Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken 8



Tämän ignnan prewikan jälkeen olen vakuuttunut että sieltä on tulossa yksi kaikkien aikojen parhaista taistelupeleistä
 
Laitetaan vielä uusin hahmoesittely.



Sekä Haradan haastattelu.



Olen kyllä todella tyytyväinen että tuovat tuon "easy" moden takaisin seiskasta missä voi vaan hakata nappeja ja tehdä comboja. Pelaajille joilla ei ole aikaa panostaa niin paljon näihin peleihin että voisi opetella hahmojen liikkeitä niin se on helppa ja hauska tapa pelata.

Saisi kyllä muutkin tappelupelit ottaa mallia siitä systeemistä.
 
Viimeksi muokattu:
Pelin hahmoja julkaistaan ja esitellään sillä vaudilla, että jokohan kohta saatais julkaisupäivä.
 
Pelin hahmoja julkaistaan ja esitellään sillä vaudilla, että jokohan kohta saatais julkaisupäivä.

Jos saadaankin niin en usko että ennen syksyn evo turnausta julkaistaan peliä. Siellä on kuitenkin Tekken 7 mukana ja ei ole mitään mahdollisuutta että peli olisi ulkona ja se ei olisi turnauksessa mukana. Toisaalta joskus evon jälkeen olisi hyvä ajankohta niin olisi ehtinyt antas SF 6 hyvän mahdollisuuden.
 
Tuli näköjään kutsu viikonlopun suljettuun testiin. Siellä se peli odottaa plösössä että pääsee kokeilemaan. 16 hahmoa ja 5 kenttää. Toinen testi vielä seuraavana viikonloppuna jossa on mukana kaikki alustat.
 
Tuli näköjään kutsu viikonlopun suljettuun testiin. Siellä se peli odottaa plösössä että pääsee kokeilemaan. 16 hahmoa ja 5 kenttää. Toinen testi vielä seuraavana viikonloppuna jossa on mukana kaikki alustat.
Tästä on mielenkiintoista nähdä pelivideoo. Kerro mitä tykkäsit.
 
En olisi vielä eilen uskonut, että sitä pääsee tänä viikonloppuna uusinta Tekkeniä kokeilemaan. Sain siis koodin tänään. Olin jo unohtanut että milloin testiaika on, ja että tuli siihen haettua.

Iik!
 
noniin nyt on Key ostettu betaan niin täälläkin päästään ottamaan kunnon turpasaunat viikonlopun aikana closed betassa :D, itselläni meni koko beta registeration kokonaan ohi niin joutui nyt 6 eurolla ostamaan accessin.
 
Olen kyllä todella tyytyväinen että tuovat tuon "easy" moden takaisin seiskasta missä voi vaan hakata nappeja ja tehdä comboja. Pelaajille joilla ei ole aikaa panostaa niin paljon näihin peleihin että voisi opetella hahmojen liikkeitä niin se on helppa ja hauska tapa pelata.

Saisi kyllä muutkin tappelupelit ottaa mallia siitä systeemistä.

Nyt kun tekken 7 on tarjouksessa 13e hintaan ja sillä saa myös kaiken dlc:n niin mulle tuli tämä viesti mieleen ja koitin etsiä tubesta ja googlella enemmän infoa tuosta moodista, mutta mä löysin vaan jotain tutoriaaleja aloittelijoille.
Joten toimiiko tuo vähän samaan tyyliin kuin vaikka devil may cryn ja bayonettan easy automatic moodi?
 
Nyt kun tekken 7 on tarjouksessa 13e hintaan ja sillä saa myös kaiken dlc:n niin mulle tuli tämä viesti mieleen ja koitin etsiä tubesta ja googlella enemmän infoa tuosta moodista, mutta mä löysin vaan jotain tutoriaaleja aloittelijoille.
Joten toimiiko tuo vähän samaan tyyliin kuin vaikka devil may cryn ja bayonettan easy automatic moodi?

No joo samanlailla. Painelet vaan nappuloita niin hahmo tekee liikesarjoja automaattisesti. Pidän tämän pelin tyylistä enemmän että painat napista sen päälle tai pois. Kun SF6 täytyy pitää R2 pohjassa samalla kun painelee nappeja että tekee sarjoja.
 
Ylös Bottom