Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tekken-miitti - aiheen virallinen thread -

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu

PS. Mezatte, pid・toki kansa tietoisena siit・teid舅 ggx2-jamboreesta, kun kerran t蒿ll・tuntuu pelaajia olevan.

Haha, hyvä ajoitus, juuri pääsin kirjoittamasta tuon Threadin :p

Toivotaan että nyt löytyisi pelaajia osallistumaan siihen, vois tulla hyvät gatheringit ja jos sen turnauksenkin saisi osallistumaan.

Ja tuohon että kaukaakin on kiinnostusta osallistumaan näihin... no minähän menen melkein minne tahansa kunhan siellä pääsee X2sta matsaamaan tai voi promoteta sitä jonkinverran. ;)
Ja uskoisin että moni muukin siinä omassa pelissään, ainakin "hooceet". :)
Oikeastaan matkustaisin myös periaatteessa 3rd strike ja cvs2, koska niissäkin on pelaajat niin harvassa.
Ehkä periaatteessa Soul Caliburissakin, vaikken enään osaa sitä yhtään... toisaalta Tsiisus osaa vielä jonkinverran että se antaisi ainakin jonkinlaista haastetta vihollisille... heh. :)

Mutta täytyy nyt toivoa että tulee kaapista ulos noita X2-miehiä ja ovat kiinnostuneita osallistumaan. Jos paljon väkeä tulee, niin ei kyllä luultavasti saa kuitenkaan matseja nauhotettua, mikä on vähän huono homma... :/
Yritähän itsekin järjestellä asioita niin että pääsisit osallistumaan tuohon käteringiin, sama koskee myös Veibiä. ;)

Oohohoo, uusia X2-videoita, mmm... njam!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan illu
Olisko mahdollista pitää (edes pienemmän skaalan) miitti jossain talvella...? Vaikka niin että paikalla olis taas eri pelien ystäviä...
Juu kyllähän tuota seuraavaa miittiä voisi jo alkaa suunnitella. Mietin tässä olisko kannattavaa järjestää samaan aikaan Gameworld2003:n kanssa (22.-23.11). Pidemmältä tulevia voisi vaivautua tulemaan kun on kaksi tapahtumaa jotka kiinnostaa. Toisaalta sellainenkin mahdollisuus on että GW syö osallistujia Rautanyrkiltä... Itse en kyllä ole sinne menossa, ellei siellä jostain syystä ole Tekken-turnausta. :D

Joka tapauksessa, loppusyksy-alkutalvi sopis mun puolesta hyvin ajankohdaksi seuraavalle miitingille. Pitää tosin itse kunkin miettiä vähän opintojenkin kannalta, ettei tenttikauden kanssa osu päällekkäin tms. Ja toki ainakin VF-pelaajat mahtuvat mukaan, muita pelejä sitten sen mukaan jos edustajia tulee paikalle. Samaan malliin kuin viimeksi. :)

En nyt edes muista missä threadissa tuo Mez noista rahaturnauksista kirjoitteli, mutta niistä vielä... Ei mitenkään huono ajatus, kunhan osallistumismaksu on sen verran pieni ettei se karkoita pelaajia. Euro tai pari ei vielä tunnu kenekään lompakossa ja tuolla maksulla ihmiset saattavat osallistua vaikkei voitto olisikaan kovin todennäköinen ja silti isohkolla porukalla voittajalle on kuitenkin luvassa ihan mukava summa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Juu miittingit on aina iha jees ja kyllä mä tuun ainakun pääsen. Nyt oon vaan ollu tässä kipee aika pitkään ku taitaa olla pahin heinän siitepölyaika. Kuumeessa olin tossa 5 päivää ja vielä jatkuu sitkeä flunssa. Seuraavan kerran oon tulossa helsinkiin luultavasti kun Maidenin keikka on eli marraskuussa. Jos nyt sitten sais tultua myös vaikka noille pelimessuille. Tekken on kyllä jäännyt ihan nollaan, mutta eiköhän sitä aina jotain osaa. Johtuen tietenkin siitä toi pelaamisen vähyys, koska ei täällä ole tasokasta peliseuraa. Entomoa vastaan kiinnostaa aina pelata. ;)
 
Lappeenrannan "miitti" on ohi. 11 pelituntia, neljä peliä. Välillä väsytti, välillä soi kämppiksen stereot kutakuinkin täysillä (fuksiviikot, minä varoitin ;)), ja Veib joutui syömään ei-niin-tasokasta gourmet-sapuskaa, mutta kaikesta huolimatta oli todella hauskaa ja taas tuli opittua paljon uutta. Ja sehän on pääasia.

