin tyyppien liikkeet on muutettu eri näppäinyhdistelmiin joka häiritsee ainakin minua.
Scenario Campaign on ihan hauska lisä peliin, mutta siihen on panostettu liikaa. Sitä ei voi kaverin kanssa pelata, joka on harmillista.
Online lagittaa joka kerta (ainakin minulla), joten miinusta myös siitä.
Tietenkin miinusta myös siitä että jos ei omista HD televisiota, niin pienet tekstit häiritsevät, kuten Street Fighter IV:nnessä.

En tosin hirveän kauan peliä ole pelannut koska Borderlands on liian addiktoiva, mutta suosittelen ostamaan jos pidät aikaisemmista Tekkeneistä, mutta nettipelin takia peliä ei kannata hankkia.
Oma arvosana pelille olisi jotain kahdeksan luokkaa.
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Eilen tuli muutama tunti mätettyä tätä lokaalisti kaksinpelinä ja vanha taika on edelleen täysin tallella. Muutamat pienet uudistukset saavat pelin tuntumaan taas tuoreelta, vaikkei tuohon vanhaan kaavaan pahemmin ole kerennyt kyllästymäänkään.

Boxin padi osoittautui jälleen yllättävän hyvin toimivaksi, jossei nyt ihan DualShockin veroiseksi kuitenkaan. Tosimiehet pelailee sitten niillä järeillä arcade stickeillään, jollaisen ostoa voisi tosin viimein itsekin harkita.

Yksinpelimoodithan ei itselleni ainakaan ole kovin tärkeitä, mitä nyt noita hahmojen juonivideoita on aina kiva availla. Nettipeli ei muutaman ottelun tutkimuksen perusteella toimi niinkuin pitäisi, vaan vähintään muutama sekunnin kymmenesosa viivettä oli aina. Toivottavasti saavat tuon myöhemmin päivityksellä kuntoon, lisäisi peliaikaa kummasti.

Saman sohvan kaksinpelinä tämä on kuitenkin edelleen parasta peliviihdettä mitä rahalla saa, ja T6 on kunniakas jatko-osa mätkintäpelien kuninkaalle. Suosittelen kaikille mätkintäpeleistä pitäville!
 
Vastaus: Tekken 6 [X360]

Eli siis pelissä on taikaa, mutta ei vain yllä taianomaisuudessaan kolmosen tasolle? Meinaan siinä pelissä oli sitä jotain. :)
Tosin laNmas olikin eri mieltä keissistä.

Noh, sanokaapa sitten vaikka, että onko esimerkiksi Whoarangilla vetämisessä samanlainen fiilis kuin vanhassa kunnon Playstationin Tekken 3:ssa? On hankalaa selittää, mitä haen, mutta siis sitä tiettyä tuntumaa pelaamisessa, mikä on kolmosesta jo tuttu.
 
Ylös Bottom