Eniten tuli pelattua varmaan Tagia ja Evoa, mutta GGX2 ja T4 saivat kyllä pyöriä koneessa ihan tarpeeksi. Veibin GGX-tausta tuli kyllä selvästi esiin, ehkä muutaman matsin ehdin voittaa...ja sekin taitaa olla paljolti kiinni sekä mun että Veibin hahmovalinnoista, heh. Evon kohdalla oli alussa vähän sama juttu (kun kerran allekirjoittaneella jäi aikanaan VF4:n pelaaminen vähiin), mutta lopussa saatiin jo ihan kelpo matseja. Voitin jokusen matsin jopa muillakin kun Laulla. :)

Tekkeneiden osalta tykkäsin enemmän pelata Tagia, kenties senkin takia ettei se Accelerator ole liian kauan vielä ehtinyt hyllyssä olla. (Ja ei se ole ainoa syy siihen että TTT maistuu tätä nykyä paremmin kun T4...) Hyviä matseja saatiin enemmän kun tarpeeksi, ja ainakin Ogreja vastaan sai pelata kyllä todella tarkasti. Yleisesti ottaen pitää sanoa että mun täytyy opetella pelaamaan Guilty Gearia ja laajentaa hahmovalikoimaa Evossa, ja vaikka Tekkeneissä tilanne on jo (huomattavasti) parempi kun Rautanyrkin aikaan niin ei kai se siinäkään huono idea olisi opetella uusia hahmoja.

Kiitokset LAAJALLE osallistujajoukolle, toivottavasti saadaan vastaavia pelisessioita järkättyä useamminkin. Vastaisuudessa jos mukaan saadaan edes kolmas pelaaja, niin pelaaminen olisi loppuillasta jo hieman vähemmän puuduttavaa (vaikkakin pienen suvantovaiheen jälkeen sitä jaksoi lopussa pelata taas vähän paremmin). Kahdestaan ei paljon vaihtoja tarvinnut tehdä... :p
 
Joo. Eipä tuohon taida olla paljoakaan lisättävää. Oikein kivaa oli. Lisää samanlaista.

Tosin illu huijasi laittamalla TTT:ssä aluksi healthinsa 107 %:n, jolloin Waning Moon~5, Yoshin Suicide netsulla ei tappanutkaan Juliaa kerralla. Hävytöntä. ;)
 
Höpö, höpö. Se meinas kerran mennä sinne yli sataan prossaan (kun olin jo vahingossa painanu keks kertaa ristiä ja mukamas toista hahmoa valitessani siirtelinkin jo sitä handicappia) - ja silloinkin huomasin asian ajoissa. T4:ssä on ainakin asian laita niin, ettei energiapalkit ole samat practicessa ja VS-modessa, veikkaisin että samoin on Tagissa. Testaapa vaikka ite, kyllä ne energiat normaalit oli. :)


Edit: Mutta kaiken järjen mukaan siinä pitäis silti henki mennä, kun Julian lifebar on 151. Testasin ite tossa äsken sen combon VS-modessa, molemmilla 100% energiat. Ja henkiin jäi, hiuksenhienosti. Höh, osaako joku kertoa mistä tässä nyt oikein on kyse. Entomo? Vai onko PAL- ja NTSC-versioiden välillä muka tollasessa asiassa jotain eroa...enpä usko.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei perhana, eihän se tietenkään siitä kuole. 130 + 18 on 148, ei 158 kuten kovasti halusin sen olevan... :) Hitto.
 
Muuten hyvä mutta nyt oli kyse Wangista eikä Ogreista, ne kun eivät pysty WM:stä taggaamaan.
Mutta toki Wangiltakin stunniliikkeitä löytyy.
 
Ah, WM olikin vaan 18 eikä 35. My bad.

Vaikka ei toi hirveesti kyseisen combon arvoa vähennä... :)


TTT!
 
Ylös Bottom